Użytkownik
Ranga
Stary wyjadacz
Posty
735
Rejestracja
13 mar 2008, 00:19
Lokalizacja
Polska
Zawieszenie linii.
Koszt 21zł z groszami za mc.
Płatne z góry za ilośc zadeklarowanych miesięcy.
Najczęściej zadawane pytania: telefonia
5.Czy możliwe jest zawieszenie usługi?
Nie, świadczenie usługi nie może zostać na wniosek Klienta zawieszone.
Źródło FAQ w TP
mozna jeszcze WLR z Netii za 42,70 jest 120 min na połączenia stacjonarne w PL UE USA i Canady albo 47 min na połączenia komórkowe w PLszyman12 pisze:OK, jeszcze to przemyślę
A mam jeszcze takie pytanko. W TP plan Darmowe Wieczory i Weekendy oferuje nielimitowane /?/, połączenia od 20.00 do 8.00 w dni powszednie oraz darmowe weekendy do wszystkich abonentów w TP /chyba, że teraz coś się zmieniło/.
Czy jeżeli ona przeszłaby do Dialogu, to jeżeli ktoś będzie do niej dzwonił właśnie z tego planu w TP, to będzie on płacił za połączenia czy też będzie miał darmowe?
no oki rozumiem tylko primo dowiedz sie czy jest mozliwe zawieszenie lini i za ileszyman12 pisze:Pedros też brałem Netię pod uwagę, ale po przeanalizowaniu bilingu mamuśka gada ok.4 h miesięcznie /najczęściej wieczorem/, więc myślę, aby wzięła w Erze swobodne rozmowy. Tylko, że właśnie chcieliśmy zawiesić i niewiem czy się da ....
A mi właśnie odpisali cytuje:aree1987 pisze:Ale po co zawieszać linię w Telekomunikacji Kolejowej można mieć abo na lini TP już za 24,4zł brutto! Link: http://www.tktelekom.pl/index.php?id=5,42
Firma TK Telekom nie świadczy usługi WLR i nie ma w chwili obecnej możliwości przejęcia Pana lini telefonicznej oraz Neostrady od opeatora TP SA.
Jesli jest Pan zainteresowany podłączeniem usług od Telekomunikacji Kolejowej należy skontaktować się z nasza infolinia 0 801 022 000 lub 042 205 45 55 i przekazać pełne dane do sprawdzenia możliwości technicznych swiadczenia usług w podanej lokalizacji.