DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 12 z 171
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 171

 #327626  autor: widex
 05 kwie 2009, 22:49
Zniknął w momencie pojawienia się nowej strony Play :)

 #327642  autor: Tomek_19
 05 kwie 2009, 23:36
wshk, faktycznie regulaminy z ofertą dla przechodzących do Play z innych sieci gdzieś zniknęły. O bonusach można jednak poczytać w komunikacie prasowym rzecznika:

http://media.playmobile.pl/pr/116344/pr ... i-az-60-zl

Nie wiem tylko, czy coś faktycznie się od jutra nie zmieni. Czas pokaże :mrgreen:

 #328126  autor: osachorzow
 08 kwie 2009, 15:13
jak długo czekaliście aż era pobrała wam 50zł z taktaka? bo ja złożyłem wniosek w poniedziałek w południe a do teraz era nie pobrała kasy i nie odpowiedziała playowi czy wyraża zgodę. Ma na to 2 dni więc by już mogła dać znać :/ a mi się w piątek kończy ważność na wychodzące a żeby przenieść musi być aktywny numer... ale z regulaminu wynika że w chwili wydawania decyzji, a nie wyłączenia :/

 #328132  autor: tomko111
 08 kwie 2009, 15:56
osachorzow, mają na to 3 dni i w ciągu 3 dni Era pobierze opłatę, oczywiście jeżeli wszystkie dane we wniosku zgadzają się z danymi z formularza rejestracyjnego, czekaj cierpliwie. :wink:

 #328154  autor: majusio
 08 kwie 2009, 17:34
Ja złożyłem wniosek o przeniesienie z orange do play 06.04.09 a dopiero dzisiaj, tj. 8.04. doładowałem sobie konto. I nie miałem tej kasy długo bo za jakieś 3 godziny zniknęło 61 zł. Ciekawe jest w jakim tempie dalej potoczy się sprawa bo numer służy mi do kontaktów z klientami więc chciałby aby sprawa załatwiła się w okresie przedświątecznym.

Kierownik

 #328213  autor: widex
 08 kwie 2009, 21:38
Dadzą znać kiedy wyłączą. Zazwyczaj w ciągu kilku godzin włączą Tobie nowa kartę z Play.

 #328217  autor: osachorzow
 08 kwie 2009, 22:10
tomko111 pisze:osachorzow, mają na to 3 dni i w ciągu 3 dni Era pobierze opłatę, oczywiście jeżeli wszystkie dane we wniosku zgadzają się z danymi z formularza rejestracyjnego, czekaj cierpliwie. :wink:
moja cierpliwość się skończyła ;( choć mam jeszcze trochę nadziei że pobiorą... ale wg regulaminu samej Ery to mają dwa dni na wypowiedzenie się w sprawie przeniesienia... więc poniedziałek i wtorek, dokładając trzeci (niech będzie) dzień jest środa.... a do tej chwili kasy nie pobrali :( a w piątek kończy się ważność i się martwię, żeby czegoś nie wykombinowali! Choć regulamin wydaje się być po mojej stronie... ale jak wiemy kopanie się z koniem nie ma sensu... więc jak mi odrzucą wniosek to się wścieknę...

EDIT: przed chwilą sprawdziłem status wniosku i jest odrzucony z powodu niezgodności danych! Więc albo ktoś mi podmienił dowód osobisty i tego nie zauważyłem albo Era to ostatni idioci, którzy czytać nie potrafią... bo przez złożeniem wniosku koleś w salonie ery sprawdzał czy jest zarejestrowany numer i było ok...
dzwoniłem właśnie do ery i jutro mają mi dać znać co dokładnie było (o ile w ogóle!) źle we wniosku...

 #328268  autor: Tomek_19
 09 kwie 2009, 09:15
osachorzow, ja składałem pierwszy wniosek o przeniesienie numeru tydzień temu. Został odrzucony ze względu na niezgodność danych. Dowiedziałem się o tym w sobotę wieczorem, bo dzwonił konsultant z Play, żeby mnie o tym poinformować. Musiałem więc czekać do poniedziałku, żeby wyjaśnić, o co chodzi.

Poszedłem w poniedziałek do salonu Ery i okazało się, że brakuje im PESELu w systemie. Bardzo mnie to zdziwiło, bo numer rejestrowałem 26 listopada 2005 roku i podawałem wtedy wszystkie możliwe dane. Najwyraźniej ktoś umyślnie bądź nie nie wprowadził PESELu do systemu.

Po wizycie w salonie Ery i uzupełnieniu danych, poszedłem do Play jeszcze raz złożyć wniosek o przeniesienie numeru. Niestety nie mogłem tego zrobić, bo stary wniosek nie był jeszcze zamknięty. Konsultant prosił o przyjście za godzinę. Zjawiłem się znowu w salonie Play za kilka godzin i stary wniosek ciągle był w systemie i blokował możliwość wypełnienia nowego. Poprosili mnie o przyjście we wtorek.

Pojechałem do tego salonu we wtorek i znów powtórka z rozrywki. Ciągle nie można było złożyć wniosku, bo stary widniał w systemie. Wkurzyłem się i napisałem do Marcina Gruszki maila z prośbą o pomoc. Odpisał bardzo szybko, że postara się to załatwić. 3 godziny później przysłał mi kolejnego maila z informacją, że już mogę złożyć wniosek od nowa.

Wczoraj po raz kolejny pojechałem do salonu (najbliższy mam 40 km od domu, więc jest to dla mnie cała wyprawa :mrgreen: ), ale udało się już złożyć wniosek. Chciałem tę sprawę załatwić jeszcze przed świętami. Oprócz tego dzwoniłem jeszcze do BOKu Ery, żeby się upewnić, czy faktycznie brakowało tylko PESELu. Konsultant zapewnił mnie, że tak i że jak złożę wniosek ponownie, to już przejdzie.

Wniosek złożyłem wczoraj około 11:30. Jeszcze wczoraj się nic nie działo. Dzisiaj rano się obudziłem, sprawdzam stan konta na TakTaku i już ściągnęli 50 zł z konta. Tym razem więc nie robili już problemów.

Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu odbiorę bez problemów starter w Play z numerem z TakTaka i nie będę musiał się tam pojawiać kilka razy.

W sumie odwiedziłem przez kilka dni 6 razy salon Play, żeby 2 razy złożyć wniosek i jeszcze kilka salonów Ery, bo chciałem się upewnić, czy na pewno brakowało tylko PESELu, który kiedyś był już podawany. Bałem się, że znowu coś im wyparuje z systemu i po raz kolejny odrzucą wniosek. Chciałem wydobyć swoje dane od Ery, ale oczywiście konsultanci w salonach nie byli chętni do pomocy, i nie chcieli mi ani pokazać, ani wydrukować moich danych z systemu. W jednym salonie konsultantka mnie nawet okłamała, że nie widzi żadnych moich danych w systemie.

Okazało się to potem nieprawdą, bo byłem w salonie tego samego rodzaju, tylko już nie we Wrocławiu, a w moim mieście i konsultantka bez problemu sprawdziła moje dane i mi je nawet wydrukowała.

Era robi wszystko, by utrudnić przeniesienie numeru. Play niestety też sam sobie rzuca kłody pod nogi, bo ciągle im coś nie działa w systemie. Na szczęście interwencja Gruszki okazała się skuteczna. Śmiesznie tylko to wygląda, że wszystko w tej sieci trzeba załatwiać z udziałem rzecznika.

Na szybkości przeniesienia numeru mi nie zależało, bo i tak już od pół roku na stałe jestem w Play z innym numerem, ale chciałem dać mój stary taktakowy numer innej osobie w rodzinie, bo bardziej się opłaca przenieść numer i dostać bonusy od Play niż kupić nowy starter. Bałem się tylko, że w takim tempie nie zdążę przenieść numeru do końca kwietnia i będę musiał ponownie ładować TakTaka.

 #328298  autor: osachorzow
 09 kwie 2009, 11:59
Ech... nawet mnie nie strasz, że tyle będzie chodzenia :/ ja na razie od wczoraj nie mogę uzyskać informacji dlaczego wniosek został odrzucony, dwa zgłoszenia przyjęła era i ma 24 godziny na odpowiedź (oczywiście chyba że będzie więcej roboty to dłużej). Jedyne co udało mi się dowiedzieć to to że wniosek został odrzucony automatycznie i błędnie - sprawdzają teraz czemu.

Co ciekawe konsultantka wczoraj stwierdziła że nie mam się martwić bo numer będzie aktywny jeszcze miesiąc bo na odbieranie połączeń... na moje pytanie czy numer aktywny to na pewno taki na który ma zablokowane wychodzące nic nie odpowiedziała...

EDIT: właśnie zadzwonili z ery, że jednak wniosek jest ok (oczywiście nie powiedzieli czemu odrzucili z automatu) i uwolnią numer w poniedziałek, czyli zgodnie z prawem 7 dni od złożenia wniosku... pozostaje czekać aż kasa zniknie z konta i na stronie playa zmieni się status wniosku... o ile wcześniej znów czegoś nie wykombinują

 #328331  autor: majusio
 09 kwie 2009, 15:33
Ja dzisiaj pofatygowałem się po odbiór startera po ówczesnym telefonie z BOK-u PLAY ale okazało się, że brak im starterów i muszę czekać do wtorku albo środy. A orange wyłącza numer w 13.04.09... Cóż... Najwyżej poczekam ale wolałbym, żeby sprawa się szybko załatwiła bo numer służy do kontaktów służbowych i myślałem, że w święta wszystko się wyjaśni.

Czy jeśli PLAY włączy numer w poniedziałek lub najpóźniej we wtorek rano to czy jeśli ktoś będzie dzwonił do mnie to usłyszy, że numer jest nieznany czy włączy się poczta głosowa i ewentualny rozmówca będzie mógł zostawić wiadomość na skrzynce?

Kierownik

 #328335  autor: widex
 09 kwie 2009, 15:48
majusio pisze:Czy jeśli PLAY włączy numer w poniedziałek lub najpóźniej we wtorek rano to czy jeśli ktoś będzie dzwonił do mnie to usłyszy, że numer jest nieznany czy włączy się poczta głosowa i ewentualny rozmówca będzie mógł zostawić wiadomość na skrzynce?
odpowiedź na to pytanie to:
ktoś będzie dzwonił do mnie to usłyszy, że numer jest nieznany

 #328336  autor: majusio
 09 kwie 2009, 15:55
To znaczy, że włączenie numeru do sieci jest zależne od tego jak włożę kartę do telefonu i włączę aparat?

Kierownik

 #328337  autor: widex
 09 kwie 2009, 15:58
Ja tak zauważyłem, ze tak było u mnie.

Niech ktos jeszcze wypowie się ;)

 #328339  autor: Tomek_19
 09 kwie 2009, 16:02
majusio, numer zostanie przypisany do karty w chwili, kiedy będziesz dopiero odbierał starter. Dopóki nie odbierzesz startera, dzwoniący do Ciebie będę otrzymywać taki komunikat, jak gdyby numer nie był nawet włączony do sieci.

 #328351  autor: Kaczy
 09 kwie 2009, 16:43
Ja dzisiaj pofatygowałem się po odbiór startera po ówczesnym telefonie z BOK-u PLAY ale okazało się, że brak im starterów i muszę czekać do wtorku albo środy.
To w Plusie było (jest?) to lepiej dopracowane. Chcąc przenieść do nich numer w pre-paidzie od razu w salonie rezerwują Ci kartę sim, żeby później nie było takich akcji.

...::: Made for loneliness :::...

 #328436  autor: majusio
 09 kwie 2009, 23:00
Tomek_19 pisze:majusio, numer zostanie przypisany do karty w chwili, kiedy będziesz dopiero odbierał starter. Dopóki nie odbierzesz startera, dzwoniący do Ciebie będę otrzymywać taki komunikat, jak gdyby numer nie był nawet włączony do sieci.
Tylko ja mam już zarejestrowaną kartę ale fizycznię odbiorę ją dopiero we wtorek. Na stronie mam info:
Kod: Zaznacz cały
W dniu 2009-04-09 odebrałeś zestaw PLAY. Po otrzymaniu Twojego numeru od dotychczasowego operatora, w dniu aktywujemy go w naszej sieci. O zbliżającym się terminie przeniesienia Twojego numeru zostaniesz przez nas poinformowany na www, przez SMS lub e-mail.
więc zakładam, że numer będzie włączony a ewentualny rozmówca nagra się na pocztę głosową. Dobrze to rozumiem?

Kierownik

 #328455  autor: Tig_er
 09 kwie 2009, 23:44
Witam

Przeniosłem numer do Play Fresh z Simplusa. NIestety wystąpiły pewne problemy. Po krótce. Kartę z salonu Playa odebrałem 07 kwietnia zaś numerr był już aktywny następnego dnia o 6:00 rano. Od tego czasu gdy dzwonie do każdego to pokazuje się, że dzwoni numer 721XXXXXX (ten który przeniosłem). dobra. A teraz w drugą stronę 8) . Każdy kto próbuje się dodzwonić do mnie na ten numer dostaje wiadomość że takiego numeru nie ma. Dziwne ? Dzwonie do biura obsługi Play aby spytać się gdzie co i jak. Konsultant wyskakuje mi z informacją, że ja dzownię do niego z numeru 888XXXXXX mimo że karty nie zmieniałem. Gostek zdziwko, ja jeszcze większe. Mały test. Gostek (konsultant) się rozłączył i próbował do mnie zadzwonić. Na numer 721XXXXXX także ma komunikat, że takiego nr nie ma ale za to bez problemu dodzwonił się do mnie za pomocą tego drugiego numeru (z którym ja nigdy nie miałem doczynienia). W Play przyjęli moje zgłoszenie i obiecali mi naprawienie tego tuż po świętach.

Czy ktoś z was miał coś takiego? Dwa numery, jeden na wychodzące a drugi na przychodzące i to na jednej karcie? :wink:

 #328456  autor: Tomek_19
 10 kwie 2009, 00:02
majusio, mnie się wydaje, że dopóki nie włożysz karty do swojego telefonu i nie wykonasz pierwszego połączenia lub nie wyślesz smsa, to numer będzie nieaktywny i dzwoniący do Ciebie usłyszą, że nie ma takiego numeru. Sytuacja przy przeniesieniu numeru wygląda tak, jakbyś kupił zupełnie nowy starter w Playu, tylko już nie z prefiksami 790-796, a numerem, którego kiedyś używałeś w innej sieci.

Numer po przeniesieniu jest aktywowany w sieci, tzn. może zostać uruchomiony w danej sieci, ale nie jest on aktywny, dopóki użytkownik nie wykona z karty sim jakiegoś połączenia, nie wyśle smsa itp.

 #328479  autor: tomko111
 10 kwie 2009, 08:51
majusio pisze:więc zakładam, że numer będzie włączony a ewentualny rozmówca nagra się na pocztę głosową. Dobrze to rozumiem?
Nie nagra się na pewno na pocztę głosową bo musisz ją najpierw skonfigurować, by móc z niej korzystać.

 #328513  autor: despera
 10 kwie 2009, 12:03
skoro od przeniesionych numerów jest "centralka" to tak strasznnnnniiieeeee trudno by było głupią zapowiedz nagrać w stylu "Witaj Ten numer uwalnia się od starego operatora i przechodzi do tańszego <nazwa> - jeśli musisz się skontaktować zadzwoń pod numer techniczny XXXBBBVVV który zostanie wyłączony po przeniesieniu głównego numeru""

Przy wniosku otrzymywano by się już kartę SIM z "numerem technicznym" - i to operatorzy za FREE by kierowali rozmowę na niego - zarówno Dawca jak i Biorca - wtedy by numery przenosili w 1 dzień....
  • Strona 12 z 171
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 171
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 171