Tantal pisze:Wiem też że karty Play mają trochę inne parametry w stosunku do reszty i pewnie stąd te problemy.
Z Play' em są bardzo różne problemy, które są obce użytkowników pozostałych sieci. Kiedyś dawali karty pamięci Kingstona do telefonów Samsunga i te karty nie chciały współpracować. Z tymi kartami SIM problem też jest na 99% po stronie Play' a. Wiem, że tak było z SGH-L760. I jeszcze bzdury opowiadali, że ten telefon ma wadliwy soft. Tylko, że z każdym innym operatorem działał telefon. Soft jednak został nieco zmodyfikowany i zadziałało.
Tantal pisze:To chyba kwalifikuje się na gwarancję?
Oddaj do serwisu to się dowiesz. Zapewne zgłosi się więcej Klientów z tym problemem. Obie firmy będą musiały znaleźć rozwiązanie aby coś zrobić z tymi użytkownikami.
Tantal pisze:Ale to już nie mój problem, jeżeli samsung sobie z tym nie radzi to niech zwrócą kasę.
Na jakiej podstawie oczekujesz od Samsunga zwrotu kasy? Może masz jakikolwiek dowód, że wręczyłeś im jakieś pieniądze? Bo domyślam się, że nie.
yagi pisze:Tantal pisze:Ale to już nie mój problem, jeżeli samsung sobie z tym nie radzi to niech zwrócą kasę.
Problem w tym ze masz sciagnietego locka i na dobra sprawe utraciles prawa gwarancyjne...
Dokładnie tak. Usunięcie sim locka jest ingerencją w oprogramowania poza autoryzowanym punktem serwisowym. Takie ingerencje powodują utratę gwarancji. Przeczytaj Kartę Gwarancyjną to zobaczysz.
Tantal pisze:1. Pytałem specjalnie sprzedawcy czy tracę gwarę po zdjęciu locka. Powiedział że nie, jeżeli nie uszkodzi się przy tym telefonu.
Sprzedawca nie jest ekspertem w tej dziedzinie ani wyrocznią w sprawach interpretacji Karty Gwarancyjnej. Jak miałeś wątpliwości trzeba było pytać Gwaranta. Sprzedawcy to nie musi interesować.
Tantal pisze:2. W warunkach gwarancji nic nie napisali że ściągnięcie locka = utrata gwarancji, więc mogą mi skoczyć
Uwierz mi, że mogą. Karta Gwarancyjna jest tworzona dla ludzi myślących posiadających umiejętność czytania ze zrozumieniem. Wyjaśniłem to wyżej. Usunięcie SIM Locka = ingerencja w oprogramowanie. Ingerencja w oprogramowanie = utrata gwarancji, czyli Usunięcie SIM Locka = utrata Gwarancji. Normalne prawo logiki. Zrozumiałeś?
yagi pisze:Co do gwarancji to jesli zepsulby sie wyswietlacz albo padlaby bateria to OK - nie przyczepia sie, ale co do ingerencji w soft (zdjecie locka) to juz moze byc kwestia dyskusyjna... Myslisz ze oni tak latwo oddaja kase???
Jak by się zepsuł wyświetlacz czy bateria to OK jeżeli sam z siebie. Bo jak rozbijesz to nikt tego nie uzna. A co do oddawania kasy to nie robią tego w ogóle, bo kasy nie brali. Co najwyżej wymiana zgodnie z warunkami Gwarancji. Jak będzie usunięty SIM Lock, a sprawa zbyt trudna dla serwisu to możesz się spodziewać odmowy naprawy.
Tantal pisze:Zmiana softu telefonu nie uszkodziła, a jeżeli tak to niech mi to udowodnią.
Jak będą chcieli to udowodnią, a jak nie to nie udowodnią i też będzie dobrze. Nie mają takiego obowiązku. Wystarczy stwierdzenie, że odbyła się taka ingerencja.
Tantal pisze:W razie czego jest jeszcze rzecznik konsumenta...ale myślę że obędzie się bez tego.
Nawet tam nie idź. Stracisz swój czas i tego człowieka. A nic nie zdziałasz.
Kaczy pisze:Na 100% gdzieś w specyfikacji telefonu jest napisane, że pracuje on z kartami o danym napięciu. Więc jeśli karta Playa ma inne napięcie telefon nie musi z nią pracować.
I tu się zaczyna problem. Na 100% takie coś jest w specyfikacjach i instrukcjach serwisowych, ale nie odnalazłem nic takiego udostępnionego użytkownikowi. Nie ma potrzeby, aby użytkownik końcowy znał takie napięcia. Podejrzewam, ale pewności nie mam, że Gwarant odrzuci roszczenie pokazując, że z innymi kartami SIM działa i, że może być uszkodzona karta SIM. Co innego sprzedawca telefonu. Polecam reklamacje w sklepie z tytułu niezgodności towaru z umową. Tutaj szanse będą o wiele większe. Chociaż najczęściej Gwarant z operatorem się dogadują. Bo jak nie to obie firmy straciły by sporo Klientów.