Wcześniej miałem taryfę 7zł/7dni +1GB i się uzbierało, ostatnie odnowienia w czerwcu z tego co pamiętam to było ok 170GB tygodniowo. Doszło jeszcze trochę z promocji 2400GB, 4800GB, 5400GB.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
To może zweryfikować także osoba, która ostatnio przenosiła nr i przedłużyła ważności za 29 zł i ewentualnie zyskać dodatkowe 9 mies. ważności.KC-KARLOS pisze: ↑05 wrz 2024, 18:43Przypominam, że promocja MNP trwa do 30.09.2024.Za piękne by było, abyś za 7 zł wydłużył BIZD o 9 miesięcy aby wyrównać ważność obu sald. Warto to jednak sprawdzić.3) doładowanie 10 i przedłużenie konta +31dni za 7zl powinno dodac 31 dni do tego już ważnego rok konta i wyrównać GB
Może ona na czacie wnioskować o zwrot 29 zł (chyba do 14 dni wstecz posiada się prawo do zwrotu). A potem (dla przyzwoitości - następnego dnia) przedłużyć ponownie za 29 zł (a nawet za 7 zł, ale tu mogą być komplikacje w przypadku negatywnym), ale już na nowych zasadach.
Wtedy zobaczymy, czy numer dostanie w sumie 24 mies. ważności, czy tylko jak poprzednio 15 miesięcy.
Pierwsze słyszę o takiej możliwości, z czego to wynika i czy jest na to jakiś regulamin ?
czy to tylko od uprzejmości konsultanta na którego trafimy zależy bo po prostu ma taka technicznie możliwość, trzeba jakoś tłumaczyć dlaczego chcemy cofnąć ?
Mam taki numer przeniesiony na początku tygodnia i przedłużony o rok tuż przed zmianą regulaminu wiec mógłbym sprawdzić
@ DRive0001
Reguluje to Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach Konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
https://blogdlakonsumenta.pl/zwrot-zaku ... -procedury
Reguluje to Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach Konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
https://blogdlakonsumenta.pl/zwrot-zaku ... -procedury
W przypadku umów zawartych na odległość (np. przez internet) oraz umów zawartych poza lokalem przedsiębiorstwa, konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
nie interpretował bym tego tak szeroko, umowa to jedno, włączanie usług to drugie, Prędzej bym uznał ze mam prawo to zwrotu doładowania na konto jeśli kasy na nic nie wydałem, niż do wyłączenie usług.neotele pisze: ↑06 wrz 2024, 09:25@ DRive0001
Reguluje to Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach Konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
https://blogdlakonsumenta.pl/zwrot-zaku ... -proceduryW przypadku umów zawartych na odległość (np. przez internet) oraz umów zawartych poza lokalem przedsiębiorstwa, konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
jednak spróbowałem i się udało cofnąć,
traktuje to jednak bardziej jako dobrą wole po stronie operatora ze cofają takie aktywacje niż cos wynikającego z przepisów.
potwierdza to tekst konsultanta na czacie:
"wyjątkowo w ramach jednorazowej reklamacji mogę zlecić dla Pana zmianę ważności dostępnych środków i zwrot kwoty na konto numeru"
Przedłużenie po nowemu się udało GB z 85dni przedłużyły się z kontem na 722dni
Chyba już coś grzebią w systemie - godzinę temu włączyłem na przeniesionym numerze zgody i dostałem tylko pakiet GB na 93 dni, nie dostałem RWK (konto zł wydłużyło się do 94 dni). A może zawsze tak było, że ważność konta wydłużała się z opóźnieniem? Teoretycznie mają 24h.
może dlatego ze już nie ma m RWK - i z automatu nie zadziałało, ale w ramach reklamacji powinni to uwzględnić skoro było to częścią warunków przeniesienia numeruign123 pisze: ↑06 wrz 2024, 12:14Chyba już coś grzebią w systemie - godzinę temu włączyłem na przeniesionym numerze zgody i dostałem tylko pakiet GB na 93 dni, nie dostałem RWK (konto zł wydłużyło się do 94 dni). A może zawsze tak było, że ważność konta wydłużała się z opóźnieniem? Teoretycznie mają 24h.
To może być dobry trop.
Jeśli konto się nie wydłuży do 1 roku to jutro zgłoszę problem na chacie i dam znać.
Jeśli konto się nie wydłuży do 1 roku to jutro zgłoszę problem na chacie i dam znać.
https://zapodaj.net/plik-6yD4WCA81w
https://zapodaj.net/plik-YGBdRYv1we
https://zapodaj.net/plik-jHgZyaQRdD
Oto zapis mojej konwersacji.Widać ,że mi nie poszło
https://zapodaj.net/plik-YGBdRYv1we
https://zapodaj.net/plik-jHgZyaQRdD
Oto zapis mojej konwersacji.Widać ,że mi nie poszło
@PiotrG-dz
Może trafiłeś na niekumatego konsultanata (co b. często się zdarza), a może niezbyt jasno sformułowałeś swoje żądanie?
Spróbowałby jeszcze raz, pisząc coś w stylu:
na mocy Ustawa o Prawach Konsumenta i przysługującego mi prawa do rezygnacji z zakupu w ciągu 14 dni, niniejszym rezygnuję z zakupionej w dniu ... usługi „Więcej czasu na Internet” za 29 zł i wnoszę o zwrot kwoty 29 zł oraz przywrócenie stanu systemu dla mojego numer do stanu sprzed aktywacji tej usługi.
Może trafiłeś na niekumatego konsultanata (co b. często się zdarza), a może niezbyt jasno sformułowałeś swoje żądanie?
Spróbowałby jeszcze raz, pisząc coś w stylu:
na mocy Ustawa o Prawach Konsumenta i przysługującego mi prawa do rezygnacji z zakupu w ciągu 14 dni, niniejszym rezygnuję z zakupionej w dniu ... usługi „Więcej czasu na Internet” za 29 zł i wnoszę o zwrot kwoty 29 zł oraz przywrócenie stanu systemu dla mojego numer do stanu sprzed aktywacji tej usługi.
Ostatnio zmieniony 06 wrz 2024, 13:01 przez neotele, łącznie zmieniany 1 raz.
Macie rację z tymi 14 dniami, ale w usługach elektronicznych jest jeszcze zgoda na natychmiastowe włączenie usługi, co uniemożliwia jej zwrot, może jest taki przypadek tutaj.
Przykładowy link z opisem takich wyłączeń:
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pr ... stapienia/
Przykładowy link z opisem takich wyłączeń:
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pr ... stapienia/
Wydaje mi się to prawidłowe
Włączanie usług odbywa się w ramach zawartej umowy a płatność została dokonana w momencie doładowania - i w ciągu 14 dni od doładowania (takiego online) możesz je cofnąć o ile kasy nie wydałeś.
mi się akurat udało usługę cofnąć jak pisałem ale było to cofniecie przedłużenia wykonanego 2 dni temu w środę.
skoro to zależy od decyzji konkretnego konsultanta to możesz spróbować jeszcze raz np telefonicznie , albo nawet na czacie. Tylko na czacie pogadałbym kilka minut z MAXEM , pytając o jakieś oczywiste rzeczy, żeby nowemu konsultantowi poprzednia odmowa zbyt łatwo w oczy nie wpadła.
u mnie to wyglądało tak
DRive0001 dostałeś polubowne rozwiązanie, a nie, że ci się udało skutecznie reklamacje złożyć w trybie zwykłym.
Zwyczajnie zrobili ci łaskę, co jest aktualnie trendem w biznesie w sprawach spornych, ale jednorazowo co zawsze podkreślają. Tak załatwiałem też sprawy i u operatorów i w bankach. Jest to po to by utrzymać dobre relacje firmy z klientem.
Zwyczajnie zrobili ci łaskę, co jest aktualnie trendem w biznesie w sprawach spornych, ale jednorazowo co zawsze podkreślają. Tak załatwiałem też sprawy i u operatorów i w bankach. Jest to po to by utrzymać dobre relacje firmy z klientem.
Zgadzam się w 100 % nie powoływałem się zna żadne paragrafy tylko grzeczne zapytałem czy można i się udało, tak jak napisałem moim zdaniem prawo do odstąpienie w tym przypadku nie obowiązuje .kazik20 pisze: ↑06 wrz 2024, 14:24DRive0001 dostałeś polubowne rozwiązanie, a nie, że ci się udało skutecznie reklamacje złożyć w trybie zwykłym.
Zwyczajnie zrobili ci łaskę, co jest aktualnie trendem w biznesie w sprawach spornych, ale jednorazowo co zawsze podkreślają. Tak załatwiałem też sprawy i u operatorów i w bankach. Jest to po to by utrzymać dobre relacje firmy z klientem.
Wydaje mi się ze kolega któremu się nie udało nie potrzebnie zaczynał rozmowę od cytowania paragrafów czym od razu negatywne nastawia osobę po drugiej stronie.
Spróbowałem tylko dlatego ze koledzy na forum sugerowali ze to możliwe a chciałem sprawdzić czy ta nowa usługa zadziała tak ja się spodziewaliśmy i da 2 lata ważności konta i GB.
DRive0001: raz na jakiś czas można wycofać błędnie włączoną usługę ze zwrotem kasy. Ba, w Mój Orange raz bodajże co pół roku można cofnąć włączony np. no-limit. Jeśli sprawa jest bardziej skomplikowana (nie z Twojej winy) i w ramach oficjalnej reklamacji, porządny doradca może cofnąć zmiany na koncie - o ile oferta na to pozwala.
Nie należy tego "nadużywać".
Nie należy tego "nadużywać".
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
opcji wyłączenia nolimitu bym NIE DOTYKAŁ ponieważ skasuje ona WSZYSTKIE GB z nolimiów i wykupione wcześniej nolimity nawet jak mieliśmy je skumulowane np. na rok do przodu. W przypadku rezygnacji z przed chwila aktywowanego nolimitu TYLKO I WYŁĄCZNIE CZAT jako forma dezaktywacji!KC-KARLOS pisze: ↑06 wrz 2024, 15:25DRive0001: raz na jakiś czas można wycofać błędnie włączoną usługę ze zwrotem kasy. Ba, w Mój Orange raz bodajże co pół roku można cofnąć włączony np. no-limit. Jeśli sprawa jest bardziej skomplikowana (nie z Twojej winy) i w ramach oficjalnej reklamacji, porządny doradca może cofnąć zmiany na koncie - o ile oferta na to pozwala.
Nie należy tego "nadużywać".
Sam tak sobie uwaliłem 2 numery z 24-30TB z nolimitów i ze skumulowanymi na ponad rok nolimitami-na czacie w ramach reklamacji wszystko przywrócono w 1-2dni ale nerwów szkoda choć miało to pewne pozytywne strony .
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
No to chyba oczywiste że nie należy dezaktywować no-limitów. Cofać usługi też nie powinno i powinien tym zająć się kumaty doradca w wyjątkowych sytuacjach.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
napisałeś sam w cytowanym wyżej poście, że można raz na jakiś czas cofnąć włączony nolimit w aplikacji, a to jest ZABÓJCZE w skutkach dla posiadanych nolimitów i GB z nioch pochodzących-osoby czytające taki post moga z tego skożystać z marnym skutkiem. Nie można tego klikać no chyba, ze ma sie chęć prosić o odkręcenie spapranej sprawy w ramach reklamacji.
Po prostu ostrzegam przed samodzielnym kombinowaniem z cofaniem nolimitu-tylko przez czat można bezpiecznie z tym kombinować.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
darekka: nie sprecyzowałem - możesz cofnąć ostatnio włączony wariant NL (np. wersję jednorazową), nie tracąc tego co nabyłeś (bo ważność NL sumuje się). Zulu o tym wspominał niedawno. Jest specjalny przycisk w MO. Ryzykanci mogli cofnąć przyciskiem usługę, a kaska wraca na konto, było nawet info, że ważność się zachowała.
Przypominam, trzeba być rozważnym.
Przypominam, trzeba być rozważnym.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam