DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 8 z 171
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 171

 #309058  autor: express100
 07 sty 2009, 23:54
mikage1 pisze:i każdy operator może to interpretować po swojemu
Powinni ten przepis zmienić i dodać brutto, i natychmiastową wykonalność :P
Do ankiety można by dodać przede wszystkim PLAY, 36i6, oraz wirtualnych m.in. MOBILKING, mBank mobile, myAvon, Snikers mobile, WPmobi itd.
Nie wiem czy można to zmienić :?:
Pozdrawiam! :-D

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #309125  autor: tomko111
 08 sty 2009, 14:19
express100, możliwość zmiany w ankiecie mają moderatorzy, oraz kameT. :wink:

 #309132  autor: kameT
 08 sty 2009, 14:51
Zmienić można ale z tego co wiem wyniki ankiet się poprzesuwają.

3510i --> T630i--> 6230i --> 6230i / 3310 --> 6230i / 6060
--> 6300 / 6230i --> 6300 / W580i --> N82 / 6300 --> N82/ 6303 --> S8500(Wave) / N82 .
"The future starts today, not tomorrow!"

 #309759  autor: knopers
 11 sty 2009, 14:44
Ja mam pytanie, czy ktoś już próbował przenieść numer ze snickers mobile do play? I czy mu się to udało. Ja nie doładowałem konta od września, ale numer mi działa, lecz nie mam już konta na stronie operatora. Jakieś wszystko dziwne...

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #313778  autor: express100
 28 sty 2009, 18:46
knopers0 pisze:Ja mam pytanie, czy ktoś już próbował przenieść numer ze snickers mobile do play? I czy mu się to udało. Ja nie doładowałem konta od września, ale numer mi działa, lecz nie mam już konta na stronie operatora. Jakieś wszystko dziwne...
To doładuj i przenieś do Playa, bo czego tu się bać :?: , muszą przenieść, to jest ich obowiązek, nie ma takiej możliwości aby nie przeniesiono numeru, tylko musisz mieć numer zarejestrowany w Snickersie i te same dane podaj na wniosku o przeniesienie w salonie Play, te same dane które podałeś/podasz w karcie rejestracyjnej Snickersa, to będzie wszystko w najlepszym porządku :wink:
Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #313803  autor: knopers
 28 sty 2009, 19:52
express100 pisze:To doładuj i przenieś do Playa, bo czego tu się bać
Właśnie chodzi o to, że dzwoniłem do snickersa bo nie mogłem się dogadać drogą meilową i oni mi powiedzieli, że mojego numeru już nie ma w bazie, że został on wyłączony... Więc nie wiem o co chodzi. Miałem dostać odpowiedź ale pan, który obiecał zająć się moją sprawą jest teraz na chorobowym i czekam niecierpliwie aż wróci. Może będzie w przyszłym tygodniu, jak będę coś więcej wiedział to napiszę, nie wiem gdzie, najprawdopodobniej w moim wątku dotyczącym snickersa.

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #313810  autor: express100
 28 sty 2009, 20:00
knopers0 pisze:Właśnie chodzi o to, że dzwoniłem do snickersa bo nie mogłem się dogadać drogą meilową i oni mi powiedzieli, że mojego numeru już nie ma w bazie, że został on wyłączony... Więc nie wiem o co chodzi. Miałem dostać odpowiedź ale pan, który obiecał zająć się moją sprawą jest teraz na chorobowym i czekam niecierpliwie aż wróci. Może będzie w przyszłym tygodniu, jak będę coś więcej wiedział to napiszę, nie wiem gdzie, najprawdopodobniej w moim wątku dotyczącym snickersa.
Wiem, że zawsze to piszę ale muszę :P jeżeli coś będą kręcić, to poproś o pomoc UKE :wink: Oni naprawdę pomagają :)
Pozdrawiam! :-D

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #313814  autor: knopers
 28 sty 2009, 20:07
express100 pisze:poproś o pomoc UKE
Ok. Też nad tym myślałem, ale jeszcze nie dostałem od nich odpowiedzi więc na razie poczekam. Tam się pisze do nich normalnie meila albo dzwoni z wyjaśnieniem sprawy nie?

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #313815  autor: tomko111
 28 sty 2009, 20:12
knopers0, możesz albo napisać maila do UKE, albo skontaktować się z nimi telefonicznie, wybór należy do Ciebie. Proponowałbym e-maila jest to darmowa droga kontaktu. :wink:

 #313821  autor: knopers
 28 sty 2009, 20:18
Dzięki tomko111 i express100. Jeśli tylko ze strony MNI pojawią się jakieś komplikacje to napiszę do UKE.
I jeszcze jedno, powiedzieć tym co pracują w snickersie, że mam zamiar zgłosić sprawę do UKE czy się powstrzymać?

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #313844  autor: tomko111
 28 sty 2009, 20:53
knopers0, jeżeli nie rozwiążesz tego problemu, to proponowałbym, żebyś nim wspomniał o tym, że chcesz zgłosić sprawę do UKE. :wink:

 #313980  autor: knopers
 29 sty 2009, 15:37
tomko111, ok, dzięki. Bo nie wiedziałem...

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #318278  autor: Dideq
 18 lut 2009, 20:39
Właśnie przeniosłem się z Orange do Ery. Fajne jest to, że użytkownik numeru nie jest ani na chwilę pozbawiony dostępu do usług. Przez dwie doby miałem dwie karty (Orange i Era) działające z jednym numerem. :-D Pierwszego dnia jak ktoś do mnie dzwonił to szło jeszcze do starego operatora czyli Orange, a następnego już do Ery. Dzwoniąc z tego numeru nie widać było różnicy. Najlepsze było to, że w momencie jak chciałem wydzwonić z konta Orange środki do zera, to sms z kosztem rozmowy z Orange przyszedł na ten sam numer do Ery. :P

 #318290  autor: jablo
 18 lut 2009, 21:10
To akurat jest kwestia szczęścia. Ja przenosząc numer z plusa do orange, odłączony zostałem w niedzielę późnym wieczorem, w poniedziałek przed południem zostałem podłączony do Orange, zatem bez numeru byłem ok 12 godzin....

 #319567  autor: dzwoniec
 25 lut 2009, 08:19
Mam pytanko. Zamierzam wkrótce przenieść numer z prepaida Nowe Orange Go do Play abonament ( One Play 65 najlepsza aktualnie ). Czy dostanę nową "blaszkę" SIM, czy też będę się musiał męczyć ze sfatygowaną, która wkrótce może odmówić posługi. Z góry dziękuję za odpowiedź.

 #319620  autor: tomko111
 25 lut 2009, 14:35
dzwoniec, tak jak napisał yagi przy podpisywaniu umowy dostaniesz nową kartę sim, która zostanie następnie aktywowana w kilka h.

 #320112  autor: kupczak
 27 lut 2009, 19:10
Mam do was taką sprawę. Mianowicie umowa z Orange skończyła mi się w październiku ur., a aktualnie leci bezterminowa. Przy pierwszej próbie przenoszenia nr latałem od salonu do salonu, w Orange mówili jedno - umowa rozwiąże się automatycznie przy przenoszeniu nr, w Plusie drugie - musi pan najpierw rozwiązać umowę z Orange. I w końcu byłem z tego zielony. Po drodze jeszcze wyszło, że mam nie zmienione dane w Orange (zmiana miejsca zamieszkania).

Dziś w końcu udało mi się załatwić wszystkie formalności w Plusie wg. tego co mi w salonie Orange mówili. I tu kilka pytań:
1. Okres rozliczeniowy mam od 10, czy po 9 marca zacznie się już proces przenoszenia nr?
2. Ile maksymalnie czasu zajmuje cały proces przenoszenia nr?
3. Na jak długo nr będzie wyłączony?
4. To tak z innej beczki. Czy w aktualnej taryfie MixPlus jest przewidziana możliwość na nowszą taryfę jeśli takowa się pojawi?

 #320345  autor: jablo
 28 lut 2009, 17:55
kupczak pisze::

2. Ile maksymalnie czasu zajmuje cały proces przenoszenia nr?
3. Na jak długo nr będzie wyłączony?
4. To tak z innej beczki. Czy w aktualnej taryfie MixPlus jest przewidziana możliwość na nowszą taryfę jeśli takowa się pojawi?
Odpowiem na te co wiem:
2. maksymalnie 7 dni, jestes na bieżąco informowany smsami. O rozpoczeciu procedury w sieci macierzystej i jej zakonczenia w sieci macierzystej. Pojawią się w tych esach daty realizacji. Pozatym od sieci docelowej tez dostaniesz podobnego esa.
3. Zgodnie z regulaminem bez aktywnego numeru mozesz byc max 24h
4. MixPlus IV jest nowa ofertą, wprowadzoną kilka miesięcy temu, więc nie sądze aby w niedalekiej przyszlości planowali wypuścic nowego. No ale skoro da sie przez z mixa III do IV to i pewnie z mixa IV do ?? tez bedzie taka opcja...

 #321228  autor: ciapus
 05 mar 2009, 13:53
zapytano

- mam obecnie terminowa umowę z era

- ściągną mi simlocka u dilera po zakończenia uowy czy tylko w salonie - skoro można tym kodem?

- nie ma problemu przeniesc numer z abo era na play kartę?

- naliczanie 29 gr/mon 1/1????

ps. kiedy bankrutuje mobilking :D:D:D
  • Strona 8 z 171
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 171
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 171