DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1177252  autor: KC-KARLOS
 15 sie 2024, 00:50
PiotrMP006: nie wyłączysz tej usługi.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1177255  autor: KC-KARLOS
 15 sie 2024, 01:01
PiotrMP006 pisał w innym wątku > viewtopic.php?f=22&t=134157
o błędnym komunikacie, że w każdym przypadku: zajęty, nie odpowiada, brak zasięgu / nieosiągalny - dostawał komunikat, że jest zajęty.
Poradziłem, aby ustawić kody z odpowiednim przekierowaniem.
Sam ich działanie przetestowałem na numerze z taryfą Fakt Mobile, bo taką kartę miałem pod ręką. Wykorzystywałem też scenariusz "brak zasięgu" i numer ponownie się zalogował do sieci. Nie dostałem komunikatu "już jestem". Połączenie: Play>Orange, oraz Play(Vectra)>Play.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1177331  autor: PiotrMP006
 16 sie 2024, 00:58
Pytałem jak skutecznie wyłączyć SMSy informujące że ktoś dzwonił lub o dostępności.

Przekierowanie na numer 790998725 to właśnie usługa "Już w zasięgu"

Kod #62# w Play nie działa - zgłasza błąd odmowy i nie możnacałkowicie usunąć przekierowania !!!

Pomocy
 #1177363  autor: Zygzuso
 16 sie 2024, 16:55
Wyłączyć przekierowania w menu karty jak oryginalnie było na sim od play. Notkę sms wyłączy się wysyłając na 8042 STOP NOTKA. Po przyjściu zwrotnego smsa o deaktywacji nie powinno już przychodzić nic przy braku zasięgu, komunikaty z sieci będą "ten numer jest zajęty".
Można zmienić nr przekierowania na domyślny 790998729 i wyłączyć notkę sms, po każdej sekwencji kodów z błędem należy telefon zrestartować.
Ostatnio zmieniony 16 sie 2024, 20:00 przez Zygzuso, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1177370  autor: KC-KARLOS
 16 sie 2024, 17:29
PiotrMP006: pisałeś/dzwoniłeś do konsultanta, jak radził Remington?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥