Kalion ta rozmowa nie mogła być nagrywana bo Kubik był osobiście w salonie a nie rozmawiał przez telefon a nawet jeśli to myślisz, że by Ci taką rozmowę udostępnili żeby się pogrążyć
A sorry, nie zauważyłem. To jeszcze mam pytanie, czy sugerujecie przejść się na wszelki wypadek do punktu czy czekać nadal cierpliwie na telefon od nich do np. piątku.
Tajemniczy28, chyba sporo osób ma problem ze zrozumieniem tych regulaminów, są tak zagmatwane a do tego napisane taką czcionką(coraz mniejszą), że człowiek głupieje jak już jest przy końcu. Ja już ci powiem, że porównywałem dwa regulaminy które posiadam i po przeczytaniu ich obu, ledwie widziałem na oczy.
Hehe, a co do rozwiązywania umowy właśnie w momencie pisania tego postu, leciała na tvn24 informacja, że w związku ze zmianą regulaminu operatora komórkowego, macie Państwo prawo zerwać umowę, i z tego co zdążyłem zauważyć na końcu było logo jednego z opów
.
--
EDIT:
Jeszcze się zastanawiam czy nie zadzwonić lub iść do bardziej kompetentnych osób, zajmujących się właśnie sprawami regulaminu i ochroną. Myślę, że rozwialiby wszystkie wątpliwości.
Sochaczew, w salonie też mogą ci mówić inaczej, ja już nie mam mocnego zaufania do salonów.