Dzisiaj dostałem odpowiedź na mojego w-maila:
Kod: Zaznacz całyWitam
Dziękuje za przesłaną korespondencje.
Rozumiem,ze jest to duże utrudnienie ,dlatego zostało wprowadzone zgłoszenie do działu technicznego o nr xxx , w celu wyeliminowania utrudnień.
Pozdrawiam,
xxx xxx
Doradca w Departamencie Obsługi Klienta Indywidualnego
PTK Centertel Sp. z o. o.
tel.: *100, 510 100 100
Więc wszystko ok. Wysłali mi też SMSa, że potwierdzają przyjęcie zapytania nr. xxx. Przewidywana data odpowiedzi to 08.12. (następny poniedziałek).
Teraz dostałem drugiego SMSa (po godzinie), który bardzo mile mnie zaskoczył- Zapytanie nr. xxx z dnia 04.12. zostało zamknięte. Odp. zostanie przekazana telefonicznie w ciągu 48h.
Pewnie zadzwonią do mnie, jak będę w szkole
[ Dodano: 2008-12-04, 15:46 ]
Odpowiedź:
Kod: Zaznacz całyWitam. Koniecznie prosimy o dokładne sprawdzenie telefonu i karty w Salonie Firmowym Orange jeśli problem nie ustąpi. Pozdrawiam. Orange.
Powiem tyle: zawiodłem się. Wyraźnie napisałem, że problem także występuje w innych telefonach z innymi kartami SIM Orange. Oni mają problemy z czytaniem ze zrozumieniem? następny e-mail chyba napiszę
czerwonym tłustym drukiem, może w ten czas ich olśni.
Dziwne.. Problem występuje tylko i wyłącznie w jednym miejscu, w różnych telefonach z różnymi kartami SIM, ale oni każą sprawdzić telefon i kartę SIM w Salonie
Może mi ktoś powiedzieć, jak oni sprawdzają takie karty SIM oraz telefony...? Zaraz mi wygarną, że wina jest moja- nie korzystam z telefonu zakupionego w Orange
Ale tak na marginesie, to mają u mnie ogromny Plus za szybką odpowiedź. Może i nie taką, jaką chciałem uzyskać, ale jest