DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 204 z 209
  • 1
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 209
 #1174772  autor: aleksanderharaburda
 09 lip 2024, 23:32
wiertolot pisze:
28 cze 2024, 10:18
powinni sam napis jeden VIRGIN lub Virgin zrobić na wyświetlacz i logo , a jest Virgin mobile, zamiast Virgin Mobile czemuś.........to mi nie pasuje temu tu w dyskusja o tym dorzucam to. Jak Wasze zadanie powinno być?
Jeżeli posiadasz fizyczną kartę SIM sygnowaną logiem Virgin Mobile, to sieć będzie identyfikowała się jako „Virgin mobile” (jest to w spadku po Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. i nadaniu własnego MNC 260-45, po nabyciu 100% udziałów P4 tego nie poprawiło, tylko zostawiło jak jest), wymieniając tradycyjną kartę SIM na eSIM, uświadczysz już poprawioną wersję (wspomnianą przez Ciebie) „Virgin Mobile”.
roki2701 pisze:
09 lip 2024, 20:56
Przejście z Play na kartę do Virgin Mobile na kartę ?
@Remington
Oczywiście, że jest możliwe. Wygląda na to, że „pan z Play” nie wie jak to zrobić albo nie widzi takiej opcji nic nowego...

W CC można migrować klientów z ofertą Virgin Mobile na kartę do:
★Play na kartę
★Play Abonament
★Virgin Mobile Abonament

Z ofertą Play na kartę do:
★Virgin Mobile na kartę
★Virgin Mobile Abonament

Z ofertą Virgin Mobile Abonament do:
★Virgin Mobile na kartę

Szansa na połączenie z konsultantem, który ogarnia temat jest niewielka, bo nie ma żadnych szkoleń na ten temat, trzeba sobie samemu radzić i prędzej utkniesz z numerem nie wiadomo w jakiej taryfie niż tam, gdzie on miał faktycznie trafić, ale cuda się zdarzają.
Ostatnio zmieniony 10 lip 2024, 01:06 przez KC-KARLOS, łącznie zmieniany 2 razy. Powód: Nie podbijamy kolejnym postem poprzedniego - od tego mamy funkcjonalność "zmień treść postu" aktywną kilka godzin po napisaniu wiadomości. PS. dzięki za przydatne wskazówki :)
 #1174775  autor: bolek2004
 10 lip 2024, 06:04
Remington pisze:
09 lip 2024, 16:20
bolek2004 pisze:
08 lip 2024, 09:29

@bolek2004,
jesteśmy sławni: https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... nie-numeru 😉
Dzięki za artykuł, zawsze to jakiś nowy kamyczek do ogródka choć w sumie nie wiem czy to coś zmieni bo Biuro prasowe swoje, a konsultanci pewnie dalej swoje, i tak to się kręci w tym Play.
Może spróbuję jeszcze raz z tą migracją ale tym razem przez infolinię.
Może jest taka opcja po prostu skrócenia ważności konta tak żeby taką kartę Virgin szybciej wyłączyli?
 #1174777  autor: wiertolot
 10 lip 2024, 07:03
@aleksanderharaburda,
Powinni poprawić na fizyczne karty SIM też na Virgin Mobile, a nie jak jest po staremu Virgin mobile.
Oraz zintegrować to Virgin Mobile w pełni z Play jak to kupili i żeby dało szybciej zmieniać z jednej oferty do drugiej, dajmy jednym kodem tak jak jest dajmy w Fakt Mobile, czyli przejść z jednego do drugiego i na odwrót.
A to są nadal z tym spore problemy i się wynika nie da i trzeba to zmieniać to nadal przez inną sieć. Podziękował. Pozdrawiam.
 #1174800  autor: KC-KARLOS
 10 lip 2024, 14:59
Window: możesz kodem, w bankomacie czy apce banku, poprzez Play24 / strona doładowań Play - musi to być dokładnie 10 zł, nie 2x po 5.
Zalecam jednak poprzez Play24, dzięki temu możesz odpalić 150 GB na start w aplikacji (to też promka dla nowych).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1174813  autor: Ron
 10 lip 2024, 21:37
Dziś przeniosłem jeden z numerów do Virgin PrePaid w salonie. Bez problemów, więc zmiana na +. Korzysta ktoś sporo z rozmów?? Problemy jakieś??
 #1174880  autor: bolek2004
 11 lip 2024, 18:49
Dziś otrzymałem odpowiedź pisemną na zgłoszenie:)
Na dole jest napisane że szanujmy drzewa:)
Oczywiście nie pisałem nigdzie żeby mi tą absurdalną odpowiedź wysyłali listem bo wszystko jest w odpowiedzi na play24 :)
Obrazek
 #1175318  autor: ladykagami
 20 lip 2024, 02:50
Hej mam pytanie, czy pakiet #Mini3 nadal można aktywować na nowych numerach? Na stronie pokazuje jedynie #Mini9. Mam drugą kartę z Virgin tylko dla tego pakietu, ale myślę by przenieść główny numer z Plusa na Virgin i tam jechać na tym pakiecie po prostu zamiast lecieć na dwie karty niepotrzebnie.
 #1175410  autor: KC-KARLOS
 22 lip 2024, 11:12
Safeguard0586: zdecydowanie. Pamiętaj o doładowaniu za 10 zł, aby uruchomić promki dla nowych i wstęp do 5G Playa w ramach wybranego pakietu GIGA.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1175628  autor: bolek2004
 25 lip 2024, 16:42
Dziś próbowałem przenieść znowu numery virgin do play przez infolinię play *500, wydałem na to z karty virgin prawie 10zł tym razem przez infolinię i efekt żaden.
Pytanie czy robią to na infolinii od ręki czy w formie zgłoszenia bo znowu trafiłem na bardzo "kompetentną" konsultantkę która stwierdziła że to przeniesienie i musi zrobić zgłoszenie bo nic więcej się nie da zrobić. Ona tego w systemie nie zmieni.
Poprosiłem jeszcze o rozmowę z przełożonym to stwierdziła że nie ma takiej możliwości:)
Jeśli tak jest to bez sensu bo znowu ktoś mi bzdurną odpowiedź napisze na zgłoszenie że się nie da.
W salonie ktoś próbował? Zrobili też od ręki czy wszystko idzie w formie zgłoszenia?
Choć w salonie to chyba najmniej by ktoś chciał pomóc.
Już mnie coś trafia na tych dyletantów.
  • Strona 204 z 209
  • 1
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 209
  • 1
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 209