DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 422 z 422
  • 1
  • 418
  • 419
  • 420
  • 421
  • 422
 #1179186  autor: MariuszY
 13 wrz 2024, 09:07
Ciekawe jak teraz wygląda przeniesienie numeru od innego operatora bezpośrednio do FM :?: Jeśli ten kanał też został zablokowany to cała sprawa śmierdzi zbliżającym się zamknięciem oferty FM, jak to już wieszczył @Remington:
Remington pisze:
31 sie 2024, 13:22
babciagienia1p pisze:
31 sie 2024, 11:58
Odnoszę wrażenie, że oferta Faktu jest w lekkiej opozycji do ostatnich zmian w Playu...
W totalnej 😉 Tak jak już pisałem kilkakrotnie - Play chętnie by już podniósł ceny w FM, ale zapewne ogranicza ich dowolność umowa z wydawcą gazety. Możemy się więc spodziewać jednego z dwojga - albo uzgodnienia podwyżek między nimi, albo wręcz wypowiedzenia umowy i zamknięcia co-brand’u tak jak było z RBM (kto wie, wypowiedzenie może już przecież biec). Nie znamy bowiem stosunku Iliad do takich form partnerstwa (Virgin to inna bajka).
Jeśli tak się sprawy mają to widzę coraz mniej miejsca dla karciarzy w ofercie Play, bo w uczciwość twierdzeń o przejściowych, niezamierzonych problemach ze zmianą taryfy jakoś nie wierzę.
 #1179190  autor: ArturJ
 13 wrz 2024, 10:25
Z tego co mówiła konsultantka, możliwość migracji zostanie przywrócona za 2-3 tygodnie. Przy czym najpierw trzeba będzie przejść do Play na kartę (z innych taryf), a dopiero potem kodem do FM. Bezpośrednio nie jest i nie będzie to możliwe. Podobnie jest z przeniesieniem z "zewnętrznej" sieci - teraz jest to w ogóle niemożliwe. Natomiast kiedy już - jak to ujęła - ustabilizują platformę do przenoszenia , to będzie to można zrobić tylko poprzez Play. Czyli, najpierw przeniesienie do Play, a dopiero potem kodem do Fakt. A więc znowu, bezpośrednio do FM z innej sieci nie będzie można przejść. To tyle jeśli chodzi o zdanie infolinii w tej sprawie. a jak będzie...
 #1179209  autor: bolek2004
 13 wrz 2024, 13:43
Moim zdaniem to kolejne żenienienie bałachu, konsule w play to wiedzą tyle co zjedzą (rano na śniadanie)
Skoro blokują migrację między taryfami i można tylko do pnk 3.0 to już pewnie i do faktu się nie przejdzie wcale przez kody czy przez konsula.
Za długo człowiek siedzi w play żeby nie dostrzegać tych głupot, tak wiem w innych sieciach lepiej pewnie nie jest no ale na razie piszemy o Play.
Wszystko chcą wykosować i zostawić tylko pnk 3.0, najlepszą i najtańszą taryfę w play:)
Podpowiadam nowe hasło reklamowe: Play jedyna sieć w której jest tylko jedna taryfa na kartę i to ta najlepsza dla klientów:)
Forum play też miało powrócić, a wiemy jak się skończyło, nawet żadne portale nie drążyły tematu żeby temat polubił ciszę.
Zresztą przy cenach 15gr/min rozmowy/sms/mms i no limit za 15zł nie dziwne że im się to raczej nie opłaca (W play jest 0,79gr/min)
Pewnie idzie do likwidacji albo nie chcą już kolejnych klientów, a starzy się z czasem wykruszą.
 #1179217  autor: Ricki1980
 13 wrz 2024, 15:17
Ogólnie to sprawa dla UKE. Jest na stronie Fakt infrmacja jak przejść z oferty Play lub od innych operatorów, ale tak na dobrą sprawę wprowadza to w błąd bo żaden sposób nie działa.
 #1179247  autor: daw806
 13 wrz 2024, 21:36
Zgadzam się z przedmówcami.

Dodam tylko, że jeśli ktoś ma obecnie Play na kartę to może zmigrować się reklamacyjnie do Fakt Mobile - należy powołać się na regulamin znajdujący się na stronie internetowej fakta oraz brak możliwości migracji kodem oraz przez infolinię. Konieczne napisz takie cudne zdanie, które gwarantuje 100 % pozytywnego rozpatrzenia sprawy : Data zlecenia migracji ( Wpisz dzień wprowadzenia zgłoszenia). W przypadku zmiany regulaminu migracji masz tak zwany dupochron :)
Warunkiem koniecznym jest rejestracja zgłoszenia.
 #1179260  autor: Ricki1980
 14 wrz 2024, 08:07
Przez Play 24 stara regułka "Zmiana oferty może być realizowana za pośrednictwem infolinii Fakt Mobile pod numerem 799599999 oraz w salonach własnych Play i salonach dealerskich. Jednocześnie informujemy, że wyżej opisana zmiana nie jest możliwa za pośrednictwem portalu Play24."

Może zgłosić reklamacje przez infoline Faktu?
 #1179280  autor: Ricki1980
 14 wrz 2024, 15:03
Jednak reklamacja została przyjęta po postraszeniu UKE i UOKiK. To znaczy jedno. System działa i numer jest już w Fakt Mobile, a przyczyną braku migracji przez kod i BOK jest sama niechęć do tego przez Play. Jak nie wiadomo o co chodzi, to zapewne o jedno. Biznes musi się spinać.
 #1179318  autor: reset89
 15 wrz 2024, 10:50
Ricki1980 pisze:
14 wrz 2024, 15:03
Jednak reklamacja została przyjęta po postraszeniu UKE i UOKiK. To znaczy jedno. System działa i numer jest już w Fakt Mobile, a przyczyną braku migracji przez kod i BOK jest sama niechęć do tego przez Play. Jak nie wiadomo o co chodzi, to zapewne o jedno. Biznes musi się spinać.
Odnośnie przeniesienia, to w sierpniu przeniosłem normalnie kodem jeden z moich numerów i wszystko się fajnie zaczytało w Play24. We wrześniu przeniosłem dwa numery kolejne i niby systemowo czytało je jako FM, to w play24 były głupoty jak PKN start czy coś takiego. Zrobiłem zgłoszenie i to poprawili. Natomiast na starym przejściu i numerze przenoszonym w sierpniu mam szczegóły taryfy w Play24, a w tych dwóch pozostałych system nie może pobrać informacji. Jeszcze chwila i nic nie będzie.
  • Strona 422 z 422
  • 1
  • 418
  • 419
  • 420
  • 421
  • 422
  • 1
  • 418
  • 419
  • 420
  • 421
  • 422