DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 170 z 171
  • 1
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
 #1175131  autor: Remington
 16 lip 2024, 07:54
Akurat to właśnie w TM miałem największe problemy z przeniesieniem numeru😉.

Czynnik ludzki nie jest żadnym wyjaśnieniem - jeśli występuje, to oznacza, że operatorowi wisi to czy nas pozyska czy nie. Pchać się oknem, bo nie chce wpuścić mnie drzwiami? Mimo to uparcie chcieć to właśnie jemu płacić za usługi? Poczucie godności by mi na to nie pozwoliło.
 #1175132  autor: mariusz9a
 16 lip 2024, 08:01
@Remington
I przeniosłeś ten numer do T skoro miałeś z tym "najlepsze problemy"?
 #1175133  autor: MariuszY
 16 lip 2024, 08:08
Wszyscy wiemy PO CO pchamy się oknem (oczywiście nie wszyscy). Jestem w pełni świadomy, że klienci telekomów też dzielą się na tych co lekką ręką wydają kilka setek rocznie na utrzymanie numeru oraz tych, dla których dziesiąta część tej kwoty to rozrzutność. Na "poczucie godności" stać często tylko zamożnych. Tak na marginesie - wsiadasz do auta, jedziesz przez miasto i sypiesz setkami przez okno. Ciekawe ilu "niegodnych" zaczęłoby bić się o tę kasę :?: (Pomijam kwestię kary za zakłócenie porządku :) )
 #1175137  autor: mariusz9a
 16 lip 2024, 09:21
Tu nie o to nawet chodzi. Tylko co z tą godnością jeśli przeniosłeś? :mrgreen:
 #1175144  autor: msnet
 16 lip 2024, 10:29
W sprawie problemów z przenoszeniem numerów do Orange na kartę w punktach sprzedaży napisałem do Wojtka Jabczyńskiego i poprosiłem o oficjalne stanowisko w tej sprawie. Jak będę miał komplet materiałów, to oczywiście będzie o tym publikacja na Telepolis.pl.
 #1175231  autor: Remington
 18 lip 2024, 13:42
Dopiero teraz się zorientowałem, że Orange to jedyny operator MNO, do którego nigdy nie przenosiłem numeru w salonie, a wyłącznie zdalnie.
 #1175232  autor: zulu144dwa
 18 lip 2024, 13:50
Widzę inny problem.
Z reguły w salonach przy przenoszeniu podpisuje się różne papierki. W salonie play także często wyraża się także różne zgody w tych papierkach. Co z tego, że w Salonie Orange przeniesie się nawet numer na kartę, jak nie otrzyma się bonusu za wyrażenie zgód SMSem przy przeniesieniu.

--------------------------------
NL za 1 zł rządzi w OFnK
 #1175235  autor: K-L
 18 lip 2024, 15:19
Mieliście kiedyś coś takiego? (Nr obecnie w sieci Inea, zasięg Play). Cytuję: Wniosek o przeniesienie numeru xxx xxx xxx do sieci MOBILNY telegrosik został odrzucony. Powód: Obecny operator nie jest podłączony do systemu obsługującego przeniesienia numerów pomiędzy operatorami.
 #1175251  autor: Remington
 18 lip 2024, 22:33
msnet pisze:
18 lip 2024, 13:32
Ja to tylko tu zostawię: https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... u-problemy

Komentarze pod artykułem potwierdzają, że to zjawisko masowe. A skoro tak, to osoby, które ono dotknęło mogą poskarżyć się do UOKiK przedstawiając przykłady (np. wspomnianą listę salonów), gdyż może zachodzić tu naruszanie zbiorowych interesów konsumentów poprzez uniemożliwienie im przeniesienia numeru w przewidzianym prawem trybie 1-dniowym (odesłanie do kuriera powoduje, że z tego uprawnienia nie mogą skorzystać).
 #1175255  autor: babciagienia1p
 18 lip 2024, 23:05
@Remington
Co ciekawe, niektóre komentarze wyglądają na pisane przez pracowników punktów Orange. Szczególnie pouczające są te o "nabijaniu bramek" i "trafiku w salonie".

Może sposobem na wymuszenie przeniesienia jest demonstracyjne wchodzenie i wychodzenie z punktu kilkanaście - kilkadziesiąt razy? W taki sposób można popsuć statystyki skuteczności sprzedaży na osobę, więc albo przeniosą, albo https://www.youtube.com/watch?v=IZ0Bu4dFFoQ
 #1175256  autor: KC-KARLOS
 18 lip 2024, 23:21
Ja mam małą koncepcję, jak ten problem rozwiązać - podział obsługi w salonach operatora. Jedna część zajmuje się opcjami bez umowy (startery, MNP itp), sprzedażą produktów i akcesoriów w salonie + obsługą klienta każdego segmentu - wraz z systemem dobrowolnych napiwków (jak w gastro czy innych usługach) za zadowolenie klienta z obsługi..
Druga niech zajmie się sprzedażą i retencją postpaid oraz urządzeń na raty (doliczanych do faktur). Dałoby się to pogodzić. Pytanie czy korpo góra tego chce?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1175257  autor: babciagienia1p
 18 lip 2024, 23:28
@KC-KARLOS
Nawet gdyby góra tego chciała, w co wątpię, trudne do wprowadzenia ze względu na koszty. Są salony, gdzie jedyna osoba nudzi się.

Dopóki nie zmienią systemu wyznaczania celów sprzedażowych, obsługi i premiowego, nic się nie zmieni...
 #1175258  autor: Remington
 18 lip 2024, 23:41
@babciagienia1p
Tak, komentarze pracowników wyglądają bardzo wiarygodnie i to je miałem w szczególności na myśli. Pierwszą pracę na etacie miałem właśnie w czymś takim - korpo, niby obsługa klienta, ale w rzeczywistości ogromna presja na sprzedaż, targety, groźby, kary za pójście na L4 nawet w sezonie grypowym itd. Minęła epoka, kolejne pokolenie tak zaczyna swoją dorosłość, a realia się nie zmieniły. Cd. w odpowiedzi do Karlosa.

@KC-KARLOS
Byłem pierwszy😉 Już kilka godzin temu korciło mnie, by zamieścić komentarz, że wystarczy (rotacyjnie, aby nikt nie był poszkodowany) podzielić pracowników na takie dwie grupy (obsługa post sales też by mogła być u tego "niedochodowego" pracownika). Jednak po chwili przyszło olśnienie. Mamy bowiem:

1. salony firmowe - gdzie jest kilka stanowisk i można w dużo załatwić (choć nie wiem czy istnieją jeszcze takie jak niegdyś na Pańskiej, al. Niepodległości, pl. Konstytucji - gdzie był pewien podział i wybierało się przy wejściu). Jeżeli te patologie mają miejsce w salonach firmowych, to...

2. salony franczyzowe - gdzie (szczególnie w małych miejscowościach lub centrach handlowych) często na zmianie jest tylko jeden pracownik i... szlag trafia cały pomysł... Akurat u takiego "prywaciarza" taka presja na sprzedaż to nie jest niespodzianka.
 #1175268  autor: pingpong123a
 19 lip 2024, 12:05
@Remington
Przenoszenie karty to wierzchołek góry lodowej, ze wszystkim oprócz zawarcia nowej umowy abonamentu komórkowego jest problem. Zakup startera? Nie sprzedajemy. Może problem z posiadanym abonamentem/kartą/urządzeniem? Wskazywanie innego salonu. Wszystko to dzieje się w salonach Firmowych, brak oznaczeń partnera na szyldzie.
Podejście klient nasz wróg, kończy się zerowym ruchem. Obok w Plusie/T-mobile/Play w tym samym czasie salony z normalną, ludzką obsługą oblegane są przez klientów.
Kwestia zasięgu też nie wchodzi tutaj w grę, w regionie szczególnie poza granicą miasta w T po wyłączaniu 3G dominuje zasięg E, i w ramach N najwięcej mają nadajników w standardzie L800/L900 a klienci nie uciekli.

Co do salonu franczyzowego znajdującego się poza centrum handlowym, z wielkim napisem "partner", o ironio wyżej wymienione patologie nie występują. Przenoszenia do karty i czynności obsługowych nie odmawiają, a klienci są. W takim salonie bardziej im zależy na klientach Orange, niż własnemu punktowi.
 #1175276  autor: MariuszY
 19 lip 2024, 16:28
Dorzucę swoje 3 grosze.
1. Dziękuję @msnet za poruszenie tematu Orange i problemów z przeniesieniem numeru prepaid "stacjonarnie" (w punkcie, jedną wizytą),
2. Setnie ubawiłem się brakiem umiejętności czytania ze zrozumieniem osób komentujących artykuł @msnet - nigdzie nie ma mowy o tym, że chciałem przenieść w salonie 100 numerów, do tego na raz,
3. Artykuł w żadnej mierze nie deprecjonuje pracowników salonów. Mnie jednak nie interesują ich "cele sprzedażowe", tylko regulaminy operatora, więc jeśli zgodnie z nimi mogę skorzystać z obsługi stacjonarnej i przenieść numer jedną wizytą to tak chcę, a jeśli komukolwiek w Orange (na dole czy górze) to przeszkadza to niech wreszcie (do ciężkiej chol...) zmienią te regulaminy i będzie tylko "kurier".

Grosz czwarty bardziej pasuje jako odpowiedź dla tych co pod artykułem mnie (i mi podobnych) wyzywali od cebulaków - mnie stać na posiadanie ponad stu numerów, które legalnie kupiłem i legalnie użytkuję. Jeśli jesteś pracownikem salonu wiedz, że pokazując mi drzwi pracujesz na wizerunek własny i operatora, który tobie płaci. Pisząc o stu kartach, które mogę legalnie przenieść kurierem co 3 dni mam na myśli koszt takiej operacji dla operatora. Czy nie lepiej pozwolić mi przenieść 1 czy 2 numery tak jak chcę i wtedy kiedy chcę? (to pytanie najlepiej byłoby zadać decydentom z Orange)
  • Strona 170 z 171
  • 1
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 1
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171