DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 81 z 81
  • 1
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
 #1174548  autor: biala1991
 06 lip 2024, 15:30
@Babciagienia1p
mnie nie namówisz do szaleństw :D mam już jeden fajny numer poza ofertą (podczas wycofywania złotówki "złapali" mnie z wyłączoną usługą) i teraz bulę co miesiąc za utrzymanie ważności konta. Nie mogę ryzykować utraty NL 1zł na pozostałych kartach :)


Faktem jest, że z tymi godzinami coś się w TM rozjechało, wg smsa styczniowego usługa powinna być ważna do godź 22.59, urwali jedną godzinę, która "odnalazła się" :) w smsie kwietniowym wskazującym ważność do godź 00.59. Apka podawała prawidłowo pełny dzień ale system dezaktywujący działał wg godzinowych wytycznych z smsa i teraz konsultanci rzeźbią androny, że o ważności usługi decyduje nie termin wynikający z regulaminu tylko info z smsa :)
 #1174552  autor: Remington
 06 lip 2024, 16:27
biala1991 pisze:
06 lip 2024, 14:22
Jeśli jak twierdzi TM, aktywność została wykonana po terminie ważności usługi, który wg TM upłynął o godź. 00.59 to dlaczego naliczyli dokładnie 1zł zamiast zastosować stawkę cennikową? to się kupy nie trzyma :)

Nie musi, bo to żaden punkt zaczepienia. Odpowiedzą, że to przez błąd systemowy, za który niezmiernie przepraszają.
 #1174573  autor: babciagienia1p
 07 lip 2024, 04:27
XXS
@aupol
To znaczy, że w kwietniu nie było reklamacji na Twoim numerze, tylko zwykła procedura.

We wcześniejszych postach pisałam o sytuacjach, kiedy w kwietniu oferta była wyłączana, a następnie przywracana po reklamacji. Daje to taki efekt, że SMS ostrzegawczy przychodzi w odniesieniu do nominalnego terminu ważności XXS, a nie do regulaminowego zużycia 1,- zł co 90 dni.

Zaryzykowałam. Sprawdzam co się stanie. Na kilku numerach mam już przekroczone 90 dni, ale nie doszłam do końca ważności XXS.
 #1174639  autor: vkjcsakjvcjk
 08 lip 2024, 11:04
biala1991 pisze:
06 lip 2024, 14:22
...

@vkjcsakjvcjk
O 8.29 pobrali Ci równo złotówkę? Jeśli jak twierdzi TM, aktywność została wykonana po terminie ważności usługi, który wg TM upłynął o godź. 00.59 to dlaczego naliczyli dokładnie 1zł zamiast zastosować stawkę cennikową? to się kupy nie trzyma :)
Dokładnie, pobrali 1zł i usługa została przedłużona. Dodałem także do reklamacji print screena na którym usługa jest włączona. Dodałem odpowiedz w stylu "Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?" Przerabiałem już to kiedyś z NJU ale żeby TM takie numery robiło to się zdziwiłem. Niemiecka dokładność i precyzja. ;)


Napisałem na razie odwołanie może trafi do kogoś normalnego.
Później pomyśle do kogo to jeszcze wysłać przed UOKiK, może najpierw do Prezesa TM niech zobaczy jakich ma zdolnych pracowników. :mrgreen:
 #1174645  autor: babciagienia1p
 08 lip 2024, 11:59
XXS
Tylko, że to jest sprawa z początku kwietnia 2024.

Rzecz była związana z brakiem regulaminowego zużycia 1,- zł, nie rzadziej niż co 90 dni, co wałkowałam z @macqmacq kilkanaście postów wcześniej. Ważność usługi była dłuższa niż 90 dni. Wynosiła 91 dni, według mnie, z powodu błędu 29 lutego. Faktycznie SMS mógł wprowadzać w błąd.

W znanych mi przypadkach, reklamacje były rozpatrywane pozytywnie. Pewnie jakaś nadgorliwa osoba wysłała odpowiedź. Normalni uznawali reklamacje, przywracali XXS i jeszcze dzwonili z pytaniem czy wszystko w porządku.
 #1174655  autor: vkjcsakjvcjk
 08 lip 2024, 12:48
Remington pisze:
08 lip 2024, 11:52
To nie jest sprawa dla UOKiK, ale do UKE warto napisać.
A co szkodzi napisać o UOKiK informacje, że TM jawnie uderza w interesy konsumentów.
Przecież w tym przykładzie aż w oczy razi, że celowo ustawili godzinę na 00:59 żeby klientowi wyłączyła się usługa którą w wakacje usunęli. Poczekam na odpowiedz od TM może pójdą po rozum do głowy. Do UKE oczywiście też pisemko wyślę. ;)
 #1174662  autor: Remington
 08 lip 2024, 13:28
vkjcsakjvcjk pisze:
08 lip 2024, 12:48
A co szkodzi napisać o UOKiK informacje, że TM jawnie uderza w interesy konsumentów.

Musiałoby to dotyczyć ogółu, aby UOKiK się tym zainteresował - i to nie jego widzimisię, lecz prawo. A tu mamy niewielką grupę konsumentów posiadających niszową usługę.
 #1174721  autor: babciagienia1p
 09 lip 2024, 11:31
XXS
babciagienia1p pisze:
04 lip 2024, 13:25
...Jeśli ktoś nie chce bawić się w reklamacje, powinien odliczyć 90 dni i najpóźniej w 90 dniu od ostatniego zużycia 1,- zł, zużyć regulaminowe 1,- zł.
macqmacq pisze:
04 lip 2024, 17:09
...Nic nie trzeba liczyć!... Teraz przychodzi SMS, że oferta jest ważna do godz. 23.59 danego dnia, a nie tak, jak ostatnio po zmianie czasu...
babciagienia1p pisze:
06 lip 2024, 14:35
...Kierując się wieloletnim doświadczeniem @macqmacq, zastosowałam się do jego wskazówek...
biala1991 pisze:
06 lip 2024, 15:30
...mnie nie namówisz do szaleństw...

Wygląda, że @macqmacq miał rację. Odstęp między moimi zużyciami wyniósł (niezgodnie z regulaminem) 92 dni. Można brać pod uwagę datę ważności oferty XXS. Nic - jak na razie - nie wydarzyło się. Oferty przedłużone do 6 października.

Następne numery będę testowała - 12 lipca - 96 i 97 dni od ostatniego zużycia 1,- zł, zgodnie z ważnoscią oferty XXS po reklamacjach.
 #1174832  autor: vkjcsakjvcjk
 11 lip 2024, 10:18
Remington pisze:
08 lip 2024, 13:28
vkjcsakjvcjk pisze:
08 lip 2024, 12:48
A co szkodzi napisać o UOKiK informacje, że TM jawnie uderza w interesy konsumentów.

Musiałoby to dotyczyć ogółu, aby UOKiK się tym zainteresował - i to nie jego widzimisię, lecz prawo. A tu mamy niewielką grupę konsumentów posiadających niszową usługę.
Ok, też tak myślę, dzięki za wskazówki.
Na razie czekam na odpowiedz od odwołania później pomyślę i być może dla zasady wyślę do UKE.
Jednak utrzymywanie tego na dłużej poza ilość dostępnych na koncie złotówek traci sens przy dzisiejszej szczodrości Orange dającego na start 1TB.
 #1174978  autor: biala1991
 13 lip 2024, 07:14
Dobra wiadomość, to unikalna oferta przypominająca na czym polegają usługi na kartę, które operatorzy upodobnili do abonamentu, chyba tylko Orange może się równać ze swoimi kilkudniowymi NLtami, w Plusie czy Play mamy "do wyboru" tylko NLty miesięczne.
  • Strona 81 z 81
  • 1
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 1
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81