@Babciagienia1p
mnie nie namówisz do szaleństw mam już jeden fajny numer poza ofertą (podczas wycofywania złotówki "złapali" mnie z wyłączoną usługą) i teraz bulę co miesiąc za utrzymanie ważności konta. Nie mogę ryzykować utraty NL 1zł na pozostałych kartach
Faktem jest, że z tymi godzinami coś się w TM rozjechało, wg smsa styczniowego usługa powinna być ważna do godź 22.59, urwali jedną godzinę, która "odnalazła się" w smsie kwietniowym wskazującym ważność do godź 00.59. Apka podawała prawidłowo pełny dzień ale system dezaktywujący działał wg godzinowych wytycznych z smsa i teraz konsultanci rzeźbią androny, że o ważności usługi decyduje nie termin wynikający z regulaminu tylko info z smsa
mnie nie namówisz do szaleństw mam już jeden fajny numer poza ofertą (podczas wycofywania złotówki "złapali" mnie z wyłączoną usługą) i teraz bulę co miesiąc za utrzymanie ważności konta. Nie mogę ryzykować utraty NL 1zł na pozostałych kartach
Faktem jest, że z tymi godzinami coś się w TM rozjechało, wg smsa styczniowego usługa powinna być ważna do godź 22.59, urwali jedną godzinę, która "odnalazła się" w smsie kwietniowym wskazującym ważność do godź 00.59. Apka podawała prawidłowo pełny dzień ale system dezaktywujący działał wg godzinowych wytycznych z smsa i teraz konsultanci rzeźbią androny, że o ważności usługi decyduje nie termin wynikający z regulaminu tylko info z smsa