DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 30 z 40
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 40
 #1176154  autor: KC-KARLOS
 31 lip 2024, 13:06
Czekamy na informację, czy przedłużą promocję z 10 GB za 14,99 na czas bezterminowy, wątpliwe, żeby ją przedłużyli. Bardziej skupią się chyba na opcji z 30 GB za 19,99.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1176192  autor: mateo1995
 31 lip 2024, 18:35
Potwierdzam, ze bez problemu udalo sie zlozyc wniosek o przeniesienie i zamówić kuriera z umową z promocją 9.99zl z 10GB na 2 lata. Nie mam zadnych innych uslug w Vectrze. Mam nadzieje, ze nie bedzie zadnych niemilych niespodzianek.
KC-KARLOS pisze:
28 lip 2024, 20:51
mateo1995: jest tylko jeden co do prędkości na tych 10 GB (ogólnie na pakiecie szybszego netu) - prędkości są ograniczone do ok 70-80 mbps pobierania i do 20 mbps wysyłania, również na sieci 5G Play. Możesz to w pełni zaakceptować przy tak niskiej cenie, bo necik masz zapewniony w ramach umowy, nawet gdy przekroczysz 10 GB w kraju, bez ekstra opłat (na 1 mbps działa wiele podstawowych zastosowań internetowych w telefonie).
Domyślny limit to 100 zł (ja nigdy go nie przekraczałem, tylko raz w ramach umowy dopłaciłem 3 zł do faktury za ekstra 1 GB internetu). W BOK u konsultanta możesz zmienić limit np. na 10 zł czy zablokować usługi premium (działają komendy i numery playowe do samodzielnej blokady i ograniczeń tych usług).
Wczesniej o zmianie limitu pisales
"Limit można w BOK zwiększyć do 500 zł mies. lub jednorazowo na najbliższy jeden mies. rozlicz. w kwocie 10, 50 lub 100 zł."

Slowo "jednorazowo" znaczy, ze nie ma opcji zmienic tego limitu wydatkow na max 10zl raz na zawsze?

Jeszcze dopytywalem na infolinii. Odpowiedz konsultanta:
"Nie ma mozliwosci ustawic limitu kwoty np max 10zl na fakturze"
"Jest mozliwosc zablokowania wszelkichndodatkowych uslug"

Czyli co w sytuacji np wykorzystania limitu roamingu za granica? Rozmow miedzynarodowych? Odpowiedz na infolinii jest niezgodna z zapisem w regulaminie:

"
W momencie zawarcia Umowy Dostawca Usług ustala
Miesięczny Limit Wydatków w wysokości uzależnionej od danego
planu taryfowego, określonego w Warunkach Umowy. W trakcie
wykonywania Umowy Abonent ma prawo do bezpłatnej zmiany
domyślnej wysokości Miesięcznego Limitu Wydatków w celu
indywidualnego dostosowania mechanizmu kontroli wydatków
do własnych potrzeb. Zmiana wysokości Miesięcznego Limitu
Wydatków jest możliwa za pośrednictwem Biur Obsługi Klienta,
Salonów Firmowych, Centrum Obsługi Klienta (telefonicznie).
W przypadku przekroczenia Miesięcznego Limitu Wydatków
Dostawca Usług niezwłocznie informuje Abonenta oprzekroczeniu
tego Limitu poprzez wiadomość SMS oraz zawiesza możliwość
realizacji połączeń wychodzących nie objętych Opłatą
Abonamentową (nie dotyczy połączeń alarmowych), do czasu
zakończenia danego Okresu Rozliczeniowego lub zwiększenia
przez Abonenta wysokości Miesięcznego Limitu Wydatków.
Dostępne warianty kwot Miesięcznego Limitu Wydatków
przedstawiono w Cenniku Dostawcy Usług
"
Ostatnio zmieniony 31 lip 2024, 20:51 przez mateo1995, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1176207  autor: KC-KARLOS
 31 lip 2024, 20:47
mateo1995: przez 2 lata cena nie powinna się zmienić. Wycofali się z takich praktyk.
Pytasz o limit kredytowy. Jeśli to opcja jednorazowa, to znaczy, że limit jest ustawiony tylko na najbliższy jeden okres rozliczeniowy. W innym wypadku obowiązuje w każdym okresie rozliczeniowym.
Pytanie: czy Tobie przeszkadza ten limit 100 zł? I tak to niska kwota. Przy roamingu unijnym masz największy limit GB porównując inne oferty abonamentowe. Masz też limit usług premium, który jest innym limitem wydatków. To niskokosztowa oferta, aby nie było w niej ukrytych opłat.
Limit możesz zmienić u doradcy jak już oferta komórkowa będzie dostępna na Twoim koncie, teraz doradcy będą pleść bzdury, bo oni tylko sprzedają usługi.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1176210  autor: mateo1995
 31 lip 2024, 21:01
Wprost. Chcę jednym ruchem zablokować możliwość pojawienia się na wszystkich przyszłych fakturach kwoty ponad 9,99 kosztem utraty dostępu do wszelkich usług które mogłyby wygenerować taką nadwyżkę.
Ostatnio zmieniony 31 lip 2024, 21:27 przez mateo1995, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1176213  autor: KC-KARLOS
 31 lip 2024, 21:07
mateo1995: nie da się. Skoro chcesz limit wydatków, postpaid nie jest odpowiednim na to rozwiązaniem. Pamiętaj, że to operator, który nie sprzedaje wyłącznie komórki czy internetu mobilnego, a te usługi kosztują więcej.
Przypomnę, mam Vectrę mobilną i NIC WIĘCEJ niż te 14,99/mc nie zapłaciłem przez te 2 lata (tylko raz dopłaciłem 3 zł za paczkę 1 GB), chyba, że dokupisz jednorazowy pakiet internetu (nie jest obowiązkowy) czy nie dokupisz od Vectry kolejnych usług.
Jeśli coś będzie występowało, co może generować koszty niezgodnie z umową, masz prawo zgłosić reklamację.
Zamiast się pieklić, czekaj na zakończenie procesu przeniesienia numeru.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1176214  autor: p2225
 31 lip 2024, 21:09
Czy Vectra ma wszystkie takie dziwne formatki maili? Co jeden to lepszy:
Szanowny Kliencie, na podstawie naszej rozmowy, przygotowaliśmy wniosek o przeniesienie Twojego numeru telefonu do Vectra.
Szanowny Kliencie,
dziękujemy, że ponownie obdarzyłeś(aś) nas zaufaniem i postanowiłeś(aś) skorzystać z naszej oferty.
Ani nie było rozmowy, bo wniosek poszedł przez stronę, ani nigdy nie byłem ich klientem. :roll:

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #1176216  autor: mateo1995
 31 lip 2024, 21:27
p2225 pisze:
31 lip 2024, 21:09
Czy Vectra ma wszystkie takie dziwne formatki maili? Co jeden to lepszy:
Szanowny Kliencie, na podstawie naszej rozmowy, przygotowaliśmy wniosek o przeniesienie Twojego numeru telefonu do Vectra.
Szanowny Kliencie,
dziękujemy, że ponownie obdarzyłeś(aś) nas zaufaniem i postanowiłeś(aś) skorzystać z naszej oferty.
Ani nie było rozmowy, bo wniosek poszedł przez stronę, ani nigdy nie byłem ich klientem. :roll:
AD 1. Mam identycznie, ale po rozmowie w której zamówiłem usługę

AD 2. Nie mam niczego takiego, nigdy nie byłem ich klientem
 #1176217  autor: mateo1995
 31 lip 2024, 21:35
KC-KARLOS pisze:
31 lip 2024, 21:07
mateo1995: nie da się. Skoro chcesz limit wydatków, postpaid nie jest odpowiednim na to rozwiązaniem. Pamiętaj, że to operator, który nie sprzedaje wyłącznie komórki czy internetu mobilnego, a te usługi kosztują więcej.
Przypomnę, mam Vectrę mobilną i NIC WIĘCEJ niż te 14,99/mc nie zapłaciłem przez te 2 lata (tylko raz dopłaciłem 3 zł za paczkę 1 GB), chyba, że dokupisz jednorazowy pakiet internetu (nie jest obowiązkowy) czy nie dokupisz od Vectry kolejnych usług.
Jeśli coś będzie występowało, co może generować koszty niezgodnie z umową, masz prawo zgłosić reklamację.
Zamiast się pieklić, czekaj na zakończenie procesu przeniesienia numeru.
Dopytuję, ponieważ muszę zaakceptować lub odrzucić wniosek w mailu. Potem umowa na 2 lata więc klamka zapadnie. Tutaj chodzi o mojego tatę, któremu poleciłem tą ofertę i fajnie aby nie musiał niczego pilnować bo nie ma do tego głowy.

Bo jeśli nie ta oferta Vectry to alternatywą jest Lyca z opłatą z góry za rok wychodzi 13,6/mc i 35GB. Tylko on ma chyba kiepski zasięg internetu Plusa.
 #1176218  autor: Remington
 31 lip 2024, 21:48
Limit opłat w abo nie powoduje wstrzymania świadczenia usług po jego przekroczeniu, a jedynie fakt, iż operator może poprosić o przedpłatę. Może, ale wcale nie musi.

Działanie jakiego oczekujesz zapewniają tylko limity wprowadzone z mocy prawa - wydatki na usługi premium oraz na euroroaming.
 #1176220  autor: KC-KARLOS
 31 lip 2024, 22:30
p2225: to potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z dokumentami pdf. Otrzymałeś też poprzedniego maila z warunkami oferty i RUŚT.
Dopytuję, ponieważ muszę zaakceptować lub odrzucić wniosek w mailu. Potem umowa na 2 lata więc klamka zapadnie. Tutaj chodzi o mojego tatę, któremu poleciłem tą ofertę i fajnie aby nie musiał niczego pilnować bo nie ma do tego głowy.

Bo jeśli nie ta oferta Vectry to alternatywą jest Lyca z opłatą z góry za rok wychodzi 13,6/mc i 35GB. Tylko on ma chyba kiepski zasięg internetu Plusa.
O nie, nie pakuj ojca do Lyca, będziesz tego żałował. Polecam poczytać posty o ciągłych problemach. Poza tym te oferty ciągle się zmieniają i nie miej pewności, że te 13,60/mc z opłatą roczną zmieni się jutro w droższy wariant... Nie wiesz tego.

Ile razy będę powtarzał, że w Vectrze nic złego mnie nie spotkało przy ofercie komórkowej, gdy inni oberwali podwyżki (umowy od X 2022 do III 2024), aż do marca, gdy z nich się wycofali? Zawsze masz 14-dni na rezygnację i wybranie innej oferty, ale nie wiem czy coś podobnego znajdziesz u konkurencji.
Oferta naprawdę jest jasna, prosta i praktycznie bezobsługowa. Wyślesz wniosek o polecenie zapłaty czy wykonasz nadpłatę na konto umowy i tyle. W Strefie Klienta Vectry masz pełny podgląd do salda, faktur, billingu z ostatniego miesiąca. Na www lub w aplikacji. To jest profesjonalne podejście, a nie partyzantka w Lycamobile.

PS. Limit kredytowy zmienisz sobie na 10 zł jak już karta będzie w pełni aktywna w drugim dniu po przeniesieniu numeru.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1176222  autor: p2225
 31 lip 2024, 22:44
@KC-KARLOS ja bardziej mam zastrzeżenia co do tych stwierdzeń, że "na podstawie naszej rozmowy", choć żadnej rozmowy nie było, czy też "ponownie obdarzyłeś nas zaufaniem", choć wcześniej nic u nich nie miałem. ;)

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #1176224  autor: KC-KARLOS
 31 lip 2024, 23:13
p2225: też u nich nic nie miałem, a dostałem 2 maile z dokumentami, potwierdzeniem zamówienia, warunki umowy, wybrana taryfa itd.
Jeśli masz wątpliwości, możesz odesłać kuriera i nie odebrać karty SIM z umową - nie podpiszesz jej, to umowy nie ma.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1176235  autor: Jergen
 01 sie 2024, 15:03
mateo1995 pisze:
31 lip 2024, 18:35
Potwierdzam, ze bez problemu udalo sie zlozyc wniosek o przeniesienie i zamówić kuriera z umową z promocją 9.99zl z 10GB na 2 lata.
Wcześniej informowałem, że przy dwóch próbach żadnej z konsultantów nie chciał mi dać oferty 10GB za 9,99zł. Dzisiaj znowu do nich zadzwoniłem i bez problemu dostałem 10GB za 9,99zł na dwa lata dla przenoszonych dwóch numerów.

Za nim podpiszę z nimi umowę na nie to planuję zamówić 30GB za 19,99zł na 2 lata. Nie wiecie przypadkiem, czy na dwa lata jest taka możliwość? Ewentualnie muszę znowu do nich zadzwonić.
 #1176236  autor: KC-KARLOS
 01 sie 2024, 15:14
Jergen: zadzwoń i się przekonaj.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1176238  autor: KC-KARLOS
 01 sie 2024, 15:41
Jergen: to standardowa oferta. Też fajna, bo 0 za aktywację, do 4 miesięcy nic nie płacimy (jeden niepełny + 3 pełne miesiące kalendarzowe). Potem 19,99/mc, mamy ok. 20 miesięcy gwarancji stałej ceny.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1176269  autor: TomLee
 02 sie 2024, 14:52
Po złożeniu wypowiedzenia na jeden numer (abo 10 GB) zadzwoniono do mnie z Vectry i dostałem abonament 30 GB na 2 lata za 19,99 zł. Po tym okresie również będzie opłata 19,99. Dziwne jest to, że muszą wysłać nową kartę sim. Jakby nie mogli dać tego od razu .....
 #1176274  autor: KC-KARLOS
 02 sie 2024, 16:35
TomLee: podejrzewam, że ktoś się pomylił i zlecili aktywację nowej karty SIM z nowym numerem. Polecam to szybko zweryfikować.
Przecież oni mogą to ogarnąć na tej samej karcie SIM.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1176275  autor: TomLee
 02 sie 2024, 17:03
Sprawdziłem i numer na umowie jest prawidłowy. Nie wnikam, może obejdzie się bez nowej karty. Dam znać.
 #1176279  autor: neesamnt
 02 sie 2024, 19:25
Przed chwilą również udało mi się telefonicznie zlecić przeniesienie numeru z karty w Play do Vectry w ofercie BEZLIMIT 10 za 9,99 zł

Standardowo najpierw mi zaproponowano to samo za 20 zł, ale powiedziałem, że mam przed oczami regulamin z ceną 9,99 i pani w mig przyznała, że to jest możliwe.

Wg jej słów aby skorzystać z oferty nie trzeba przenosić numeru, może to być nowy numer. Nie trzeba też być abonentem i nie trzeba mieć innych usług w Vectra ani dobierać innych usług. Można też w razie potrzeby przejść na wyższy abonament - okres zobowiązania nie ulega wydłużeniu. Po 24 miesiącach cena zostaje 9,99, ale może być ew. podniesiona (tzw. klauzula inflacyjna).

Nie wiem, czy dobrze robię, bo po 17 latach przenoszę się z Play Fresh (ach ten RWK..., internet miałem i tak z drugiej SIMki - najpierw PInK50, potem służbowej), jeszcze mogę się wycofać i po prostu nie podpisać umowy.
  • Strona 30 z 40
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 40
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 40