Nie ma i jak mnie poinformował pan z Play właśnie dlatego ograniczyli migrację w sposób samodzielny, aby uniknąć pochopnej zmiany z VM na Play, bo powrotu nie ma.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Powrót zawsze jest, choćby przez inną sieć.
Jeżeli posiadasz fizyczną kartę SIM sygnowaną logiem Virgin Mobile, to sieć będzie identyfikowała się jako „Virgin mobile” (jest to w spadku po Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. i nadaniu własnego MNC 260-45, po nabyciu 100% udziałów P4 tego nie poprawiło, tylko zostawiło jak jest), wymieniając tradycyjną kartę SIM na eSIM, uświadczysz już poprawioną wersję (wspomnianą przez Ciebie) „Virgin Mobile”.
@Remington
Oczywiście, że jest możliwe. Wygląda na to, że „pan z Play” nie wie jak to zrobić albo nie widzi takiej opcji nic nowego...
W CC można migrować klientów z ofertą Virgin Mobile na kartę do:
★Play na kartę
★Play Abonament
★Virgin Mobile Abonament
Z ofertą Play na kartę do:
★Virgin Mobile na kartę
★Virgin Mobile Abonament
Z ofertą Virgin Mobile Abonament do:
★Virgin Mobile na kartę
Szansa na połączenie z konsultantem, który ogarnia temat jest niewielka, bo nie ma żadnych szkoleń na ten temat, trzeba sobie samemu radzić i prędzej utkniesz z numerem nie wiadomo w jakiej taryfie niż tam, gdzie on miał faktycznie trafić, ale cuda się zdarzają.
Ostatnio zmieniony 10 lip 2024, 01:06 przez KC-KARLOS, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Nie podbijamy kolejnym postem poprzedniego - od tego mamy funkcjonalność "zmień treść postu" aktywną kilka godzin po napisaniu wiadomości. PS. dzięki za przydatne wskazówki :)
Dzięki za artykuł, zawsze to jakiś nowy kamyczek do ogródka choć w sumie nie wiem czy to coś zmieni bo Biuro prasowe swoje, a konsultanci pewnie dalej swoje, i tak to się kręci w tym Play.Remington pisze: ↑09 lip 2024, 16:20
@bolek2004,
jesteśmy sławni: https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... nie-numeru
Może spróbuję jeszcze raz z tą migracją ale tym razem przez infolinię.
Może jest taka opcja po prostu skrócenia ważności konta tak żeby taką kartę Virgin szybciej wyłączyli?
@aleksanderharaburda,
Powinni poprawić na fizyczne karty SIM też na Virgin Mobile, a nie jak jest po staremu Virgin mobile.
Oraz zintegrować to Virgin Mobile w pełni z Play jak to kupili i żeby dało szybciej zmieniać z jednej oferty do drugiej, dajmy jednym kodem tak jak jest dajmy w Fakt Mobile, czyli przejść z jednego do drugiego i na odwrót.
A to są nadal z tym spore problemy i się wynika nie da i trzeba to zmieniać to nadal przez inną sieć. Podziękował. Pozdrawiam.
Powinni poprawić na fizyczne karty SIM też na Virgin Mobile, a nie jak jest po staremu Virgin mobile.
Oraz zintegrować to Virgin Mobile w pełni z Play jak to kupili i żeby dało szybciej zmieniać z jednej oferty do drugiej, dajmy jednym kodem tak jak jest dajmy w Fakt Mobile, czyli przejść z jednego do drugiego i na odwrót.
A to są nadal z tym spore problemy i się wynika nie da i trzeba to zmieniać to nadal przez inną sieć. Podziękował. Pozdrawiam.
A co do promek dla nowych to mogę te 10 zł doładować kodem czy muszę przez aplikację play24?
Window: możesz kodem, w bankomacie czy apce banku, poprzez Play24 / strona doładowań Play - musi to być dokładnie 10 zł, nie 2x po 5.
Zalecam jednak poprzez Play24, dzięki temu możesz odpalić 150 GB na start w aplikacji (to też promka dla nowych).
Zalecam jednak poprzez Play24, dzięki temu możesz odpalić 150 GB na start w aplikacji (to też promka dla nowych).
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Dziś przeniosłem jeden z numerów do Virgin PrePaid w salonie. Bez problemów, więc zmiana na +. Korzysta ktoś sporo z rozmów?? Problemy jakieś??
@Ron a dostałeś kartę brandowaną Playem czy Virgin mobile? ja przenosząc niedawno dostałem brandowaną Virgin mobile, udało mi się też od ręki przenieść
Dostałem normalną Virgin mobile
Dziś otrzymałem odpowiedź pisemną na zgłoszenie:)
Na dole jest napisane że szanujmy drzewa:)
Oczywiście nie pisałem nigdzie żeby mi tą absurdalną odpowiedź wysyłali listem bo wszystko jest w odpowiedzi na play24
Na dole jest napisane że szanujmy drzewa:)
Oczywiście nie pisałem nigdzie żeby mi tą absurdalną odpowiedź wysyłali listem bo wszystko jest w odpowiedzi na play24
@window,
Na wyświetlaczu nie mam VM, a pokazuje Play.
Na wyświetlaczu nie mam VM, a pokazuje Play.
@Ron a to u mnie rozgłasza się jako Virgin mobile
Hej mam pytanie, czy pakiet #Mini3 nadal można aktywować na nowych numerach? Na stronie pokazuje jedynie #Mini9. Mam drugą kartę z Virgin tylko dla tego pakietu, ale myślę by przenieść główny numer z Plusa na Virgin i tam jechać na tym pakiecie po prostu zamiast lecieć na dwie karty niepotrzebnie.
ladykagami: cały czas można. W Play24 lub kodem USSD: *222*03#
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Czy po przejściu z Play na kartę (jeśli się uda ) do VM można aktywować promo 150GB na start i #GIGACZAD 1 miesiąc za 0 zł po doładowaniu za 10 zł? Czy tylko dla zupełnie nowych aktywacji?
Safeguard0586: to jest dla nowych starterów.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Nie uda się. Chyba, że przejdziesz przez inną sieć - wtedy będziesz nowym klientem.
Dzięki szybciej będzie kupić nowy starter.
Safeguard0586: zdecydowanie. Pamiętaj o doładowaniu za 10 zł, aby uruchomić promki dla nowych i wstęp do 5G Playa w ramach wybranego pakietu GIGA.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam