Właśnie próbowałem zmienić taryfę na Play na Kartą - do innej już chyba nie można (docelowo do Faktu planuję numer zmigrować).
Podejście 1: czat - nie ma takiej możliwości - tylko salon, bo to jest zmiana sieci (chyba traktował to jak przejście od innego operatora), reklamacja -> nie przyjęta, bo w tym momencie nie miałem linku do artykułu z Telepolis z wypowiedzią z ich biura prasowego (nie chciało mi się szukać).
Podejście 2: infolinia - co tu się.... "Nie było i nie ma możliwości zmiany taryf w ofertach na kartę" (jeszcze nie zdążyłem powiedzieć, że chodzi o Virgin). Kobieta na mnie naskoczyła, że jak się starter kupi, to zawsze jest taka taryfa... kody to zmian taryf... coś musiałem się pomylić. Nawet nie brnąłem w tłumaczenie, że to o przejście pomiędzy dwiema markami chodzi, bo dopiero by mi się dostało. Na szczęście, łaskawie przyjęła reklamację.