Też przenosiłem, wyraziłem zgody marketingowe, dostałem 1000GB z terminem na 31 dni, podobno trzeba zgłaszac do BOK Orange i tam poprawiają dająć dodatkowe 365 dni ważnosci konta i internetu.
Kwiatek z gatunku mądrość Orange. Sytuacja zamrożony NL za 35zł. Ostatni raz odmrażany no-limitem za 1zł w sierpniu. We wrześniu aktywowana SZKOŁA. Wczoraj brak przywrócenia jakichkolwiek danych z usługi cyklicznej. Reklamacja na czacie i odpowiedź konsultanta: "w ramach dobrej współpracy cofnąłem (tu dopisek: czyli przywróciłem) *** GB które się nie należały ponieważ pakiet za 35 zł czeka 93 dni więc nie będzie zwrotu za pakiety w krajach UE". Ostatnia część odpowiedzi dotyczyła braku przywrócenia właściwego limitu na UE, wynikającego z zamrożonej usługi cyklicznej. Widać teraz kogo zatrudniają skoro 1,5 miesiąca od aktywacji NL 1zł (SZKOŁY nie liczę) daje ponad 93 dni.
Uważajcie na podobne kfiatki u siebie, bo pokłosie SZKOŁY dotyczy pewnie jeszcze wielu numerów, zwłaszcza jeśli ktoś odmraża no-limitem 1zł, ale czeka z terminem na maxa. U mnie reklamacje poszły w sumie na wszystkie numery (prócz jednego) z zamrożoną usługą cykliczną. Widać istotą darmowych promocji jest teraz czyszczenie innych usług. Niedługo może się okazać, że darmowe, "sezonowe" promocje na usługi NL, mimo że odmrażają i wydłużają, to nie dają praw wynikających z zakupu usługi płatnej (nie są traktowane jak aktywacja płatnej usługi jednorazowej). W każdym bądź razie ja profilaktycznie nie zamierzam przekraczać 93 dni pomiędzy wykupieniem usługi za 1zł, czy będą w tym czasie darmówki czy nie.