DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 168 z 171
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
 #1174285  autor: babciagienia1p
 02 lip 2024, 18:51
@Ciupaga
Prawdopodobnie jakiś melepeta (złośliwie lub nieświadomie) nie zakodował kart.

Musisz podejść do pierwszego z brzegu punktu, niech to sprawdzą i poprawią albo niech rozpoczną proces przeniesienia od nowa.
Dostałeś jakiś papier lub informacje na maila?
 #1174287  autor: boggio
 02 lip 2024, 19:26
To chyba raczej w systemie coś szwankuje,ponad tydzień temu tak miałem przeniosłem w punkcie.Nr tymczasowy włozony do telefonu-sieć się wyswietlała orange natomiast dzwonienie,odbieranie smsy tak samo i kody ussd niedziałały a wapce numer był,musiałem jeszcze raz do punktu sie udać tam zgłoszenie do bok i za dwa dni naprawili
 #1174293  autor: HappyBoy
 02 lip 2024, 21:26
Mam pytanie. Ile wcześniej (przed datą przeniesienia) można złożyć wniosek o migrację numeru do Play na kartę ? (aktualnie prepaid)
 #1174362  autor: pingpong123a
 03 lip 2024, 18:47
@Ciupaga
Gdy złożysz drugi wniosek o przeniesienie, zaraz po anulowaniu pierwszego to może na tym numerze być błąd od strony UKE "Numer w trakcie przenoszenia..." 8) . Posłuchaj rady babciagienia1p, unikniesz tym samym trzeciego wniosku.
 #1174367  autor: KC-KARLOS
 03 lip 2024, 19:06
Zgadzam się, zawsze trzeba odczekać 1 dzień, aby ponownie złożyć wniosek MNP - inaczej będziemy w tym babrać tygodniami.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1174584  autor: Window
 07 lip 2024, 11:38
@KC-KARLOS gdy przenosiłeś tel z fonii też dostałeś smsa na dzień przed przeniesieniem do np. Orange że Informujemy że z dniem xx-xx-xxxx rozpoczynamy świadczenie usługi telefonicznej na numerze przeniesionym?
 #1174589  autor: KC-KARLOS
 07 lip 2024, 13:27
Window: tak, Orange wysyła takie smsy. Również takie smsy wysyła przy nju subskrypcji.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1174592  autor: Window
 07 lip 2024, 13:39
@KC-KARLOS ja takiego smsa dostałem od fonii mimo że od niej się przenoszę do Virgin
 #1174598  autor: Loko_Poko
 07 lip 2024, 16:01
Cześć. Zakupiłem dzisiaj w Żabce limitowany starter Orange w promocyjnej cenie 1zł. Zarejestrowałem i aktywowałem. Teraz chciałbym go przenieść do Plusa, aby załapać się na promke 3 miesiące gratis dla przenoszących numer. Po jakim czasie od aktywacji w Orange mogę złożyć wniosek o przeniesienie?
 #1174603  autor: Loko_Poko
 07 lip 2024, 16:38
Ciupaga, tak jak inne startery. Z tym, że są podwójnie opakowane. Na zewnątrz jest opakowanie z ofertą 2500GB za darmo, w tym 100GB w Mój Orange i pod spodem 12x200GB z usługą bez limitu za 35 zł. Na tym jest naklejona naklejka 1zł. W środku znajduje się drugie opakowanie standardowe 15GB na start i nawet 100GB po doładowaniu. Cena na opakowaniu 5zł. To, że jest to limitowana edycja dowiedziałem się po aktywacji karty, kiedy przyszedł sms o treści ,,dziękujemy za zakup limitowanej edycji startera dla sklepu Żabka".

babciagienia1p, dziękuje za odpowiedź.
 #1175062  autor: 88aska88
 14 lip 2024, 19:44
Pytanie, co stoi na przeszkodzie aby w PL, samodzielnie przenosić numer na kartę?
Np. kupujesz w kiosku dowolny starter, nie rejestrujesz, a na stronie/apce operatora potwierdzasz dane mObywatelem czy sms bo masz już inny numer u nich?
Jak zawsze nie da się i kombinuj? Fajnie mają ludzie z dużych miast, salon firmowy więc ogarnie...
 #1175067  autor: KC-KARLOS
 14 lip 2024, 20:03
...i w Red Bull Mobile od T-Mobile.
Przy opcji eSIM MNP do Flexa, nju komórkowego, Mobile Vikings czy RBM to pryszcz - zero dokumentów, zero kurierów, czekasz tylko na maila aby wgrać kartę eSIM.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1175084  autor: MariuszY
 15 lip 2024, 11:59
msnet pisze:
12 lip 2024, 18:53
Odnośnie niesłusznie pobieranych opłat przy przenoszeniu numeru do Plusa na kartę: https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... owe-oplaty
Może to wreszcie zakończy problemy z przenoszeniem numerów do oferty prepaid w Plusie. Zwłaszcza, że wizyta w salonie jest jedyną drogą załatwienia sprawy. Moje uznanie i podziękowania.
Mam też wielką prośbę o wyjaśnienie tego samego problemu w Orange. Jak to w końcu jest z ich regulaminami - przeniesienie w salonie (z wypełnieniem procedury i otrzymaniem karty na miejscu) jest możliwe czy tylko w tych życzliwych salonach kartę dają?
Na priv służę listą salonów w Lublinie i okolicznych miejscowościach (w sumie 13 miejsc), w których w ciągu ostatnich 2 miesięcy odmówiono mi przeniesienia numeru na miejscu. W części z nich proponowano procedurę "przez kuriera". Oczywiście przeniesienie do abonamentu nie byłoby problemem. Nawet dziś w jednym z salonów usłyszałem nieoficjalnie, że "salony nie mają obowiązku przenoszenia numeru do oferty na kartę" i żadnych skarg czy reklamacji z tego tytułu się nie obawiają. Skoro taka jest polityka Orange, to może niech raz wreszcie zaktualizują informacje i regulaminy zamiast wyzwalać irytację u klientów.
 #1175101  autor: lukjac
 15 lip 2024, 16:32
lukjac pisze:
10 sty 2024, 21:27
Po interwencji u Pana Rzecznika i Pani dystrykt Menadżer ds sprzedaży z biura z Alei moja "przygoda" z przeniesieniem numeru na kartę w wybranym przeze mnie salonie w stolicy zakończyła się pomyślnie. Gdyby ktoś potrzebował to mogę wskazać ten salon. Dodatkowo - zapewniono mnie że każdy klient zostanie, z całą pewnością, obsłużony przez każdego pracownika w dowolnym dniu tygodnia i o dowolnej godzinie. Wszak - przy dobrej ofercie klient prepaidowy jest w stanie płacić operatorowi podobną kwotę miesięcznie co klient postpaidowy i jednocześnie, wbrew przekonaniom, zostać u operatora na dłuższy czas więc dosyć mocno oburzyła mnie ta sytuacja.

dodatkowo Pan Rzecznik zapewnił mnie że w żadnym salonie nie będzie problemu z przeniesieniem numeru do oferty na kartę
  • Strona 168 z 171
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171