DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 420 z 422
  • 1
  • 418
  • 419
  • 420
  • 421
  • 422
 #1178187  autor: waflewryju
 28 sie 2024, 15:17
Ktoś omyłkowo doładował mi za 100 zł numer-leżak w Fakt Mobile :lol:

Jest jakaś opcja przeniesienia tych środków na inny numer w FM?
Ew. w jaki sensowny sposób mogę wydać te środki?
Do wydania 100-130 zł.
 #1178201  autor: amigo007
 28 sie 2024, 17:51
Szkoda kogoś. Może to jakaś starsza nieuważna osoba, która omyłkowo wpisała zły numer. Niestety w takim wypadku operator w żaden sposób nie pomoże.
 #1178209  autor: babciagienia1p
 28 sie 2024, 20:11
@amigo007
Jeśli osoba, która dostała pomyłkowe doładowanie, zgłosiłaby pomyłkę do operatora, przy odrobinie zachodu, operator odnalazłby skąd dotarł przelew i bilans mógłby zostać wyrównany.
Na pewno daje się to odkręcić, jeśli doładowanie poszło przez Blue Media. BOK Blue Media jest przyjazny.

W tej sytuacji inicjatywa powinna wyjść od @waflewryju.
 #1178210  autor: KC-KARLOS
 28 sie 2024, 20:13
Witaj @babciagienia1p! Doładowania w Play obsługuje nie Autopay (Blue Media dawniej), a PayU. To duża różnica.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1178213  autor: rymi
 28 sie 2024, 21:03
Miałem na moich dwóch złotych leżakach odNowę z 0zł więc je doładowałem po 5 zł 26 sierpnia i ustawiła się ważność ich do 19 września 2025 i wczoraj zadzwoniłem do Faktu i przenieśli mi je w kilka minut.

Aby się upewnić czy jestem już w Facie wysłałem sobie 27 sierpnia pod 4949 odpowiedni kod na SMSy z 26 sierpnia i przyznało mi po 10 SMSów

Dziś na ekranach wyświetla mi się na jednym nadal Play, ale na drugim już Fakt Mobile - pod *111*49*1# podaje mi, że oba są w Fakt, ale w apce Play 24 oba numery są niby nadal w odNowie i ważnością właśnie do 19.09.2025. To samo podaje też *101#

Pod *163# przed zmianą miałem tylko PnK 3.0, a dziś mam PnK RWK, PnK, PnK Lubie to!, Formuła PnK oraz na następnym ekranie PnK 3.0 - w apce jest tylko PnK 3.0

Jak ci konsultanci przenoszą teraz te numery? Bo nie chciałbym stracić tych numerów. Mam je doładować po 5 zł?
 #1178217  autor: kszaq
 28 sie 2024, 21:36
rymi: w wątku o aplikacji Play24 pisaliśmy o tym błędzie - nieprawidłowym wyświetlaniu taryfy w Play24 po zmianie przez konsultanta. Wpisz na tych numerach *163*12#, dostaniesz SMS o przeniesieniu do taryfy Fakt Mobile, a ważność konta nie zmieni się wobec tego, jaką teraz naprawdę masz. Odczekaj 1 dzień i na podstawie informacji o ważności konta decyduj czy doładować czy nie.
 #1178227  autor: PiotrG-dz
 28 sie 2024, 22:32
Potestowałem FM przy braku wychodzących no i przy takim stanie gdy się dzwoniło pod taki NR to nawet poczta się nie załączała z komunikatem tylko na sekundę 'tu'' i wywołujący NR się rozłączał.
A w billingu w P24 nie było żadnego śladu.
Minut nabitych z gazety nie utraciłem. :D
 #1178381  autor: 7sekund
 31 sie 2024, 10:33
Cześć,
chciałem zapytać, co zrobić, jeśli kod podany na forum na minuty w ostatni czwartek 29 sierpnia zadziałał, ale nie przyznano mi tych dodatkowych 10 minut, przez co nie przedłużyło się poprzednie ponad 40 minut, więc straciłem łącznie prawie całą godzinę rozmów, uzbieraną z tych pakietów ? Wysłałem podany kod na numer 4949 i przyszedł sms z treścią, że "Benefit został zlecony do aktywacji", ale potem nie przyszły smsy o przedłużeniu pakietu... Czy jest jakaś szansa na odzyskanie uzbieranych prawie 60-ciu minut ?
 #1178386  autor: Remington
 31 sie 2024, 11:33
Przygotuj sobie treść reklamacji - opis sytuacji i Twoje żądanie. Jeśli konsultant nie będzie pomocny, to przynajmniej niech zarejestruje reklamację.
 #1178387  autor: Kapitan_Wrona
 31 sie 2024, 11:38
7sekund pisze:
31 sie 2024, 11:31
Ok, spróbować można ale jest sobota, więc nie wiem czy jeszcze mi to uznają.
Zgodnie z prawem czas na odpowiedź to max 30 dni. Jeżeli w tym czasie nie odpowiedzą reklamacja zostaję uznana(powinna zostac)
 #1178388  autor: babciagienia1p
 31 sie 2024, 11:58
@Remington
Do tej pory, tego rodzaju, reklamacje były rozpatrywane negatywnie, ponieważ w regulaminach był wyraźny zapis, że benefity przyznane w ramach kodów z gazety nie przedłużają dotychczas uzbieranych.

W najnowszych wersjach regulaminów nie potrafię znaleźć wcześniejszego ograniczenia. Niech @7sekund próbuje.
Odnoszę wrażenie, że oferta Faktu jest w lekkiej opozycji do ostatnich zmian w Playu...
 #1178389  autor: 7sekund
 31 sie 2024, 12:19
Niestety czat się nie chce otworzyć na komputerze a konsultant play nie oddzwania do mnie, mimo że pisało na stronie, że oddzwoni do 5 minut. Numer podawałem 2 razy. Nie wiem więc ,co zrobić. Chyba trzeba będzie tam samemu zadzwonić i zapłacić za to połączenie.

------------------------------------
Zadzwoniłem i rozmawiałem z konsultantem, ale niestety podobno regulamin nie gwarantuje, żeby się minuty sumowały, więc zapłaciłem za cale połączenie 65 groszy ale tamte poprzednie ponad 40 minut przepadło, a włączył mi tylko te 10 minut z czwartku. 🫤
 #1178393  autor: Remington
 31 sie 2024, 13:22
babciagienia1p pisze:
31 sie 2024, 11:58
Odnoszę wrażenie, że oferta Faktu jest w lekkiej opozycji do ostatnich zmian w Playu...

W totalnej 😉 Tak jak już pisałem kilkakrotnie - Play chętnie by już podniósł ceny w FM, ale zapewne ogranicza ich dowolność umowa z wydawcą gazety. Możemy się więc spodziewać jednego z dwojga - albo uzgodnienia podwyżek między nimi, albo wręcz wypowiedzenia umowy i zamknięcia co-brand’u tak jak było z RBM (kto wie, wypowiedzenie może już przecież biec). Nie znamy bowiem stosunku Iliad do takich form partnerstwa (Virgin to inna bajka).
 #1178396  autor: TomLee
 31 sie 2024, 14:28
7sekund pisze:
31 sie 2024, 10:33
Cześć,
chciałem zapytać, co zrobić, jeśli kod podany na forum na minuty w ostatni czwartek 29 sierpnia zadziałał, ale nie przyznano mi tych dodatkowych 10 minut, przez co nie przedłużyło się poprzednie ponad 40 minut, więc straciłem łącznie prawie całą godzinę rozmów, uzbieraną z tych pakietów ? Wysłałem podany kod na numer 4949 i przyszedł sms z treścią, że "Benefit został zlecony do aktywacji", ale potem nie przyszły smsy o przedłużeniu pakietu... Czy jest jakaś szansa na odzyskanie uzbieranych prawie 60-ciu minut ?
Kup pakiet za 3 zł z 50 min/50 sms na miesiąc. Naprawdę szkoda czasu dla czegoś co kosztuje taką kwotę.
 #1178397  autor: 7sekund
 31 sie 2024, 14:36
Nie chodzi mi o te 3 zł , bo i bez pakietu mogę rozmawiać, skoro w taryfie mam minute za 15 groszy. Tylko taka praktyka zerowania uzbieranych bonusów nie wydaje mi się uczciwa.
 #1178399  autor: KC-KARLOS
 31 sie 2024, 15:47
7sekund: wyraziłeś zgodę na świadczenie promocji, po jej aktywacji miałeś info, że pakiet jest ważny 7 dni. Nie przedłużyłeś pakietu - to przepada i operatora nic więcej nie obchodzi. A niepełne działanie promocji jest ciągle raportowane przez niedużą ilość klientów od wielu wielu lat - to nie jest stara sprawa.
Próbuj z reklamacją, ale na przywrócenie utraconych minut raczej nie licz.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 420 z 422
  • 1
  • 418
  • 419
  • 420
  • 421
  • 422
  • 1
  • 418
  • 419
  • 420
  • 421
  • 422