DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 11 z 171
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 171

 #326468  autor: jablo
 30 mar 2009, 16:05
widex pisze:Przeszkodzę w rozmowie o numerach, ale czy ktoś potrafiłby mi potwierdzić czy Plus zabiera 50 zł czy 61 zł za przeniesienie numeru. Osoba w punkcie Play informowała, ze teraz 61 będą brać. Mam 51 zł i nie wiem co robić :)
Do tej pory było 50.. zadzwon do bok i spytaj..

 #326656  autor: babeo
 31 mar 2009, 08:16
Jeżeli Play to najszybciej sprawdzisz w E-Shopie Playa, ja swój znalazłem i zamówiłem, koszt 14 zł.
Niestety. Mojego nie ma, choć mam podejrzenie, że to jakiś bug na stronie, bo nawet jak wybierałem numery z prefixem 793 to proponował mi i tak z np. 796, a po drugie mój numer jest typowo Orangowy. Prefiks 5xx stanowi integralna część ostatnich 6 cyfr i z prefiksem 7xx traci swą łatwość i 'fajność'.

 #326719  autor: linchpin
 31 mar 2009, 15:09
widex pisze:Przeszkodzę w rozmowie o numerach, ale czy ktoś potrafiłby mi potwierdzić czy Plus zabiera 50 zł czy 61 zł za przeniesienie numeru. Osoba w punkcie Play informowała, ze teraz 61 będą brać. Mam 51 zł i nie wiem co robić :)
Dzwoń do BOKu, w salonach jest taka niekompetencja, że szok! Ja niedawno przenosiłem numer z Ery do Play i w dwóch różnch salonach Ery usilnie przekonywano mnie, że pobierają za tę usługę 61 zł brutto, co jest oczywistą nieprawdą, bo biorą 50 zł brutto. Jak im pomachałem przed twarzami aktualnym cennikiem ze strony Ery, to robili przysłowiowego karpia i radzili dzwonić (na własny koszt oczywiście, bezczelne typy) do BOKu, tak jakby oni tam byli tylko od świecenia oczami...

 #326733  autor: widex
 31 mar 2009, 16:02
Przejrzałem aktualne cenniki na stronie Plusa i doszedłem do wniosku, że skoro piszą tam 50 zł to chyba tak jest. Zawsze czytam regulaminy, aby wiedzieć wszystko. Dziś o 8 rozpoczął się proces przenoszenia numeru, po 9 zabrali "opłatę za portowanie numeru". Było to 50 zł. Chciałem osobiście opieprzyć BOK Plusa, gdyby nie pozwolili przenieść. ;)

 #327191  autor: Tomek_19
 03 kwie 2009, 13:11
Po jakim czasie od złożenia wniosku coś zaczyna się dziać z numerem, czyli jak szybko pobierają tę opłatę za przeniesienie numeru?

Wczoraj przed 12 złożyłem wniosek w Play i na razie cisza. Przenoszę numer z TT. Wiem, że cały proces przenoszenia trwa do 7 dni, ale zastanawia mnie, w jakim czasie powinienem dostać informację od Ery, że pobrali opłatę za przeniesienie numeru i że numer będzie aktywny do któregoś tam dnia. Konsultant w salonie Play mówił, że nowy starter w Play powinien być do odbioru po 3 dniach. Jednak na razie jeszcze nic się nie zaczęło dziać, więc nie wiem, czy faktycznie będzie to tak szybko.

 #327217  autor: widex
 03 kwie 2009, 15:33
Witaj Tomek. Najpierw zostanie poinformowany o rozpoczęciu procedury przenoszenia numery, następnie o pobraniu opłaty, a na końcu o zakończeniu. W ostatniej wiadomości poinformują Cię o terminie wyłączenia.

Mój wniosek został złożony w poniedziałek. 1. sms-a otrzymałem o 8 rano. SMS informujący o zakończeniu otrzymałem o 10. W międzyczasie dostałem SMS z super ofertą oraz informacje o pobraniu opłaty.

 #327221  autor: Tomek_19
 03 kwie 2009, 15:40
widex, mnie chodzi o to, kiedy dostanę smsa, że rozpoczęto przenoszenie numeru, bo wydawało mi się, że to powinno nastąpić dosyć szybko. Minęły już 24 godziny i cisza. Nie sądzę, że przez weekend coś się wydarzy, więc pewnie najwcześniej w poniedziałek.

 #327278  autor: Dideq
 03 kwie 2009, 22:07
Tomek_19 pisze:mnie chodzi o to, kiedy dostanę smsa, że rozpoczęto przenoszenie numeru, bo wydawało mi się, że to powinno nastąpić dosyć szybko. Minęły już 24 godziny i cisza.
SMSa nie ma. Przeniosłem w ostatnim tygodniu numer z NTT do Fresha. Zgłosiłem we środę 25.03, w czwartek 26.03 zniknęło 50 z konta, w sobotę 28.03 dzwonili z Play że mam się zgłosić po starter Play i że od środy 01.04 będzie działał. I faktycznie 31.03 Era jeszcze działała, a ok. 2.30 w nocy 01.04 już miałem play. :)

 #327294  autor: Tomek_19
 03 kwie 2009, 23:35
Dideq, ja złożyłem wniosek wczoraj przed 12 i myślałem, że te 50 zł szybko zniknie z konta i że to przenoszenie powoli się rozpocznie. Minęło 36 godzin i ciągle nic. Mam nadzieję, że w takim tempie wyrobią się tak czy siak w tydzień z przenosinami. Do najbliższego salonu Play mam 40 kilometrów i mogę tam być najpóźniej w przyszły wtorek po starter, a jeżeli nie będę mógł go wtedy odebrać, to dopiero 16 kwietnia, bo wcześniej nie dam rady. Teoretycznie więc te przenosiny mogą się bardzo rozciągnąć w czasie. Konsultant w salonie mówił, że starter będzie dostępny po 3 dniach, ale coś mi się nie chce wierzyć skoro Era jeszcze nawet nie zaczęła uwalniać tego numeru.

Numer, który przenoszę, nie jest dla mnie nie wiadomo jak ważny, bo korzystam na co dzień z innego, ale chciałbym mimo wszystko odebrać nowy starter najpóźniej w przyszły wtorek, żeby zacząć z niego korzystać od razu po przeniesieniu. Numer ma być wykorzystywany do połączeń na komórki i stacjonarne zamiast telefonu stacjonarnego w domu :mrgreen: Era miała go już wyłączyć, ale doładowałem go, żeby przenieść do Play, bo skusiły mnie te wszystkie bonusy za przejście. Jeszcze Era dorzuciła 10 zł gratis przy doładowaniu, bo numer nie był długo używany, więc zyskam na tym jeszcze więcej.

Poza tym Play Fresh ze stawką 5gr/min z sekundowym naliczaniem na stacjonarne jest bezkonkurencyjny w porównaniu z operatorami stacjonarnymi.

 #327322  autor: Dideq
 04 kwie 2009, 10:42
Tomek_19 pisze:Minęło 36 godzin i ciągle nic.
Coś za długo. :/ Może coś Erze nie pasuje albo kasy nie ma na koncie? pytam bo to dość dziwne, numer z Orange do Ery przeniosłem bez problemów, teraz z Ery do Play też. Może kolega ma pecha po prostu. :P

 #327332  autor: Tomek_19
 04 kwie 2009, 11:11
Też mi się wydaje, że coś za długo. Minęło już 48 godzin i dalej nic. Kasa na koncie jest, nawet za dużo, bo około 54 zł. Teoretycznie, jeśli Erze coś nie pasuje z danymi, to powinni przysłać smsa, że wniosek o przeniesienie numeru został odrzucony ze względu na niezgodność danych. Jeszcze poczekam trochę, ale coś mi się wydaje, że będę musiał zadzwonić do tego salonu Play i zapytać się, o co chodzi.

[ Dodano: 2009-04-04, 18:41 ]
No i już wiem, czemu Era nie pobierała pieniędzy z konta. Dzwonił konsultant z Play i powiedział, że Era odrzuciła mój wniosek ze względu na niezgodność danych. Pewnie chodzi o jakiś idiotyzm, bo numer w Erze jest zarejestrowany na ten sam dokument, z którego konsultant w Play brał dane do wniosku o przeniesienie numeru.

Podejrzewam, że chodzi o to, że w Erze w adresie jest ul. i nazwa ulicy, a w Play sama nazwa ulicy. Jutro lub pojutrze postaram się pójść do salonu Ery, żeby wyjaśnić o co chodzi i poproszę o wydrukowanie swoich danych, żeby w Play je dokładnie skopiowali tak, jak są podane w Erze.

Era najwyraźniej robi wszystko, żeby zatrzymać u siebie klientów lub przynajmniej maksymalnie opóźnić ucieczkę z numerem.

 #327395  autor: qms
 04 kwie 2009, 19:04
A ja mam takie male pytanko okolo tego tematu...

dzisiaj zlozylem przeniesienie numeru do play z orange (SOBOTA) i wlasnie przed chwila sprawdzilem stan konta .. no i zniklo 61 zeta.. toz to oni te wnioski w sobote rozpatruja?? czy mam zglaszac reklamacje, ze mi kasa z konta zniknela;)

 #327398  autor: widex
 04 kwie 2009, 19:22
Tomek_19 pisze:Era najwyraźniej robi wszystko, żeby zatrzymać u siebie klientów lub przynajmniej maksymalnie opóźnić ucieczkę z numerem.
U mnie kazał podpisywać się imieniem i nazwiskiem, żeby Plusowi nie odbijało potem ^^

 #327470  autor: yagi
 04 kwie 2009, 22:45
Tomek_19, az tak zle nie jest, choc czasem trafi sie taki zonk. Czesto osoba spisujaca wniosek moze zrobic literowke i jest lipa. Sprawdz w Erze jakie masz dane a jakbys w Play mial kopie karty rejestracyjnej to byloby najlepiej...

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #327486  autor: Tomek_19
 04 kwie 2009, 23:34
yagi, w poniedziałek pójdę do Ery po dane, bo nie wiem, czy oni kiedyś się gdzieś nie walnęli. Nie mam zielonego pojęcia, do czego się czepiają. Wniosek w Play jest poprawnie wypełniony. Jedyne, czym może się różnić, to wpisanym województwem i brakiem skrótu ul. przed nazwą ulicy, ale może chodzi o jeszcze coś innego.

Jeżeli to będzie coś głupiego w stylu brak ul. przy nazwie ulicy, to napiszę skargę na PTC do UKE za utrudnianie przeniesienia numeru. Teoretycznie dane powinny być identyczne i w moim odczuciu są, a Era szuka dziury w całym, żeby maksymalnie opóźnić oddanie numeru.

Może jednak faktycznie jakiś konsultant się walnął przy rejestracji numeru w Erze i stąd to odrzucenie wniosku.

 #327505  autor: wshk
 05 kwie 2009, 12:22
Dzis skladam wnioski o przenisienie nr z orange do play :)

 #327514  autor: yagi
 05 kwie 2009, 13:10
Tomek_19 pisze:a Era szuka dziury w całym, żeby maksymalnie opóźnić oddanie numeru.
Uwierz mi ze kazdy operator tak robi a mistrzem jest TP S.A. ;)

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #327518  autor: Tomek_19
 05 kwie 2009, 13:27
yagi, wierzę. Nawet w czwartek przy składaniu wniosku w Play mówiłem konsultantowi, że pewnie tak łatwo nie pójdzie i że Era go odrzuci, bo się do czegoś przyczepi. Jutro postaram się wyjaśnić całą sytuację i ponownie złożę wniosek o przeniesienie numeru. Mam nadzieję, że się uda. Jeżeli ciągle będą go odrzucać, to pozostaje Biuro Praw Konsumenta.

Jeden z moich znajomych 3 lata temu chciał przenieść numer z TT i dał sobie spokój, bo Era trzykrotnie odrzuciła wniosek ze względu na niezgodność danych, pomimo że były za trzecim razem żywcem przepisane z karty rejestracyjnej u drugiego operatora. Numer TT wylądował w końcu w koszu.

Mnie na szybkim przeniesieniu tego numeru nie zależy, więc mogę o niego powalczyć, choćby to i miało miesiąc trwać :mrgreen:

 #327519  autor: yagi
 05 kwie 2009, 13:29
Tomek_19 pisze:Jeden z moich znajomych 3 lata temu chciał przenieść numer z TT i dał sobie spokój, bo Era trzykrotnie odrzuciła wniosek ze względu na niezgodność danych, pomimo że były za trzecim razem żywcem przepisane z karty rejestracyjnej u drugiego operatora. Numer TT wylądował w końcu w koszu.
W takich sytuacjach trzeba cisnac i reklamowac - niech sie okresla co jest zle...

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #327624  autor: wshk
 05 kwie 2009, 22:22
Bylem dzis w dwoch punktach playa. nioskow finalnie nie zlozylem bo zakrecili mnie sprzedawcy:)

Ppierwszy pytany o waznosc bonusowych srodkow za przeniesienie do fresha nie wiedzial o co chodzi za bardzo, stwierdzil ze regulaminów jeszcze nie ma :D. No ale powiedzial ze od jutra wchodzi u nich nowa procedura, dzieki ktorej wszystko zalatwie za jednym podejsciem do nich.

Z ciekawosci poszedlem do drugiego puntu, tam sprzedawca powiedzial ze oferta jest calkowicie nowa i nie ma jeszcze regulaminow przeniesienia odnosnie prepaida i ze nikt nic nie wie..

Jakos nie chcialo mi sie wierzyc obu ale stwierdzilem ze wroce do domu i doczytam.. Regulamin przeniesienia do play fresh jest z 16 marca.. no tylko ze na stronie play chyba go nie ma:D

Jutro tak czy siak skladam wnioski :)
  • Strona 11 z 171
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 171
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 171