Nie ma i jak mnie poinformował pan z Play właśnie dlatego ograniczyli migrację w sposób samodzielny, aby uniknąć pochopnej zmiany z VM na Play, bo powrotu nie ma.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Powrót zawsze jest, choćby przez inną sieć.
Jeżeli posiadasz fizyczną kartę SIM sygnowaną logiem Virgin Mobile, to sieć będzie identyfikowała się jako „Virgin mobile” (jest to w spadku po Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. i nadaniu własnego MNC 260-45, po nabyciu 100% udziałów P4 tego nie poprawiło, tylko zostawiło jak jest), wymieniając tradycyjną kartę SIM na eSIM, uświadczysz już poprawioną wersję (wspomnianą przez Ciebie) „Virgin Mobile”.
@Remington
Oczywiście, że jest możliwe. Wygląda na to, że „pan z Play” nie wie jak to zrobić albo nie widzi takiej opcji nic nowego...
W CC można migrować klientów z ofertą Virgin Mobile na kartę do:
★Play na kartę
★Play Abonament
★Virgin Mobile Abonament
Z ofertą Play na kartę do:
★Virgin Mobile na kartę
★Virgin Mobile Abonament
Z ofertą Virgin Mobile Abonament do:
★Virgin Mobile na kartę
Szansa na połączenie z konsultantem, który ogarnia temat jest niewielka, bo nie ma żadnych szkoleń na ten temat, trzeba sobie samemu radzić i prędzej utkniesz z numerem nie wiadomo w jakiej taryfie niż tam, gdzie on miał faktycznie trafić, ale cuda się zdarzają.
Ostatnio zmieniony 10 lip 2024, 01:06 przez KC-KARLOS, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Nie podbijamy kolejnym postem poprzedniego - od tego mamy funkcjonalność "zmień treść postu" aktywną kilka godzin po napisaniu wiadomości. PS. dzięki za przydatne wskazówki :)
Dzięki za artykuł, zawsze to jakiś nowy kamyczek do ogródka choć w sumie nie wiem czy to coś zmieni bo Biuro prasowe swoje, a konsultanci pewnie dalej swoje, i tak to się kręci w tym Play.Remington pisze: ↑09 lip 2024, 16:20
@bolek2004,
jesteśmy sławni: https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... nie-numeru![]()
Może spróbuję jeszcze raz z tą migracją ale tym razem przez infolinię.
Może jest taka opcja po prostu skrócenia ważności konta tak żeby taką kartę Virgin szybciej wyłączyli?
@aleksanderharaburda,
Powinni poprawić na fizyczne karty SIM też na Virgin Mobile, a nie jak jest po staremu Virgin mobile.
Oraz zintegrować to Virgin Mobile w pełni z Play jak to kupili i żeby dało szybciej zmieniać z jednej oferty do drugiej, dajmy jednym kodem tak jak jest dajmy w Fakt Mobile, czyli przejść z jednego do drugiego i na odwrót.
A to są nadal z tym spore problemy i się wynika nie da i trzeba to zmieniać to nadal przez inną sieć. Podziękował. Pozdrawiam.
Powinni poprawić na fizyczne karty SIM też na Virgin Mobile, a nie jak jest po staremu Virgin mobile.
Oraz zintegrować to Virgin Mobile w pełni z Play jak to kupili i żeby dało szybciej zmieniać z jednej oferty do drugiej, dajmy jednym kodem tak jak jest dajmy w Fakt Mobile, czyli przejść z jednego do drugiego i na odwrót.
A to są nadal z tym spore problemy i się wynika nie da i trzeba to zmieniać to nadal przez inną sieć. Podziękował. Pozdrawiam.
A co do promek dla nowych to mogę te 10 zł doładować kodem czy muszę przez aplikację play24?
Window: możesz kodem, w bankomacie czy apce banku, poprzez Play24 / strona doładowań Play - musi to być dokładnie 10 zł, nie 2x po 5.
Zalecam jednak poprzez Play24, dzięki temu możesz odpalić 150 GB na start w aplikacji (to też promka dla nowych).
Zalecam jednak poprzez Play24, dzięki temu możesz odpalić 150 GB na start w aplikacji (to też promka dla nowych).
![🌟](http://cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/3.1/png/64/1f31f.png)
![🔥](http://cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/3.1/png/64/1f525.png)
Dziś przeniosłem jeden z numerów do Virgin PrePaid w salonie. Bez problemów, więc zmiana na +. Korzysta ktoś sporo z rozmów?? Problemy jakieś??
@Ron a dostałeś kartę brandowaną Playem czy Virgin mobile? ja przenosząc niedawno dostałem brandowaną Virgin mobile, udało mi się też od ręki przenieść
Dostałem normalną Virgin mobile ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Dziś otrzymałem odpowiedź pisemną na zgłoszenie:)
Na dole jest napisane że szanujmy drzewa:)
Oczywiście nie pisałem nigdzie żeby mi tą absurdalną odpowiedź wysyłali listem bo wszystko jest w odpowiedzi na play24![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrazek](https://i.imgur.com/yuErnYn.jpeg)
Na dole jest napisane że szanujmy drzewa:)
Oczywiście nie pisałem nigdzie żeby mi tą absurdalną odpowiedź wysyłali listem bo wszystko jest w odpowiedzi na play24
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrazek](https://i.imgur.com/yuErnYn.jpeg)
@window,
Na wyświetlaczu nie mam VM, a pokazuje Play.
Na wyświetlaczu nie mam VM, a pokazuje Play.
@Ron a to u mnie rozgłasza się jako Virgin mobile