DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 419 z 428
  • 1
  • 417
  • 418
  • 419
  • 420
  • 421
  • 428
 #1178209  autor: babciagienia1p
 28 sie 2024, 20:11
@amigo007
Jeśli osoba, która dostała pomyłkowe doładowanie, zgłosiłaby pomyłkę do operatora, przy odrobinie zachodu, operator odnalazłby skąd dotarł przelew i bilans mógłby zostać wyrównany.
Na pewno daje się to odkręcić, jeśli doładowanie poszło przez Blue Media. BOK Blue Media jest przyjazny.

W tej sytuacji inicjatywa powinna wyjść od @waflewryju.
 #1178210  autor: KC-KARLOS
 28 sie 2024, 20:13
Witaj @babciagienia1p! Doładowania w Play obsługuje nie Autopay (Blue Media dawniej), a PayU. To duża różnica.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1178213  autor: rymi
 28 sie 2024, 21:03
Miałem na moich dwóch złotych leżakach odNowę z 0zł więc je doładowałem po 5 zł 26 sierpnia i ustawiła się ważność ich do 19 września 2025 i wczoraj zadzwoniłem do Faktu i przenieśli mi je w kilka minut.

Aby się upewnić czy jestem już w Facie wysłałem sobie 27 sierpnia pod 4949 odpowiedni kod na SMSy z 26 sierpnia i przyznało mi po 10 SMSów

Dziś na ekranach wyświetla mi się na jednym nadal Play, ale na drugim już Fakt Mobile - pod *111*49*1# podaje mi, że oba są w Fakt, ale w apce Play 24 oba numery są niby nadal w odNowie i ważnością właśnie do 19.09.2025. To samo podaje też *101#

Pod *163# przed zmianą miałem tylko PnK 3.0, a dziś mam PnK RWK, PnK, PnK Lubie to!, Formuła PnK oraz na następnym ekranie PnK 3.0 - w apce jest tylko PnK 3.0

Jak ci konsultanci przenoszą teraz te numery? Bo nie chciałbym stracić tych numerów. Mam je doładować po 5 zł?
 #1178217  autor: kszaq
 28 sie 2024, 21:36
rymi: w wątku o aplikacji Play24 pisaliśmy o tym błędzie - nieprawidłowym wyświetlaniu taryfy w Play24 po zmianie przez konsultanta. Wpisz na tych numerach *163*12#, dostaniesz SMS o przeniesieniu do taryfy Fakt Mobile, a ważność konta nie zmieni się wobec tego, jaką teraz naprawdę masz. Odczekaj 1 dzień i na podstawie informacji o ważności konta decyduj czy doładować czy nie.
 #1178227  autor: PiotrG-dz
 28 sie 2024, 22:32
Potestowałem FM przy braku wychodzących no i przy takim stanie gdy się dzwoniło pod taki NR to nawet poczta się nie załączała z komunikatem tylko na sekundę 'tu'' i wywołujący NR się rozłączał.
A w billingu w P24 nie było żadnego śladu.
Minut nabitych z gazety nie utraciłem. :D
 #1178381  autor: 7sekund
 31 sie 2024, 10:33
Cześć,
chciałem zapytać, co zrobić, jeśli kod podany na forum na minuty w ostatni czwartek 29 sierpnia zadziałał, ale nie przyznano mi tych dodatkowych 10 minut, przez co nie przedłużyło się poprzednie ponad 40 minut, więc straciłem łącznie prawie całą godzinę rozmów, uzbieraną z tych pakietów ? Wysłałem podany kod na numer 4949 i przyszedł sms z treścią, że "Benefit został zlecony do aktywacji", ale potem nie przyszły smsy o przedłużeniu pakietu... Czy jest jakaś szansa na odzyskanie uzbieranych prawie 60-ciu minut ?
 #1178386  autor: Remington
 31 sie 2024, 11:33
Przygotuj sobie treść reklamacji - opis sytuacji i Twoje żądanie. Jeśli konsultant nie będzie pomocny, to przynajmniej niech zarejestruje reklamację.
 #1178388  autor: babciagienia1p
 31 sie 2024, 11:58
@Remington
Do tej pory, tego rodzaju, reklamacje były rozpatrywane negatywnie, ponieważ w regulaminach był wyraźny zapis, że benefity przyznane w ramach kodów z gazety nie przedłużają dotychczas uzbieranych.

W najnowszych wersjach regulaminów nie potrafię znaleźć wcześniejszego ograniczenia. Niech @7sekund próbuje.
Odnoszę wrażenie, że oferta Faktu jest w lekkiej opozycji do ostatnich zmian w Playu...
 #1178389  autor: 7sekund
 31 sie 2024, 12:19
Niestety czat się nie chce otworzyć na komputerze a konsultant play nie oddzwania do mnie, mimo że pisało na stronie, że oddzwoni do 5 minut. Numer podawałem 2 razy. Nie wiem więc ,co zrobić. Chyba trzeba będzie tam samemu zadzwonić i zapłacić za to połączenie.

------------------------------------
Zadzwoniłem i rozmawiałem z konsultantem, ale niestety podobno regulamin nie gwarantuje, żeby się minuty sumowały, więc zapłaciłem za cale połączenie 65 groszy ale tamte poprzednie ponad 40 minut przepadło, a włączył mi tylko te 10 minut z czwartku. 🫤
 #1178393  autor: Remington
 31 sie 2024, 13:22
babciagienia1p pisze:
31 sie 2024, 11:58
Odnoszę wrażenie, że oferta Faktu jest w lekkiej opozycji do ostatnich zmian w Playu...

W totalnej 😉 Tak jak już pisałem kilkakrotnie - Play chętnie by już podniósł ceny w FM, ale zapewne ogranicza ich dowolność umowa z wydawcą gazety. Możemy się więc spodziewać jednego z dwojga - albo uzgodnienia podwyżek między nimi, albo wręcz wypowiedzenia umowy i zamknięcia co-brand’u tak jak było z RBM (kto wie, wypowiedzenie może już przecież biec). Nie znamy bowiem stosunku Iliad do takich form partnerstwa (Virgin to inna bajka).
 #1178396  autor: TomLee
 31 sie 2024, 14:28
7sekund pisze:
31 sie 2024, 10:33
Cześć,
chciałem zapytać, co zrobić, jeśli kod podany na forum na minuty w ostatni czwartek 29 sierpnia zadziałał, ale nie przyznano mi tych dodatkowych 10 minut, przez co nie przedłużyło się poprzednie ponad 40 minut, więc straciłem łącznie prawie całą godzinę rozmów, uzbieraną z tych pakietów ? Wysłałem podany kod na numer 4949 i przyszedł sms z treścią, że "Benefit został zlecony do aktywacji", ale potem nie przyszły smsy o przedłużeniu pakietu... Czy jest jakaś szansa na odzyskanie uzbieranych prawie 60-ciu minut ?
Kup pakiet za 3 zł z 50 min/50 sms na miesiąc. Naprawdę szkoda czasu dla czegoś co kosztuje taką kwotę.
 #1178397  autor: 7sekund
 31 sie 2024, 14:36
Nie chodzi mi o te 3 zł , bo i bez pakietu mogę rozmawiać, skoro w taryfie mam minute za 15 groszy. Tylko taka praktyka zerowania uzbieranych bonusów nie wydaje mi się uczciwa.
 #1178399  autor: KC-KARLOS
 31 sie 2024, 15:47
7sekund: wyraziłeś zgodę na świadczenie promocji, po jej aktywacji miałeś info, że pakiet jest ważny 7 dni. Nie przedłużyłeś pakietu - to przepada i operatora nic więcej nie obchodzi. A niepełne działanie promocji jest ciągle raportowane przez niedużą ilość klientów od wielu wielu lat - to nie jest stara sprawa.
Próbuj z reklamacją, ale na przywrócenie utraconych minut raczej nie licz.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1178402  autor: PiotrG-dz
 31 sie 2024, 16:16
Remington pisze:
31 sie 2024, 13:22
- Play chętnie by już podniósł ceny w FM, ale zapewne ogranicza ich dowolność umowa z wydawcą gazety. Możemy się więc spodziewać jednego z dwojga - albo uzgodnienia podwyżek między nimi, albo wręcz wypowiedzenia umowy i zamknięcia co-brand’u tak jak było z RBM (kto wie, wypowiedzenie może już przecież biec). Nie znamy bowiem stosunku Iliad do takich form partnerstwa (Virgin to inna bajka).
Niech no tylko Harion ruszy FM to ewakuuję się poza P4 :P
 #1178403  autor: 7sekund
 31 sie 2024, 16:22
@KC- KARLOS dzięki za odpowiedź. Reklamacji nie będę składał, bo też już nie liczę na przywrócenie uzbieranych minut. Poza tym póki co i tak nie są mi teraz aż tak potrzebne. Oczywiscie, fajnie gdyby byly te uzbierane minuty w zapasie, ale jak by co, to że środków na koncie zejdzie 15 gr za minutę, więc nie jest źle.
 #1178404  autor: babciagienia1p
 31 sie 2024, 16:34
7sekund pisze:
31 sie 2024, 12:19
Zadzwoniłem i rozmawiałem z konsultantem, ale niestety podobno regulamin nie gwarantuje, żeby się minuty sumowały, więc zapłaciłem za cale połączenie 65 groszy ale tamte poprzednie ponad 40 minut przepadło, a włączył mi tylko te 10 minut z czwartku. 🫤

W starych regulaminach był wyraźny zapis, że nie ma przedłużania benefitów. W nowych zniknął. Jeśli masz wenę, walcz...
https://ocdn.eu/special/Faktmobile/Regu ... Mobile.pdf
 #1178405  autor: neotele
 31 sie 2024, 17:17
Skoro w Regulaminie jest wyraźne info, że są to pakiety 7-dniowe i nie ma nic o ich przedłużaniu (a ich przedłużanie jest korzystną cechą wykrytą przez użytkowników), to nie ma żadnej podstawy do reklamowania utraty środków, nabytych w poprzednich okresach.
Więcej, mając na uwadze fakt, że wykryta cecha przedłużanie tych pakietów jest korzystną cechą dla użytkowników, sądzę, że niewskazane jest składanie tu jakiejkolwiek reklamacji, aby nie poruszać niepotrzebnie tematu funkcjonującego obecnie korzystnego dla użytkowników rozwiązania.
 #1178406  autor: Remington
 31 sie 2024, 17:21
babciagienia1p pisze:
31 sie 2024, 16:34
W starych regulaminach był wyraźny zapis, że nie ma przedłużania benefitów. W nowych zniknął.

Skoro ten regulamin obowiązuje od 11 czerwca 2015, to kiedy obowiązywał "stary"?
 #1178407  autor: babciagienia1p
 31 sie 2024, 17:27
neotele pisze:
31 sie 2024, 17:17
...Więcej, mając na uwadze fakt, że wykryta cecha przedłużanie tych pakietów jest korzystną cechą dla użytkowników, sądzę, że niewskazane jest składanie tu jakiejkolwiek reklamacji, aby nie poruszać niepotrzebnie tematu funkcjonującego obecnie korzystnego dla użytkowników rozwiązania.
Nie przesadzaj.
Myślisz, że pracownicy lub osoby decyzyjne nie wiedzą, że można przedłużać benefity?
Oczywiście, że wiedzą. Jest to marketingowy element przyciągania do oferty Faktu. "Cicho, cicho wiemy o czymś o czym inni nie wiedzą..."

Swego czasu (dawno) składałam tego rodzaju reklamacje. Dostawałam odpowiedź o zapisach w regulaminie, które wyraźnie mówiły o braku możliwości przedłużania promocyjnych pakietów. W ostatniej wersji regulaminów zapisy zniknęły, więc jest furtka...
Remington pisze:
31 sie 2024, 17:21
Skoro ten regulamin obowiązuje od 11 czerwca 2015, to kiedy obowiązywał "stary"?
Nie wiem. Jestem pewna, że był twardy zapis o braku możliwości przedłużania. Prawdopodobnie, jak to w Playu, regulamin został zmieniony cichcem.
Spróbuję znaleźć moją korespondencję z BOK-iem, ale to było bardzo dawno...
Ostatnio zmieniony 31 sie 2024, 17:33 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 419 z 428
  • 1
  • 417
  • 418
  • 419
  • 420
  • 421
  • 428
  • 1
  • 417
  • 418
  • 419
  • 420
  • 421
  • 428