DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 420 z 420
  • 1
  • 416
  • 417
  • 418
  • 419
  • 420
 #1178187  autor: waflewryju
 28 sie 2024, 15:17
Ktoś omyłkowo doładował mi za 100 zł numer-leżak w Fakt Mobile :lol:

Jest jakaś opcja przeniesienia tych środków na inny numer w FM?
Ew. w jaki sensowny sposób mogę wydać te środki?
Do wydania 100-130 zł.
 #1178201  autor: amigo007
 28 sie 2024, 17:51
Szkoda kogoś. Może to jakaś starsza nieuważna osoba, która omyłkowo wpisała zły numer. Niestety w takim wypadku operator w żaden sposób nie pomoże.
 #1178209  autor: babciagienia1p
 28 sie 2024, 20:11
@amigo007
Jeśli osoba, która dostała pomyłkowe doładowanie, zgłosiłaby pomyłkę do operatora, przy odrobinie zachodu, operator odnalazłby skąd dotarł przelew i bilans mógłby zostać wyrównany.
Na pewno daje się to odkręcić, jeśli doładowanie poszło przez Blue Media. BOK Blue Media jest przyjazny.

W tej sytuacji inicjatywa powinna wyjść od @waflewryju.
 #1178210  autor: KC-KARLOS
 28 sie 2024, 20:13
Witaj @babciagienia1p! Doładowania w Play obsługuje nie Autopay (Blue Media dawniej), a PayU. To duża różnica.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1178213  autor: rymi
 28 sie 2024, 21:03
Miałem na moich dwóch złotych leżakach odNowę z 0zł więc je doładowałem po 5 zł 26 sierpnia i ustawiła się ważność ich do 19 września 2025 i wczoraj zadzwoniłem do Faktu i przenieśli mi je w kilka minut.

Aby się upewnić czy jestem już w Facie wysłałem sobie 27 sierpnia pod 4949 odpowiedni kod na SMSy z 26 sierpnia i przyznało mi po 10 SMSów

Dziś na ekranach wyświetla mi się na jednym nadal Play, ale na drugim już Fakt Mobile - pod *111*49*1# podaje mi, że oba są w Fakt, ale w apce Play 24 oba numery są niby nadal w odNowie i ważnością właśnie do 19.09.2025. To samo podaje też *101#

Pod *163# przed zmianą miałem tylko PnK 3.0, a dziś mam PnK RWK, PnK, PnK Lubie to!, Formuła PnK oraz na następnym ekranie PnK 3.0 - w apce jest tylko PnK 3.0

Jak ci konsultanci przenoszą teraz te numery? Bo nie chciałbym stracić tych numerów. Mam je doładować po 5 zł?
 #1178217  autor: kszaq
 28 sie 2024, 21:36
rymi: w wątku o aplikacji Play24 pisaliśmy o tym błędzie - nieprawidłowym wyświetlaniu taryfy w Play24 po zmianie przez konsultanta. Wpisz na tych numerach *163*12#, dostaniesz SMS o przeniesieniu do taryfy Fakt Mobile, a ważność konta nie zmieni się wobec tego, jaką teraz naprawdę masz. Odczekaj 1 dzień i na podstawie informacji o ważności konta decyduj czy doładować czy nie.
 #1178227  autor: PiotrG-dz
 28 sie 2024, 22:32
Potestowałem FM przy braku wychodzących no i przy takim stanie gdy się dzwoniło pod taki NR to nawet poczta się nie załączała z komunikatem tylko na sekundę 'tu'' i wywołujący NR się rozłączał.
A w billingu w P24 nie było żadnego śladu.
Minut nabitych z gazety nie utraciłem. :D
  • Strona 420 z 420
  • 1
  • 416
  • 417
  • 418
  • 419
  • 420
  • 1
  • 416
  • 417
  • 418
  • 419
  • 420