DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 91 z 91
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
 #1140126  autor: KC-KARLOS
 20 gru 2022, 22:09
atlantydas: jeśli ją uruchomisz w INK 1.0, np. o 0:01 to będzie ważna do 23:59:59 następnego dnia (blisko 48h).
Jeśli w INK 2.0, usługa będzie ważna dokładnie 24h od momentu jej włączenia. W obu przypadkach za 5 zł dostajemy 10 GB na szybszego neta, po których włącza się lejek 1 mbps (w INK 1.0 włącza się od razu niezależnie od środków / GB z zasileń na koncie), w INK 2.0 po wyczerpaniu wszystkich GB na koncie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1140263  autor: 3G
 22 gru 2022, 18:42
Kompletnie nie siedzę w taryfach internetowych Playa. Miałem jakiś leżakujący starter, po odpaleniu było 9 zł i 10 GB. Ważność na wychodzące już mi wygasła, 9 zł na razie zostało. W aplikacji wyświetla się "Internet na kartę 9 zł". Jaki mogę zrobić z tego użytek jeśli chciałbym skorzystać z netu Playa od czasu do czasu?

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1140268  autor: KC-KARLOS
 22 gru 2022, 19:12
3G: zmień taryfę na "Internet na kartę 50".
Doładuj konto za 50 zł. Dostaniesz ok 24 GB na 60 dni i następnie włącz usługę "24 GB na rok" za te 50 zł. Dzięki temu konto będzie aktywne 365 dni + wpadną 2 GB z usługi, które będą się kumulować z GB z zasileń, co miesiąc przez 11 kolejnych cykli wpadnie 2 GB, które będą przenosić ważność neta na kolejny miesiąc, bez utraty GB.
W każdej chwili możesz się doładować np. za 5 zł aby aktywować na max 48h internet 10 GB z lejkiem, za 20 zł - 30 GB z lejkiem na max 192 h (do 8 dni), lub za 49 zł - aż 100 GB z lejkiem na max 31 dni (po wyczerpaniu GB dokupionych, do końca ważności usługi prędkość spada do 1 mbps). Można też zamiast tego kupić za 5 zł na 30 dni (jednorazowo lub odnawialnie) Nocki bez limitu - czyli niezjadanie GB / kasy z konta (prawdziwie nielimitowany internet) między godz. 0 a 9.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1140283  autor: 3G
 22 gru 2022, 21:26
Dzięki. Żeby zmienić taryfę muszę najpierw doładować przynajmniej za 5 zł? Ale i tak się zastanawiam czy warto, bo 2 GB to niewiele.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1140284  autor: KC-KARLOS
 22 gru 2022, 21:45
3G: jeśli konto jest w okresie na odbieranie połączeń to tak. 5 zł wystarczy - da 7 dni wychodzących.
2 GB co miesiąc to niewiele, ale za 50 zł próżno szukać konta ważnego rok na połączenia internetowe z przechodzeniem GB z zasileń co miesiąc, tym bardziej, że masz opcje, w których możesz mieć do wyboru (bo obie wzajemnie się wykluczają) albo dużo neta w dzień z bezpiecznym wentylem internetowym (lejek 1 mbps bez limitu danych awaryjnie), czy też 9h nielimitowanego neta bez lejków w każdej dobie (od 0 do 9).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1174907  autor: abrams
 12 lip 2024, 01:50
Mam INK-50 (stary INK v1.0) z:
Data ważności połączeń wychodzących 14.07.24
Konto 15 zł (ważne do 14.07.24)
Liczba promocyjnych GB - 34,70 GB (ważne do 14.07.24)


Ten 14.07.24 to u mnie ostatni dzień usługi "24 GB na rok" czyli 14.07.24 powinienem kupić kolejne "24 GB na rok" za 50 zł. Przed chwilą doładowałem, testowo, za 5 zł i mam tak:

Data ważności połączeń wychodzących 17.07.24
Konto 20 zł (ważne do 17.07.24)
Liczba promocyjnych GB - 34,94 GB (ważne do 17.07.24)


Czyli wydłużyło o 5 dni (licząc od dzisiaj) i wpadło 0,6 GB do istn. GB.

1. Rozumiem, że 14.07. wyłączy mi się usługa "24 GB na rok" ale GB nie przepadną i będą do wykorzystania do 17.07.24 ?
2. Nie chciałbym tych GB stracić (a nie wyrobię się ze zużyciem) i chcę wydłużyć INK-50 o kolejny rok.
Czy mógłbym zrobić tak (także z uwagi usługi nielimitowanego neta za 5, 20 czy 49 zł):
- 17.07.24 doładowuję za 30 zł (i mam łącznie 50 zł), wpada 14,4 GB i sumuje się z obecnymi a ważność konta i GB wydłuża się o 30 dni.
- czekam do ostatniego 30 dnia i wykupuję "24 GB na rok" za 50 zł
???
3. Czy może przejście do INK v2.0 jest lepszym rozwiązaniem (bonusy po doładowaniu tylko ciut większe) ?

ps. czy ten bonus 200GB https://www.play.pl/oferta/play-karta#internet można uruchomić ? napisali, że niby do 30.06.24 ale ciągle oferta wisi
 #1174912  autor: KC-KARLOS
 12 lip 2024, 10:16
abrams:
1. Tak, GB połączyły się ze sobą, bo GB z doładowań i 12x 2 GB lecą do jednej przegrody. 15go możesz ponownie włączyć pakiet za 50 zł.
2. Możesz, ważne jest to, aby te GB nie straciły ważności i mieć 50 zł na ponowne włączenie. Obserwuj ważność złotówek i GB.
3. No nie wiem czy lepsze. W INK 2.0 nie ma nocek bez limitu (nie wykluczają się z GB bonusowymi). Nie wydłużysz też tam tak łatwo konta na rok czasu z ekstra 2 GB, jak w INK 1.0 (jest w 2.0 jeszcze gorzej, bo RWK można tam nabyć za 100 zł).

Nie sprawdzałem tego dawno, ale kiedyś w INK 1.0 po włączeniu no-limitu za 5 zł, mogłeś z niego korzystać dłużej niż 24 godziny, np. przy włączeniu po północy 10 lipca, można było korzystać aż do 12go lipca do godzin porannych. W INK 2.0 włączony dzień "bez limitu" trwa dokładnie 24 godziny.

Bonusowe 200 GB na start po pierwszym doładowaniu startera w apce Play24 za minimum 10 zł obowiązuje do końca września 2024, ta promka na start ciągle jest przedłużana, a info na stronie nie jest aktualizowane na bieżąco.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1174920  autor: neesamnt
 12 lip 2024, 11:25
Coś się zepsuło w tej ofercie.

Od wielu lat korzystam z oferty Internet na Kartę 50 zł.

Na początku było tak, jak wszyscy opisywali - doładowanie za 50 lub 100 zł, wpadało kilkadziesiat GB jako bonus za doładowanie, potem dzień-dwa przed ważnością bonusu aktywowałem pakiet 12 x 2 GB na rok. Wszystkie pakiety danych się sumowały, co miesiąc dobijało kolejnymi 2 gigabajtami.

Natomiast od 3 lat coś się zepsuło.

Opiszę to na przykładzie ostatniego doładowania. 10 marca doładowałem za 100 zł. Dostałem za to 72 GB czy jakoś tak. Ważność bonusu 4 miesiące.
6 lipca aktywowałem pakiet 12 x 2 GB na rok. Na koncie miałem 105 zł i jakieś 64 GB pozostałego z bonusu. 10 lipca sprawdzam, a stan konta to 55 zł (tu się zgadza, bo aktywacja pakietu kosztuje 50 zł) i 12 GB, mimo że zużycie (według Play24) w ostatnich 30 dniach (od 14 czerwca do 12 lipca) wyniosło 73 MB (tj. ok. 0,073 GB!).

Nie dość, że zajumali 52 GB, to jeszcze zostawili 12 GB - nie mam pojęcia czemu akurat tyle. Przy założeniu, że aktywując pakiet 12 x 2 bonus już wygasł (a nie wygasł, bo aktywowałem 3 dni przed upływem ważności bonusu), to powinienem mieć 2 GB, a nie 12 GB :)

I to nie jest pierwsza tego typu sytuacja. Znalazłem reklamację, którą składałem w styczniu 2022. Wtedy doładowałem za 50 zł, bonus 24 GB, po doładowaniu stan konta wyniósł 39 GB, dzień przed upływem ważności aktywowałem pakiet 12 x 2, stan konta wzrósł do 41 GB. Po kilku dniach zorientowałem się, że mam na koncie 19 GB, podczas gdy zużycie wg Play24 było poniżej 1 GB. Czyli ukradli mi 22 GB. Reklamację odrzucili, twierdzili, że w momencie doładowania w listopadzie 2021 musiałem mieć wyzerowane konto (ze złotówek i z GB), czego rzekomo nie byli w stanie sprawdzić (a ja nie miałem jak udowodnić), dlatego nie mogłem mieć 39 GB i na pewno źle zapamiętałem, a i sama aktywacja pakietu 12 x 2 na rok też wg nich była po upłynięciu ważności bonusu (terefere, ponad dobę przed aktywowałem). Nie potrafili wykazać, czemu, skoro ich zdaniem obie te operacje wykonałem na wyzerowanym koncie, skąd się tam wzięło 19 GB, powinny być tylko 2 GB z aktywowanego pakietu.

Co robić? Nie mam pojęcia. Czy jest ktoś, komu naprzemienne doładowania i aktywowanie pakietu powoduje kumulację pakietów danych w nieskończoność, tak jak i ja to miałem przed 2022 rokiem?
 #1174922  autor: KC-KARLOS
 12 lip 2024, 11:46
neesamnt: proponuje inne rozwiązanie. Zużyć GB na koncie w ostatnim miesiącu ważności opcji RWK + 24 GB, dopiero wtedy doładować za 50 zł (kasa i GB są ważne 2 miesiące), a gdy usługa się wyłączy, za kasę ją włączyć i koniecznie zanotować datę ważności konta (podpowiedź - w Play24 pojawia się info którego dnia miesiąca nastąpi odnowienie danej paczki z dwunastu).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1174928  autor: neesamnt
 12 lip 2024, 12:31
Kartę oddałem ojcu na emeryturze, stąd niskie zużycie, tym bardziej że w domu przełącza się na Wi-Fi.
Nie bardzo widzę sens na siłę zużywać pakiet danych w ostatnim miesiącu ważności pakietu, gdy właśnie cały deal polegał na tym, żeby te gigabajty gromadzić! :)
No i w moim przypadku ten ostatni miesiąc to będzie czerwiec 2025, a wtedy dalej będę mieć 55 zł na koncie, z których mogę aktywować kolejny pakiet. Nie mam ochoty znowu doładowywać, skoro oferta się popsuła i prawdopodobnie znowu mi arbitralnie zabiorą kilkadziesiąt GB.
Zapytacie po co się w to bawiłem? Kiedyś to była moja podstawowa karta do internetu, gdzieś od 2020 mam służbową, ale tam "tylko" 20 GB miesięcznie, które mi w zupełności wystarcza. No chyba że jadę na dłuższy urlop po Polsce, wtedy ojciec pożyczał mi kartę z Ink50, którą mu wcześniej dałem, abym mógł trochę tej nagromadzonej kumulacji zużyć. Mniejsza o to.

Ja nawet rok temu czy dwa robiłem screenshoty 2 razy dziennie przez kilka dni (gdy zbliżał się koniec ważności bonusu, gdy aktywowałem 12 x 2 oraz gdy w pewnym momencie znikają zgromadzone gigabajty, mimo że w Play24 nie ma żadnego oznaczenia odrębnego salda ani nie przekraczam żadnej daty ważności środków) ze stanem konta, zużyciem itd., aby prześledzić, jak saldo pakietu danych się zmienia i nic z tego nie wynika - Play dalej arbitralnie zabiera gigabajty, a reklamacje nic nie dają. W tym roku niestety nie zrobiłem screenshotów :/

Widocznie istnieje niejawny podział pakietu danych - dwa salda o różnych terminach wygasania.

Stąd moje pytanie - jakie są wasze obserwacje? Czy naruszyłem swoim cebulackim podejściem jakąś niepisaną/nieregulaminową zasadę? Znalazłem nawet tutaj swoje stare posty - raz komuś w 2020 radziłem, żeby śmiało aktywował 12 x 2, dzięki czemu mu się skumulują pakiety danych, a już w 2022 skarżyłem się, że mi operator "zaginął" większość pakietu. Chwilę wcześniej nawet 2 czy 3 osoby miały taką samą sytuację, co skłoniło mnie widocznie do odezwania się.
  • Strona 91 z 91
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91