DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 51 z 56
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 56
 #1178150  autor: aster
 28 sie 2024, 02:19
Czy coś się w Play zmieniło bo jak ostatnio wyłączyłem pakiet prepaidowy (aby się nie odnowił) to wykasowało mi minuty/SMSy kompletnie. Myślałem, że po prostu wszystko będzie ważne aż do OPŁACONEGO okresu... a nie że wyzerują mi to od razu. :roll:
 #1178151  autor: KC-KARLOS
 28 sie 2024, 02:37
aster: już dawno tak jest w pakietach cyklicznych (od wielu lat). Skończyła się fajna era pakietów z taryfy "Formuła Play Na Kartę".

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1178232  autor: KC-KARLOS
 28 sie 2024, 23:46
PiotrG-dz: polecam 730 300 300. Bezpłatny.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1178237  autor: aster
 29 sie 2024, 01:35
KC-KARLOS pisze:
28 sie 2024, 02:37
aster: już dawno tak jest w pakietach cyklicznych (od wielu lat). Skończyła się fajna era pakietów z taryfy "Formuła Play Na Kartę".
Dzięki, musiałem przegapić ten okres kiedy normalnie wyłączałem pakiet i po prostu zostawał on ważny aż do daty odnowienia i dopiero wtedy przepadał.

Teraz to jest rabunek w biały dzień, dziwię się że UOKiK się temu nie przyjrzał bo zabierają coś co zostało do x dnia opłacone...

Mnie akurat uratowała w tym wszystkim jedna rzecz: wyzerowali mi minuty i SMSy... ale internet zostawili w pełni ważny aż do końca. Tylko dzięki temu nie naraziłem się na dodatkowe koszta...
 #1178253  autor: ign123
 29 sie 2024, 14:04
Dziś numer abonamentowy został przeniesiony do oferty prepaid - wg aplikacji Play24 jest w taryfie Play na Kartę. Na koncie promocyjnym jest 10 zł ważnych miesiąc (pewnie rekompensata za nadpłacony abonament), w pakietach do odpalenia jest "200 GB za darmo na start".

Karta ma docelowo trafić do Fakt Mobile. Interesują mnie tylko rozmowy i SMS-y (pakiet danych jest nieistotny) - czy można coś w tym temacie z tej karty ekstra "wycisnąć", czy po prostu przenieść do Faktu i nie zawracać sobie głowy?
 #1178254  autor: KC-KARLOS
 29 sie 2024, 14:22
ign123: przenieś się do Faktu i włącz sobie limiter wydatków "15 zł" za rozmowy i smsy. Wówczas zużywając z konta 15 zł za 100 minut i/lub smsów nawet 1go dnia miesiąca, dalsze rozmowy i smsy masz już bez limitu za darmo do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. Zawsze 1go dnia nowego miesiąca licznik się zeruje. Wygadasz mniej, to więcej zostaje na koncie.
Po zmianie taryfy do Faktu doładuj konto, aby nie stracić wychodzących.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1178255  autor: ign123
 29 sie 2024, 14:48
Dzięki, tak właśnie zamierzałem zrobić. To już nie te czasy, kiedy w Play można było wyciągać sporo profitów niekoniecznie zgodnych z regulaminem ;)

Warto podkreślić, że limit 15 zł zeruje się zawsze z nowym miesiącem kalendarzowym - jeśli dziś przeniosę numer do faktu i dziś zużyję 15 zł, to licznik zatrzyma się tylko do końca miesiąca, czyli wyjdzie aż 5 zł / dzień. Najlepiej przejść do Fakt na początku miesiąca, a jeśli pod koniec miesiąca to warto rozważyć wykupienie jakiegoś pakietu (wg własnych preferencji).
 #1178261  autor: KC-KARLOS
 29 sie 2024, 15:04
ign123: to już od Ciebie zależy, ale dobrze kombinujesz. Jeszcze są kody co kilka dni, aby obniżyć koszty, ale nie będzie to odczuwalne od razu.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1178283  autor: PiotrG-dz
 29 sie 2024, 18:08
Nie wiem gdzie to napisać więc piszę tu.
Dzwoniłem do BOK w Play w kwestii 5G na kartę i i tam poproszono mnie o podanie PESELU ,który podałem i dodatkowo jeszcze o serie i NR dowodu osobistego :shock: Powiedziałem konsultantce ,że mogę jej podać hasło abonenckie bo mam takie od 2009 roku a nie to o co prosiła.
No i jakoś sprawdziła bez serii dowodu ,ze mam już 5 G w P4.
Czy to jakaś nowa polityka w Play :?:
 #1178287  autor: KC-KARLOS
 29 sie 2024, 19:23
PiotrG-dz: konsultant Play powinien zapytać maksymalnie o PESEL oraz kod Abonencki, można też przedstawić nr PUK karty SIM no i nr tel dla którego dotyczy sprawa. To weryfikacja klienta, aby tylko tej osobie otworzyć konto i sprawdzić co i jak w usługach.
Zresztą po połączeniu z BOK Play jest komunikat, że jeśli podamy PESEL właściciela usługi, usprawnimy obsługę doradcy. Jeśli go pamiętamy wciskamy 1 i wstukujemy ten numer - dzięki czemu konsultant będzie wiedział, że dzwoni zweryfikowany Abonent, a nie obca osoba - potwierdzamy tylko swoją godność i numer telefonu.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1178295  autor: PiotrG-dz
 29 sie 2024, 21:53
Musiała się zreflektować bo podałem jej tylko PESEL i nie dałem się jej naciągnąć :)
 #1178296  autor: KC-KARLOS
 29 sie 2024, 21:59
PiotrG-dz: prawidłowo. To w sumie wystarczy do identyfikacji. I tak operatorzy dużo o nas wiedzą :D

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1178298  autor: DEVI_UI
 29 sie 2024, 22:24
Za dużo, ale takie czasy.
Czasy anonimowych kart bez rejestracji poszły w zapomnienie :(
 #1178303  autor: rogmaniek
 29 sie 2024, 23:58
KC-KARLOS pisze:
29 sie 2024, 19:23
PiotrG-dz: konsultant Play powinien zapytać maksymalnie o PESEL oraz kod Abonencki, można też przedstawić nr PUK karty SIM no i nr tel dla którego dotyczy sprawa. To weryfikacja klienta, aby tylko tej osobie otworzyć konto i sprawdzić co i jak w usługach.
Zresztą po połączeniu z BOK Play jest komunikat, że jeśli podamy PESEL właściciela usługi, usprawnimy obsługę doradcy. Jeśli go pamiętamy wciskamy 1 i wstukujemy ten numer - dzięki czemu konsultant będzie wiedział, że dzwoni zweryfikowany Abonent, a nie obca osoba - potwierdzamy tylko swoją godność i numer telefonu.

A skąd wiesz, jaka jest aktualnie weryfikacja w P4, po jakich danych? Skoro podobno nie pracujesz u/dla żadnego operatora. Pewnie mają, w jednym z pytań, możliwość zapytania o serię i numer dowodu osobistego. Także dlatego Konsultanta o to zapytała.

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!
 #1178306  autor: KC-KARLOS
 30 sie 2024, 00:24
rogmaniek: nie trzeba podawać wszystkich danych, aby otworzyli Twoje konto numeru w Play. PESEL i godność + numer telefonu, którego dotyczy bieżąca sprawa. Wystarczy. Dla Twojego bezpieczeństwa. Operator komórkowy to NIE bank. Przypomnę, że rozmowy są nagrywane, nie wiesz jak podane w nagraniu dane mogą zostać wykorzystane.
W salonie na przykład tylko przepisują z dowodu PESEL i już otwierają panel obsługowy z Twoimi numerami w Play.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1179276  autor: babciagienia1p
 14 wrz 2024, 13:13
@Kapitan_Wrona
Mój rekord to ponad sześć lat od MNP. Aktywacja, nb. przypadkowa, w marcu 2024. Taryfa - właściwy Play = Play na Kartę Start.

Oczywiście, nie ma gwarancji, że nadal tak będzie.
1) Zamieszanie z taryfą PnK 3.0.
2) Zmiany w zarządzie. Mogą pójść, w dół, jakieś decyzje o czyszczeniu ofert.
 #1179431  autor: kamil198790
 17 wrz 2024, 15:24
Dzień dobry, chciałbym się dowiedzieć, czy po zmianie taryfy w Play z Internet na kartę na Play na kartę 3.0, przepadną środki z doładowań ? wiem iż pakiety tak a co do kasy, to raz słyszę, że tak...raz, że nie...no i nie wiem do końca a dosyć sporo kasy się uzbierało i nie chciałbym jej tracić...

Dziękuję za ewentualny odzew, dopiero co, założyłem konto tutaj...

Pozdrawiam.
 #1179433  autor: KC-KARLOS
 17 wrz 2024, 15:37
kamil198790: obecnie nie ma możliwości zmiany taryfy z oferty internetowej na ofertę głosową. Jeszcze niedawno była możliwość zmiany oferty z INK 2.0 na Formułę Play Na Kartę.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1179614  autor: kamil198790
 19 wrz 2024, 19:15
KC-KARLOS pisze:
17 wrz 2024, 15:37
kamil198790: obecnie nie ma możliwości zmiany taryfy z oferty internetowej na ofertę głosową. Jeszcze niedawno była możliwość zmiany oferty z INK 2.0 na Formułę Play Na Kartę.
Rozumiem, ale w opcjach jest taka możliwość..to na jaką taryfę przejść, mimo że w opcjach, nie ma innej możliwości...
Interesują mnie te pakiety i promocje :
https://www.play.pl/oferta/play-karta
  • Strona 51 z 56
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 56
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 56