DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 1 z 54
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 54
 #333677  autor: elrond
 06 maja 2009, 23:31
Z moich poszukiwań wynika, że nie ma jeszcze o tym tematu więc...

najpierw do poczytania -> klik!

Czyli zanosi się na to, iż będzie możliwość odstąpić od umowy z Plusem bez ponoszenia przykrej konsekwencji w postaci kary umownej. Osobiście jestem tym zainteresowany ponieważ jedna osoba w rodzinie posiada Cafe Plus, które sie kompletnie przestało opłacać.

Może już ktoś wie... czy będzie to możliwość tylko zrezygnowania z umowy, czy będzie też możliwość przeniesienia numeru do Simplusa? A może i poza sieć?

 #333689  autor: the_neptun
 07 maja 2009, 07:10
ja mam kolejne pytanie, czy majac 2 numery moge zrezygnowac tylko z jednego??

pozdrawiam

 #333703  autor: paradoksalny
 07 maja 2009, 09:48
A jak wygląda sytuacja z mixem, również będzie można zerwać umowe?

 #333705  autor: osachorzow
 07 maja 2009, 09:51
the_neptun pisze:ja mam kolejne pytanie, czy majac 2 numery moge zrezygnowac tylko z jednego??
chyba nie... bo to trochę dziwne nie zgadzać się na regulamin (na jedym numerze) i jednocześnie akceptować ten sam regulamin (na drugim numerze) ;) mi to się kojarzy tylko z jednym... schizofrenią ;) ale jak to jest z prawnego punktu to nie wiem ;) ale możliwe że się da bo w końcu 2 numery to (najczęściej) dwie różne umowy :D

 #333707  autor: Gesar
 07 maja 2009, 10:12
Nie rozumiem tego fragmentu:

Umowę będzie można wypowiedzieć w ciągu 7 dni od daty płatności rachunku, z którym został przysłany nowy regulamin zaznaczając, że czyni się tak ze względu na brak akceptacji zmian.

Mozna zrezygnowac od daty kiedy zapłacę rachunek czy od daty do kiedy trzeba zapłacić, np zapłacic musze do 22-ego bo pozniej bedzie zwłoka.

 #333709  autor: elrond
 07 maja 2009, 10:15
Gesar pisze:Nie rozumiem tego fragmentu:

Umowę będzie można wypowiedzieć w ciągu 7 dni od daty płatności rachunku, z którym został przysłany nowy regulamin zaznaczając, że czyni się tak ze względu na brak akceptacji zmian.
Ja to rozumie tak, że dostajesz regulamin z rachunkiem. Rachunek (tak jak to jest u mnie) ma termin płatności do 20-tego. Więc rezygnacje można złożyć do 27-ego.

 #333712  autor: Gesar
 07 maja 2009, 10:37
Byle nie przed 20-ym?

 #333714  autor: elrond
 07 maja 2009, 10:48
Jeśli tak jak piszesz 2 posty wyżej, termin masz 22-ego, to dodaj 7 dni i masz termin złożenia rezygnacji.

 #333717  autor: nicram
 07 maja 2009, 11:03
Jak będzie z osobami które mają włączoną e-fakturę (ebok) ?
Przyślą regulamin listownie, czy też będzie dołączony z fakturą w eboku?

[ Dodano: 2009-05-07, 11:28 ]
Ciekawe czy numer przepada jak zrezygnujemy z umowy? Jeśli tak to czy można zabezpieczyć się przed tym?

Luin pod newsem odpisał na to pytanie w ten sposób:
Jeśli jest rezygnacja z umowy z tytułu braku akceptacji warunków świadczenia usług telekomunikacyjnych, to szczerze wątpię by była możliwość przejścia do prepaidu. Przeniesienie numeru działa na innych procedurach, nie widzę podstaw prawnych, które zmuszałyby Polkomtel do dokonania przeniesienia w sytuacji, która właśnie zaistniała.

Jak ktoś ma jakieś szersze wiadomości w tej kwestii to proszę o odpowiedź
Zależy mi na zerwaniu umowy ale pod warunkiem jak zachowam numer.

 #333758  autor: luukkaassz
 07 maja 2009, 14:23
Witam
Czy na pewno zerwanie umowy nie będzie wiązało się z płaceniem kary umownej? Dzwoniłem dzisiaj do BOK i konsultantka powiedziała mi, że zerwanie umowy powiązane jest z płaceniem kary. Powiedziałem jej, że dzwonie w sprawie zmiany regulaminu przez Polkomtel w niedalekiej przyszłości i jak mam postępować, aby zerwać umowę, a ona mi powiedział to co już napisałem. Nie dopytywałem się o nic więcej bo konsultantka wydawała mi się osobą która ma małe pojęcie na ten temat. Może ktoś z Was też dzwonił lub był w salonie?
Mam jeszcze jedno pytanie (już się pojawiło wyżej): czy po zerwaniu umowy będzie możliwość używania owego numeru w Simplusie?
Jednak jeszcze jedno: ile potrwa cala procedura wypowiedzenia? Powiedzmy, że mój okres rozliczeniowy liczony jest do 16 każdego miesiąca. Jeżeli zrobię wszystko zaraz po odebraniu listu to kiedy numer zostanie odłączony? Nie wiem jak traktować 30. dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia następnego okresu rozliczeniowego (chyba dobrze napisałem).

 #333764  autor: pierzu
 07 maja 2009, 14:51
a ja jeszcze trochę inaczej:

Będąc beszczelnym spekulantem i biorąc jutro 10 telefonów w najwyższych abo przedstawią mi stary regulamin czy nowy do akceptacji ?

nokia 5110 -> nokia 8210 -> siemens c35 -> motorola v2280 -> ericsson t29s -> sonyericssont610i -> nec e616v -> lg U8120 -> sonyericsson k600i -> motorola v360 -> nokia e66

 #333770  autor: waeren
 07 maja 2009, 15:08
WitekT pisał o tym w dyskusji bezpośrednio pod wiadomością, dają podobno od 4 maja do podpisania dwa regulaminy, stary i nowy, inaczej każdy by tak chciał zrobić...

szukałem i szukałem i znów wróciłem do abo Play.....nic lepszego dla mnie na razie nie wynaleziono:)

 #333816  autor: osachorzow
 07 maja 2009, 17:55
luukkaassz pisze:Mam jeszcze jedno pytanie (już się pojawiło wyżej): czy po zerwaniu umowy będzie możliwość używania owego numeru w Simplusie?
wg mnie nie... bo jeśli się nie zgadzasz z regulaminem to jak chcesz korzystać z simplusa, który bazuje na tym właśnie regulaminie?

zmieniają regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych a jakiśtam_regulamin_abonamentowy! wydaje mi się, że nie powinno być problemów z przeniesieniem numeru... bo skoro się nie zgadzasz na operatora a nie na numer ;)

 #333882  autor: luukkaassz
 07 maja 2009, 21:40
Z drugiej strony, dla dla Plusa lepiej jest gdy klient po rezygnacji z umowy abonamentowej będzie korzystać chociaż z Simplusa. Co do fragmentu:
osachorzow wg mnie nie... bo jeśli się nie zgadzasz z regulaminem to jak chcesz korzystać z simplusa, który bazuje na tym właśnie regulaminie?
Mogę nie zgadzać się np. na dopłacanie 5zł za papierowy rachunek (szczegółowy), co nie ma wpływu na używanie simplusa ( o konieczności dopłaty przeczytałem w newsie, nie wiem czy będzie to zapisane w regulaminie).[/quote]

 #333950  autor: elrond
 08 maja 2009, 11:42
Plus unika (przynajmniej na razie) informowania klientów o możliwej rezygnacji.
Na maila:
Witam,
dowiedziałem się, iż z powodu zmian w regulaminie, Plus umożliwi abonentom, którzy się z owymi poprawkami nie zgadzają, wcześniejsze odstąpienie od umowy. W związku z tym mam kilka pytań, na które chciałbym uzyskać odpowiedź.
Czy po złożeniu rezygnacji, będzie można przenieść numer do innej sieci? Lub do Simplusa?
Czy jeśli posiadam dwa numery na swoje nazwisko (Cafe Plus i Superkarta 10), rezygnuję z dwóch jednocześnie, czy można wybrać tylko jeden?
Co w przypadku korzystania z e-faktury? Czy nowy regulamin dotrze do mnie pocztą?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam,
Marek
dostałem lakoniczną odpowiedź:
Uprzejmie Pana informuję, że z dniem 1 lipca 2009 zostanie zmieniony Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Polkomtel S.A. (Dotyczy klientów PosPaid i 1069). Regulamin dotyczy wyłącznie rezygnacji z usług świadczonych przez Polkomtel.

 #333984  autor: ywis
 08 maja 2009, 13:32
Rozumiem z tego, że z iPlus internet również będzie można zrezygnować bez ponoszenia konsekwencji jaką jest kara umowa?

 #334147  autor: ywis
 08 maja 2009, 22:20
Genialnie, więc teraz pozostaje oczekiwać rachunku wraz z nowym regulaminem, skleić jakąś rezygnację i zanieś do salonu Plusa :) ...jak cudownie, przynajmniej nie będę musiał czekać do stycznia, bo wtedy kończy mi się umowa, a niestety iPlus stał mi się już zbyteczny.

 #334148  autor: ztomasz
 08 maja 2009, 22:21
Ogolnie nie lubie sie czuc zlodziejem ale chyba po ponad roku korzystania z iplusa zrezygnuje z niego, ale jeszcze nie podjalem decyzji. W mojej miejscowosci jest PLAY to po co mam za net placic wiecej jak moge o prawie polowe mniej??

 #334150  autor: mariusz9a
 08 maja 2009, 22:25
elrond pisze:Plus unika (przynajmniej na razie) informowania klientów o możliwej rezygnacji.
Na maila:
Witam,
dowiedziałem się, iż z powodu zmian w regulaminie, Plus umożliwi abonentom, którzy się z owymi poprawkami nie zgadzają, wcześniejsze odstąpienie od umowy. W związku z tym mam kilka pytań, na które chciałbym uzyskać odpowiedź.
Czy po złożeniu rezygnacji, będzie można przenieść numer do innej sieci? Lub do Simplusa?
Czy jeśli posiadam dwa numery na swoje nazwisko (Cafe Plus i Superkarta 10), rezygnuję z dwóch jednocześnie, czy można wybrać tylko jeden?
Co w przypadku korzystania z e-faktury? Czy nowy regulamin dotrze do mnie pocztą?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam,
Marek
dostałem lakoniczną odpowiedź:
Uprzejmie Pana informuję, że z dniem 1 lipca 2009 zostanie zmieniony Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Polkomtel S.A. (Dotyczy klientów PosPaid i 1069). Regulamin dotyczy wyłącznie rezygnacji z usług świadczonych przez Polkomtel.
Nie unika:
Uprzejmie Pana informuję, że w przypadku braku akceptacji zmian Regulaminu i Cennika, Klientowi przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych bez konsekwencji odszkodowawczych w terminie 7 dni od upływu terminu płatności rachunku telefonicznego, z którym przesłane zostało powiadomienie o zmianie.

Wypowiedzenie umowy przez Abonenta nabiera mocy prawnej pod warunkiem zachowania formy pisemnej. Pismo, zawierające krótkie oświadczenie o rezygnacji i jej powodzie, z danymi Abonenta, jego numerem telefonu oraz odręcznym podpisem osoby upoważnionej, zaadresowane do Działu Obsługi Klienta należy złożyć w najbliższym punkcie dealerskim, Sklepie Firmowym lub Salonie Plus (http://www.plus.pl/adresy_punktow_sprzedazy/).
Istnieje również możliwość przesłania wypowiedzenia umowy listem poleconym na adres:

POLKOMTEL S.A.
ul. Wołoska 16
02-675 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług"

Po złożeniu wypowiedzenia umowy w punkcie sprzedaży lub po wpłynięciu do Działu Obsługi Klienta listu poleconego zawierającego wypowiedzenie umowy, numer zostaje odłączony od sieci po upływie 30-dniowego okresu wypowiedzenia liczonego od pierwszego dnia następnego okresu rozliczeniowego.
  • Strona 1 z 54
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 54
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 54