DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 81 z 82
  • 1
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
 #1174548  autor: biala1991
 06 lip 2024, 15:30
@Babciagienia1p
mnie nie namówisz do szaleństw :D mam już jeden fajny numer poza ofertą (podczas wycofywania złotówki "złapali" mnie z wyłączoną usługą) i teraz bulę co miesiąc za utrzymanie ważności konta. Nie mogę ryzykować utraty NL 1zł na pozostałych kartach :)


Faktem jest, że z tymi godzinami coś się w TM rozjechało, wg smsa styczniowego usługa powinna być ważna do godź 22.59, urwali jedną godzinę, która "odnalazła się" :) w smsie kwietniowym wskazującym ważność do godź 00.59. Apka podawała prawidłowo pełny dzień ale system dezaktywujący działał wg godzinowych wytycznych z smsa i teraz konsultanci rzeźbią androny, że o ważności usługi decyduje nie termin wynikający z regulaminu tylko info z smsa :)
 #1174552  autor: Remington
 06 lip 2024, 16:27
biala1991 pisze:
06 lip 2024, 14:22
Jeśli jak twierdzi TM, aktywność została wykonana po terminie ważności usługi, który wg TM upłynął o godź. 00.59 to dlaczego naliczyli dokładnie 1zł zamiast zastosować stawkę cennikową? to się kupy nie trzyma :)

Nie musi, bo to żaden punkt zaczepienia. Odpowiedzą, że to przez błąd systemowy, za który niezmiernie przepraszają.
 #1174573  autor: babciagienia1p
 07 lip 2024, 04:27
XXS
@aupol
To znaczy, że w kwietniu nie było reklamacji na Twoim numerze, tylko zwykła procedura.

We wcześniejszych postach pisałam o sytuacjach, kiedy w kwietniu oferta była wyłączana, a następnie przywracana po reklamacji. Daje to taki efekt, że SMS ostrzegawczy przychodzi w odniesieniu do nominalnego terminu ważności XXS, a nie do regulaminowego zużycia 1,- zł co 90 dni.

Zaryzykowałam. Sprawdzam co się stanie. Na kilku numerach mam już przekroczone 90 dni, ale nie doszłam do końca ważności XXS.
 #1174639  autor: vkjcsakjvcjk
 08 lip 2024, 11:04
biala1991 pisze:
06 lip 2024, 14:22
...

@vkjcsakjvcjk
O 8.29 pobrali Ci równo złotówkę? Jeśli jak twierdzi TM, aktywność została wykonana po terminie ważności usługi, który wg TM upłynął o godź. 00.59 to dlaczego naliczyli dokładnie 1zł zamiast zastosować stawkę cennikową? to się kupy nie trzyma :)
Dokładnie, pobrali 1zł i usługa została przedłużona. Dodałem także do reklamacji print screena na którym usługa jest włączona. Dodałem odpowiedz w stylu "Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?" Przerabiałem już to kiedyś z NJU ale żeby TM takie numery robiło to się zdziwiłem. Niemiecka dokładność i precyzja. ;)


Napisałem na razie odwołanie może trafi do kogoś normalnego.
Później pomyśle do kogo to jeszcze wysłać przed UOKiK, może najpierw do Prezesa TM niech zobaczy jakich ma zdolnych pracowników. :mrgreen:
 #1174645  autor: babciagienia1p
 08 lip 2024, 11:59
XXS
Tylko, że to jest sprawa z początku kwietnia 2024.

Rzecz była związana z brakiem regulaminowego zużycia 1,- zł, nie rzadziej niż co 90 dni, co wałkowałam z @macqmacq kilkanaście postów wcześniej. Ważność usługi była dłuższa niż 90 dni. Wynosiła 91 dni, według mnie, z powodu błędu 29 lutego. Faktycznie SMS mógł wprowadzać w błąd.

W znanych mi przypadkach, reklamacje były rozpatrywane pozytywnie. Pewnie jakaś nadgorliwa osoba wysłała odpowiedź. Normalni uznawali reklamacje, przywracali XXS i jeszcze dzwonili z pytaniem czy wszystko w porządku.
 #1174655  autor: vkjcsakjvcjk
 08 lip 2024, 12:48
Remington pisze:
08 lip 2024, 11:52
To nie jest sprawa dla UOKiK, ale do UKE warto napisać.
A co szkodzi napisać o UOKiK informacje, że TM jawnie uderza w interesy konsumentów.
Przecież w tym przykładzie aż w oczy razi, że celowo ustawili godzinę na 00:59 żeby klientowi wyłączyła się usługa którą w wakacje usunęli. Poczekam na odpowiedz od TM może pójdą po rozum do głowy. Do UKE oczywiście też pisemko wyślę. ;)
 #1174662  autor: Remington
 08 lip 2024, 13:28
vkjcsakjvcjk pisze:
08 lip 2024, 12:48
A co szkodzi napisać o UOKiK informacje, że TM jawnie uderza w interesy konsumentów.

Musiałoby to dotyczyć ogółu, aby UOKiK się tym zainteresował - i to nie jego widzimisię, lecz prawo. A tu mamy niewielką grupę konsumentów posiadających niszową usługę.
 #1174721  autor: babciagienia1p
 09 lip 2024, 11:31
XXS
babciagienia1p pisze:
04 lip 2024, 13:25
...Jeśli ktoś nie chce bawić się w reklamacje, powinien odliczyć 90 dni i najpóźniej w 90 dniu od ostatniego zużycia 1,- zł, zużyć regulaminowe 1,- zł.
macqmacq pisze:
04 lip 2024, 17:09
...Nic nie trzeba liczyć!... Teraz przychodzi SMS, że oferta jest ważna do godz. 23.59 danego dnia, a nie tak, jak ostatnio po zmianie czasu...
babciagienia1p pisze:
06 lip 2024, 14:35
...Kierując się wieloletnim doświadczeniem @macqmacq, zastosowałam się do jego wskazówek...
biala1991 pisze:
06 lip 2024, 15:30
...mnie nie namówisz do szaleństw...

Wygląda, że @macqmacq miał rację. Odstęp między moimi zużyciami wyniósł (niezgodnie z regulaminem) 92 dni. Można brać pod uwagę datę ważności oferty XXS. Nic - jak na razie - nie wydarzyło się. Oferty przedłużone do 6 października.

Następne numery będę testowała - 12 lipca - 96 i 97 dni od ostatniego zużycia 1,- zł, zgodnie z ważnoscią oferty XXS po reklamacjach.
 #1174832  autor: vkjcsakjvcjk
 11 lip 2024, 10:18
Remington pisze:
08 lip 2024, 13:28
vkjcsakjvcjk pisze:
08 lip 2024, 12:48
A co szkodzi napisać o UOKiK informacje, że TM jawnie uderza w interesy konsumentów.

Musiałoby to dotyczyć ogółu, aby UOKiK się tym zainteresował - i to nie jego widzimisię, lecz prawo. A tu mamy niewielką grupę konsumentów posiadających niszową usługę.
Ok, też tak myślę, dzięki za wskazówki.
Na razie czekam na odpowiedz od odwołania później pomyślę i być może dla zasady wyślę do UKE.
Jednak utrzymywanie tego na dłużej poza ilość dostępnych na koncie złotówek traci sens przy dzisiejszej szczodrości Orange dającego na start 1TB.
 #1174978  autor: biala1991
 13 lip 2024, 07:14
Dobra wiadomość, to unikalna oferta przypominająca na czym polegają usługi na kartę, które operatorzy upodobnili do abonamentu, chyba tylko Orange może się równać ze swoimi kilkudniowymi NLtami, w Plusie czy Play mamy "do wyboru" tylko NLty miesięczne.
 #1175586  autor: KC-KARLOS
 25 lip 2024, 00:53
Od 25.07.2024 do 31.08.2024 - wraca Nielimitowany internet! 1 numer = jedna usługa promocyjna, ważna 14 dni. Działa również w GO XXS bez generowania opłaty dziennej 1 zł za transmisję danych. Regulamin: https://www.t-mobile.pl/c/_bffapi/webcm ... 6609c9c5fa

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1175639  autor: macqmacq
 25 lip 2024, 18:22
KC-KARLOS pisze:
25 lip 2024, 00:53
Od 25.07.2024 do 31.08.2024 - wraca Nielimitowany internet! 1 numer = jedna usługa promocyjna, ważna 14 dni. Działa również w GO XXS bez generowania opłaty dziennej 1 zł za transmisję danych. Regulamin: https://www.t-mobile.pl/c/_bffapi/webcm ... 6609c9c5fa
To powinno trafić raczej do "promocji i bonusów" ;)
Niemniej dzięki za cynk :mrgreen:
 #1175688  autor: KC-KARLOS
 26 lip 2024, 11:19
28 sierpnia drożeje i jest porządkowana taryfa GO. Drożyzna postępuje.
minuta teraz 0,59 zł > będzie 0,79 zł.
sms teraz 0,39 zł > będzie 0,79 zł.
mms teraz 0,59 zł > będzie 0,79 zł.
1 MB internetu teraz 0,39 zł (około 4 gr za 100 kB) > będzie 0,79 zł (około 8 gr za 100 kB).
Przypominam o niestandardowym rozliczaniu usług z konta, średnio co 2 minuta/sms/mms/kB może być taryfikowana o 1 grosz mniej lub więcej, ze względu na skomplikowane miejsca po przecinku i zaokrąglania kwot z "powodu VATu", bo ceny są rozliczane z podatkiem. To działa od początku istnienia prepaidów T i dawnej Ery.

Zmian jest więcej - więcej informacji: https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... y-podwyzki
A także: https://www.telepolis.pl/images/2024/07 ... -karte.pdf

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1175702  autor: PiotrG-dz
 26 lip 2024, 11:57
Czyli poszli za Playem,ciekawe teraz czy P4 będzie chciało być znowu liderem za więcej niż 0,79?
 #1176090  autor: 88aska88
 30 lip 2024, 23:34
Pytanie, T-Mobile na kartę.
Kupuję starter, rejestruje w apce, odpalam go! L + rok internetu = serio w cenie startera 5zł mam kilka set GB aby przetestować sieć?
 #1176092  autor: babciagienia1p
 30 lip 2024, 23:39
@88aska88
Tak, łącznie 1030 GB (w tym 600 GB na 120 dni). Dodatkowo nielimitowany internet na wybrane 14 dni.
Oszczędzaj złotówki, żeby dwukrotnie poddać się karze za przedłużenie ważności wychodzących.
----------------Edycja_1------------
Jeśli masz urządzenie z eSIM, możesz przetestować nielimitowany internet przez nieco ponad miesiąc za 0,- zł.
Ostatnio zmieniony 30 lip 2024, 23:58 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1176093  autor: 88aska88
 30 lip 2024, 23:57
Dziękuję za szybką odpowiedź, jeszcze jedno.
Ile czasu na te GB, BEZ doładowania? 14 jak ze startera czy 30 dni bo pakiet za 0zł?
:mrgreen: Chcę zobaczyć czy lepiej to śmiga u mnie niż Orange (może mają Lte2600)
  • Strona 81 z 82
  • 1
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 1
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82