pingpong123a
Jest to jakiś sposób, pytanie czy sam tak próbowałeś i jaki był efekt?\
Choć na razie będę i tak dążył do zmiany taryfy skoro teoretycznie jest taka możliwość.
msnet pisze: ↑25 lip 2024, 17:10
Napisz mi na PRIV numer, jakiego to dotyczy, to spróbuję się w Play dowiedzieć, w czym problem.
Dzięki za pomoc, zgłoszę się jak sam już nic nie będę mógł zrobić, teraz jeszcze udam się do salonu z tym, a potem to już nie wiem jak mi się będzie chciało to uke.
I nie chodzi tu o to że się zawziąłem i się nudzę bo czasu obecnie nikt za dużo nie ma, ale za bardzo z tym przeginają.
Problemem są nieogarnięci konsultanci, dzisiejsza na infolinii szukała kodu na przejście, po tym jak powiedziałem że jest odpowiedź absurdalna na play24 to nie mogła znaleźć zgłoszenia na tym numerze, potem jak jej podałem to powiedziała że no to trzeba by przez inną sieć i jeszcze tam jakieś inne brednie bo od razu z rozmowy wynikało że nie bardzo wie co to jest w ogóle Virgin.
Może ze złym działem się połączyłem, może trzeba z działem technicznym?
Dziś się połączyłem z usługi i pakiety, jak powiedziałem żeby mnie przełączyła do technicznego to stwierdziła że nie ma takiej możliwości. Może mnie tylko połączyć z działem utrzymania:)
No chyba żeby jeszcze próbować zadzwonić na infolinię Virgin ale w sumie ich to mało chyba dotyczy jak chce taryfę playową?