DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy modeli z serii D oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy modeli z serii D oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #117551  autor: Bartosz
 27 paź 2006, 05:54
Witaam,

Mam takie pytanie a mianowicie w Samsungu D800 coś się zepsuło gdyż jak włączy telefon to sam wyświetlacz się podświetla , jest dźwięk ale nie ma obrazu :( Co się mogło stać ?
Za odpowiedź z góry dziękuje.

 #117654  autor: Neutrine Ray
 27 paź 2006, 14:20
Mogla np. pasc tasma, choc watpie bo D800 jest zbyt nowym modelem. Wyjmij baterie, odloz na chwile wloz i wlacz, zobacz czy cos sie zmienilo. Jesli nie, podlacz phona pod ladowarke. Jesli to nie c nie da, to sam nic nie zdzilasz ---> serwis.
Napisz jeszcze czy phone upadl, czy zostal zalany etc?

www.samsung-mobile.pl - Najbardziej Profesjonalne Polskie Forum Samsunga

 #117795  autor: Bartosz
 27 paź 2006, 18:16
jak dla mnie to też jest bardzo dziwne i tym bardziej ,że coś takiego ma miejsce u Samsunga. Tel nie upadł - siostra mówi ,że pewnego dnia zaczał rano zanikać obraz ale wróciło to do normy i przez tydzień było ok aż tu nagle zanikł obraz i już się nie pojawił - do serwisu nie oddam bo nie mam karty gwarancyjnej i poleciłem siostrze aby jak wróci do siebie to niech idzie tam do serwisu.
dzięki bo moje domysły były podobne

 #118018  autor: Neutrine Ray
 28 paź 2006, 00:52
Problemy z wyswietlaczem ktore opisales w 90%, kiedy mamy do czynienia z sliderami dotycza tasmy. Z czasem sie zuzywa, choc nie powinna tak szybko (1,5 -2,5 roku) Zanies telefon do jakiegokolwiek serwisu, koszt ok 50-70zl.

www.samsung-mobile.pl - Najbardziej Profesjonalne Polskie Forum Samsunga

 #118032  autor: Bartosz
 28 paź 2006, 08:33
tylko czy mi się to opłaca ? skoro tel. jest na gwarancji ma z 7 m-cy to czemu siostra ma płacić ? no i straci chyba gwarancje jak odda go do jakiegokolwiek serwisu nieautoryzowanego.

 #118080  autor: JacekS
 28 paź 2006, 12:09
Jeżeli jest na gwarancji to po co zanosić do nieautoryzowanego serwisu.
Zanieś do serwisu samsunga i tyle. Naprawią ci za friko

 #118159  autor: Neutrine Ray
 28 paź 2006, 13:45
Zrozumielem ze piszac
mam karty gwarancyjnej
nie m asz jej w ogole, a nie czasowo. W tej sytuacji oczywiscie posylal telefon na naprawe gwarancyjna.

www.samsung-mobile.pl - Najbardziej Profesjonalne Polskie Forum Samsunga

 #118694  autor: Bartosz
 29 paź 2006, 13:14
Neutrine Ray pisze:Zrozumielem ze piszac
mam karty gwarancyjnej
nie m asz jej w ogole, a nie czasowo. W tej sytuacji oczywiscie posylal telefon na naprawe gwarancyjna.
nie mam jej chwilowo gdyż siostra mieszka w UK i tam ją ma bo tel. zepsuł się w drodze :?

 #118759  autor: Neutrine Ray
 29 paź 2006, 15:00
Raczej nie uwzglednia jej gwarancji z UK w polsce :/

www.samsung-mobile.pl - Najbardziej Profesjonalne Polskie Forum Samsunga