Przekierowania w ofertach na kartę działają tylko w Erze w Tak Tak-u (jest jedna opcja dostępna tylko: przekieruj na pocztę głosową, bądź na inny numer - "zawsze", czyli nie ważne czy numer zajęty czy telefon włączony/wyłączony zawsze przekierowuje na podany przez nas numer, nie da się włączyć przekierowań dla opcji np. przekierowuj gdy numer zajęty, itd.) i w całym Play-u (mix i pre-paid), w Orange i w Plusie nie ma tej usługi...
Play jako jedyny udostępnia pełny pakiet usług dodatkowych jeśli idzie o połączenia głosowe (czyli da się zrobić wszystko tak jak w abonamencie):
Co to są Usługi związane z połączeniami głosowymi?
Usługi związane z połączeniami głosowymi to dodatkowe opcje, które umożliwiają Ci:
Połączenia konferencyjne - to opcja, dzięki której możesz rozmawiać z kilkoma osobami równocześnie (maksymalnie 5 osób i Ty). Wystarczy, że wykonasz zwykłe połączenie do jednej z osób i w trakcie jego trwania wybierasz kolejny numer. Pierwsze połączenie zostanie zawieszane, a Ty uzyskasz kontakt z drugą osobą. Po naciśnięciu przycisku "konferencja", rozmowy zostaną połączone (dokładny sposób postępowanie znajdziesz w instrukcji terminala). W ten sam sposób można dodawać kolejne osoby. Zestawianie konferencji może się różnić w zależności od modelu telefonu.
Przekierowanie połączeń - daje Ci możliwość przekierowania połączenia przychodzącego na wskazany przez siebie numer lub pocztę głosową. Przekierowania na pocztę głosową są bezpłatne, za inne płacisz jak za połączenie z sieci PLAY na wskazany numer.
Przekierowanie można ustawić dla wszystkich rozmów przychodzących, a także rozmów przychodzących gdy telefon abonenta jest zajęty, nie odpowiada, jest wyłączony lub jest poza zasięgiem.
Blokowanie połączeń - umożliwia blokowanie połączeń przychodzących i wychodzących w kilku konfiguracjach:
. blokowanie wszystkich połączeń wychodzących,
. blokowanie połączeń międzynarodowych,
. blokowanie połączeń międzynarodowych z wyłączeniem własnego kraju,
. blokowanie połączeń przychodzących,
. blokowanie połączeń przychodzących w roamingu.
Jeśli chcesz zablokować wszystkie połączenia przychodzące lub/i wychodzące, musisz najpierw wyłączyć wszystkie przekierowania.
Ukrywanie numeru - dzięki tej usłudze każdy abonent Play ma możliwość zastrzeżenia prezentacji swojego numeru innym abonentom. Abonent może aktywować lub dezaktywować ukrywanie numeru poprzez swój terminal lub Obsługę Klienta *500
Połączenie oczekujące - to opcja, która umożliwia dostarczanie informacji o nowych połączeniach przychodzących w trakcie trwania innego połączenia. Osoba dzwoniąca usłyszy sygnał, że linia jest wolna. "Połączenia oczekujące" możesz aktywować lub dezaktywować poprzez USSD, opcje połączeń w terminalu lub Obsługę Klienta *500. W Play24 w zakładce ustawienia można zawsze sprawdzić jak zmienić ustawienia Połączeń oczekujacych.
Kod USSD:
aktywacja - *43#
dezaktywacja - #43#
Zawieszanie połączenia - pozwala przerwać aktualną rozmowę, aby wykonać inne połączenie, a następnie powrócić do pierwszego. W przypadku aktywnej usługi "połączenie oczekujące", po otrzymaniu informacji o nowym połączeniu masz możliwość zawieszenia prowadzonej rozmowy, aby odebrać nowe połączenie.
Czy Usługi związane z połączeniami głosowymi działają w Roamingu?
Usługa połączeń głosowych dostępna jest w roamingu wraz z zestawem usług dodatkowych.
Pamiętaj:
Ustawienia domyślne w Play związane z opcjami połączeń głosowych to:
przekierowanie na pocztę głosową gdy użytkownik ma zajęty numer, nie odbiera, jest poza zasięgiem lub ma wyłączony telefon - aktywne
blokowanie rozmów - nieaktywne
ukrywanie numeru - nieaktywne
połączenie oczekujące, zawieszanie połączenia - aktywne
połączenia konferencyjne - możliwe