Doprecyzujmy.Remington pisze: ↑25 sie 2024, 13:41
VoLTE jest zależne od oprogramowania urządzenia. Czasem to samo urządzenie może działać z VoLTE w jednej sieci, ale już nie w innej. Warto więc sprawdzić, czy dany model telefonu jest wspierany przez operatora, u którego zamierzasz korzystać z usługi VoLTE.
... najlepszym rozwiązaniem jest sprawdzenie specyfikacji telefonu na stronie producenta lub bezpośrednio u operatora.
Jeśli w specyfikacji na stronie producenta jest napisane, że wspiera VoLTE, to czy to gwarantuje, że zadziała u dowolnego operatora, czy też nie?
Czy operatorzy muszą modyfikować fabryczne oprogramowanie, żeby działało u nich?
Czy producenci się nie przejmują tym w jakiej sieci działa, a w jakiej nie działa i zostawiają to operatorom?
Czy operatorzy mogą wykorzystywać swoje oprogramowanie jako nowy rodzaj "simlock" żeby nie działało u innych, nawet jeśli na stronie producenta jest napisane, że działa.
Czy na dzień dzisiejszy lepiej sobie odpuścić kupowanie w innych kanałach typu sklep rtv, bo nawet jak jest w specyfikacji na stronie producenta napisane, że działa to może jednak nie działać?