DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 416 z 418
  • 1
  • 414
  • 415
  • 416
  • 417
  • 418
 #1175734  autor: KC-KARLOS
 26 lip 2024, 14:14
neotele: jeśli masz dokupione to pokazuje. Jeśli z kodów to nie.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Tymczasem pod *106#...
Obrazek

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1175739  autor: neotele
 26 lip 2024, 14:28
KC-KARLOS pisze:
26 lip 2024, 14:14
neotele: jeśli masz dokupione to pokazuje. Jeśli z kodów to nie.
Hm.. Może to jakiś błąd w ustawieniach systemu dla twoich numerów?

A może to moje numery mają ekstra funkcjonalność (choć wydaje się to mało prawdopodobne).
Na dwóch numerach, gdzie mam TYLKO min, smsy i mb z darmowych kodów, w Play24 widzę ważności konta zł i ilości minut, sms i mb z darmowych kodów.

Spekuluję: być może to zakupione pakiety mieszają w systemie?
 #1175742  autor: KC-KARLOS
 26 lip 2024, 14:33
neotele: nie kolego, tak już było od dawna.
Ważność konta zł jest w każdej taryfie (u mnie 0,00 zł ważne do 2025-03-01).
Prezentowane moje pakiety są wyłącznie z kodów.
Spekuluję: być może to zakupione pakiety mieszają w systemie?
Możliwe.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1175783  autor: babciagienia1p
 26 lip 2024, 18:52
Ciupaga pisze:
26 lip 2024, 12:13
Ale właśnie chodzi o to aby nie wpisywac kodów ussd-urzadzenie nie obsługuje..
W apce sprawdzę? Może jakiś darmowy sms że zwrotną informacją?
neotele pisze:
26 lip 2024, 13:36
...Zarówno w aplikacji mobilnej Play24 i w Play24 w przeglądarce jest data ważności konta zł i ilości minut, sms i mb z kodów. A jeśli są to kody tygodniowe, to wiadomo do kiedy są ważne (7 dni od dnia tygodnia ich uruchomienia).

Według mnie sposób @neotele pozwoli @Ciupaga na ciągłe trzymanie karty w urządzeniu, pod warunkiem, że obsługuje ono SMS-y wychodzące (nie wszystkie tak mają).

Niech @Ciupaga wysyła kody w rytmie środa/piątek/sobota.
Jeśli w apkach nie będzie widać daty ważności, będzie to znaczyć, że każda kategoria jest ważna do najbliższej środy/piątku/soboty. Jeśli pojawi się data ważności, będzie to oznaczać, że musiał wykupić jakiś płatny pakiet. W takiej sytuacji niech nadal wysyła bezpłatne kody w swoim rytmie (środa/piątek/sobota).

Uprzedzając protest - nie ma znaczenia czy płatne pakiety będą tańsze (przedłużające kategorię, ale nie przedłużane) czy droższe (przedłużające i przedłużane). @Ciupaga to ogarnie.

PS. Nie wiem jak może wyglądać sytuacja w przypadku kodów awaryjnych, ale to też bez znaczenia.
 #1175801  autor: Ciupaga
 26 lip 2024, 21:49
Problem polega na tym że czasem się wysyła sms z kodem, ale on się nie załącza(wtedy trzeba dzwonic na infolinie kub przez czat). Sprawdzanie za każdym razem apki przed wysłaniem kodu oraz po wysłaniu kodu czy wbiły się 10 sms 10 min czy 50 mb jest problematyczne.

Stąd pytanie o sprawdzenie ważności pakietów inaczej niż *106#
 #1175805  autor: babciagienia1p
 26 lip 2024, 23:16
@Ciupaga
Tylko przez *106# lub przez sąsiednie kody, albo w apce, pamiętając o ważności do najbliższej środy/piątku/soboty. Faktycznie, w przypadku apki pojawi się problem przy sprawdzaniu w środę/piątek/sobotę. Trzeba pamiętać stan przed i po wysłaniu kodów. Pozostaje zadawanie pytań na czacie...
Trochę absorbujące...
 #1175890  autor: rogelio
 28 lip 2024, 11:50
Proszę o pomoc.
Mam 2 numery w Play, oba mają po kilka złotych na koncie czyli są aktywne.
Chcę przeniesc numery do Fakt Mobile. Obecnie mam taryfy Play na Kartę 3.0. Niestety po wpisaniu kodu *163*12# pojawia się komunikat "Niestety nie możesz skorzystać z tego kodu, sprawdź dlaczego na www.play.pl"
Co mogę zrobić ?
 #1175891  autor: KC-KARLOS
 28 lip 2024, 11:55
rogelio: zadzwoń na infolinię Faktu lub napisz na czacie do doradcy w Play24.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1175892  autor: babciagienia1p
 28 lip 2024, 12:04
rogelio pisze:
28 lip 2024, 11:50
...Co mogę zrobić ?

Możesz jeszcze spróbować przeniesienia w dwóch krokach:
1) do taryfy PnK RWK kodem *163*2#
2) z taryfy PnK RWK do Faktu kodem *163*12#.
Bez zbytniego pośpiechu.
Jeśli nie wypali, wtedy czat lub BOK.
 #1175896  autor: neotele
 28 lip 2024, 12:54
@rogelio
Migracja (kodem czy w Play24) obecnie nie działa (chyba) w każdej taryfie Play/FM.
Ponoć nad tym pracują. Zobaczymy.
Póki co, można to zrobić tylko poprzez konsultanta (dzwoniąc lub czatując).
 #1176065  autor: DziadekBodzio
 30 lip 2024, 18:52
Witajcie!

Zazwyczaj pierwszy post jest zamieszczany w związku z własnym pytaniem / problemem, więc mam okazję złamać ten schemat i przywitać się postem, który może się przydać komuś innemu ;)

@rogelio:
Dosłownie kilka dni temu udało mi się bez problemu przenieść z Play do FM tymi kodami i procedurą:
1. Zmiana taryfy na PNK: *163*6#
2. Sprawdź taryfę: *111*49*1#
3. Przejście do Fakt Mobile: *163*12#
4. Zasil 5zł
5. Powrót do Play: *163# i następnie wybierz którąś z dostępnych w menu taryf (tego punktu nie testowałem)

Pozdro
 #1176066  autor: K-L
 30 lip 2024, 19:14
@DziadekBodzio. Jeszcze tydzień temu było to możliwe. Obecnie kody na zmianę taryf nie działają. Tylko OK (w tym chat).
 #1176077  autor: DziadekBodzio
 30 lip 2024, 20:06
K-L pisze:Jeszcze tydzień temu było to możliwe. Obecnie kody na zmianę taryf nie działają. Tylko OK (w tym chat).
Sorki, jeśli wprowadziłem w błąd...Być może robiłem to właśnie około tygodnia temu (było częścią większej operacji domowej, więc dokładnie nie pamiętam dnia).
Czy masz wiedzę, czy przechodzenie do/z FM kodami wróci?
 #1176079  autor: K-L
 30 lip 2024, 20:25
@DziadekBodzio. Podobno. Prześledź ostatnie wpisy w wątku: [Play] Dyskusja ogólna o prepaid.
 #1176110  autor: janmatant
 31 lip 2024, 09:17
Cześć.
Ma ktoś pojęcie gdzie starter od fakt kupić?
Mam już jeden, który niedawno zarejestrowałem, wszystko fajnie działa, ale ja jakby te karty SIM kolekcjonuję, i ten mój jest już dość zniszczony, wyłamany itd.
Pani w kiosku gdzie mój kupiłem już od lat tego nie ma, nigdzie indziej ich nie widziałem.. wiecie może jakie sieci sklepów czy coś dalej to mają? Czy w ogóle dalej można do tego starter kupić, czy tylko można przenosić? :?
 #1176112  autor: K-L
 31 lip 2024, 09:34
Czyli zepsuli w Play, a umożliwili w Fakcie. Sprawdzone: z Faktu do wyboru 4 taryfy kodem. (Nie ogarniam jak tu wczytać screen, więc przesyłam tekstowo)
Dostepne taryfy:
1. Play na Karte Rok Waznosci Konta
2. Play na Karte
3. Play na Karte Lubie to!
4. Formula Play na Karte
0 Wyjscie
 #1176125  autor: KC-KARLOS
 31 lip 2024, 11:09
janmatant: kup normalny starter Play Na Kartę (nie internetowy), np. odNOWA. Potem korzystasz z tej wskazówki:
1. Zmiana taryfy na PNK: *163*6#
2. Sprawdź taryfę: *111*49*1#
3. Przejście do Fakt Mobile: *163*12#
4. Zasil 5zł
Po zasileniu konta gdy będziesz już w Fakcie, konto jest ważne cały rok. Wejdź na stronę faktmobile.pl aby poczytać o dostępnych pakietach.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 416 z 418
  • 1
  • 414
  • 415
  • 416
  • 417
  • 418
  • 1
  • 414
  • 415
  • 416
  • 417
  • 418