DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 7 z 54
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 54

 #336097  autor: kubik
 19 maja 2009, 19:59
sochaczew pisze:Dzisiaj 19:36 - czyli złożyłeś wypowiedzenie przed terminem płatności fakturki za okres 21.04/20.05 bo pewnie byla platna gdzies do czerwca? Skad masz te info, ze mozna wczesniej? Bo mnie w e-BOK napisali ze moge rozwiązać siedem dni od daty płatności czyli pomiedzy 24 a 31 bo bedzie kara umowna jak wczesniej :-(
faktura będzie płatna do 6go czerwca, czyli graniczna data to 13.06.

tu już pisałem o rozmowie z BOK ws. wcześniejszego wypowiedzenia: http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=335711#335711

oni tak specjalnie mówią, by jeszcze naliczyć Ci jeden rachunek z abonamentem - złożysz wypowiedzenie po rozpoczęciu okresu (21.05), więc wypowiedzenie zarejestrują w systemie i musi minąć jeden okres wypowiedzenia, a to znaczy że umowę rozwiążą dopiero 20go lipca, czyli jeden miesiąć więcej.

 #336102  autor: kalion
 19 maja 2009, 20:29
Czyli także mogę nie przejmować się tym, że wysłałem w dnu 18 maja wypowiedzenie. Mimo że płatność mam do 20 maja?. Oczywiście w piśmie jest wspomniane że "beż konsekwencji finansowych". Pismo mam na po dobę elrond z 2 strony tego tematu, z zaznaczenie że chodzi o zmiany w regulaminie, wchodzące 1 lipca 2009 r.
AA i druga sprawa, z tego co widzę to jednak będą dzwonić po wpłynięciu wniosku i potwierdzać zerwanie umów, oraz mam nadzieję że potwierdzą że wszystko ok?.
Ostatnio zmieniony 19 maja 2009, 20:34 przez kalion, łącznie zmieniany 2 razy.

 #336104  autor: sochaczew
 19 maja 2009, 20:31
Czyli ta info co wysyłają o 7 dniach to nie ma zadnej mocy prawnej? To dlatego w eBOK`u nie chcą udzielać info, żeby jeszcze naciągnąć ludzi na koszty :x . W zasadzie nie przysyłają mi rachunku listem poleconym , więc skąd mają wiedzieć kiedy go odebrałem :P ? Czytałem sobie jeszcze ten art. 59 ustawy PT i tam nic nie piszą o takich ograniczeniach jak 7 dni tylko o tym okresie rozliczeniowym. Żeby sie nie chcieli bronic przed ucieczkami masowymi i karami nie straszyli :evil:

 #336106  autor: kubik
 19 maja 2009, 20:34
nie ma co się martwić, moje dwie rezygnacje (iPlus i abonament) zostały poprawnie przyjęte, żadnych kar 'umownych', wyznaczony przez system termin odłączenia (i przeniesienia nru) to 21.06.2009.

a najlepiej w miarę możliwości przejdźcie się do Salonu Firmowego, bo od razu dostaniecie podstemplowany wydruk - gdzieś tu już ktoś podał skan takiego wniosku.

Co ja pacze? Operator blokuje aktualizację!

http://facebook.com/OperatorBlokujeAktualizacje

 #336108  autor: sochaczew
 19 maja 2009, 20:36
Kalion - no wygląda na to, że tylko chłopie zaoszczędziłeś :-P. Z drugiej strony ta rozmowa co pisze o niej Kubik to tylko ustna z gosciem w Plusie i zawsze moze powiedziec, ze nic takiego nie mówil o tych " dobrych wieściach" :-(

[ Dodano: 2009-05-19, 20:39 ]
Wysłałem ojca do salonu w pobliskim markecie, moze zdazy do 21.00 :lol:

 #336120  autor: kalion
 19 maja 2009, 21:34
Ehh nie straszcie mnie w końcu :P , to będzie ok czy nie?.
Co trafiam na stronie w internecie to inna interpretacja. Na jednej podane jest że 7 dni od otrzymania nowego regulaminu, wraz z określoną datą płatności rachunku a na płatnośc rachunku jest chyba 14 dni. Oczywiście z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia. Dziwnie to brzmi, normalnie człowiek już przez te interpretacje regulaminu głupieje całkowicie.
-
sochaczew mi się zdaje, że rozmowy są nagrywane ;).
Ostatnio zmieniony 19 maja 2009, 22:47 przez kalion, łącznie zmieniany 1 raz.

 #336126  autor: fileex
 19 maja 2009, 21:53
A ja mam takie pytanie:
W lutym wziąłem abonament 40zł wraz z telefonem. Czy jak wypowiem umowę to telefon zostaje u mnie ?

 #336136  autor: widex
 19 maja 2009, 22:31
fileex pisze:W lutym wziąłem abonament 40zł wraz z telefonem. Czy jak wypowiem umowę to telefon zostaje u mnie ?
Telefon zakupiłeś. Jeżeli podpisujesz umowę to kupujesz telefon, a nie wypożyczasz go od operatora.

 #336172  autor: sochaczew
 20 maja 2009, 07:25
Kalion ta rozmowa nie mogła być nagrywana bo Kubik był osobiście w salonie a nie rozmawiał przez telefon a nawet jeśli to myślisz, że by Ci taką rozmowę udostępnili żeby się pogrążyć :-P. [/b]Teraz najważniejsze w dniu wczorajszym wypowiedziałem umowę. Pani w salonie ładnie wydrukowała rozwiązanie a przyczynę podała Nowy RŚUT - brak akceptacji. Zrobiłem to przed terminem płatności rachunku i padło pytanie czy oby napewno nie będę płacił kary umownej. Pani stanowczo odpowiedziała , że nie i mam prawo zerwać. Bardzo prosiła, żeby podać jej jakiś inny telefon kontaktowy ale powiedziałem, że nie mam :-). Nawet jaby za 5 gr dali mi abonament to nie zostaję :-P. Mam juz upatrzony w PLAY za 25 zł w ofercie bez tel. bo mi nowka z Plusa zostaje :-P. Minut 130 darmo :-) i ładne Loga maja :-D

 #336180  autor: Tajemniczy28
 20 maja 2009, 08:31
Ja równiez napaliłem sie na ten abonament,tylko chyba wezme nie 25 a 45 (a 65 zł do wykorzystania czyli 166 min +50- mniam.).

I co do regulaminu. Jeśli okres rozliczeniowy kończy mi się 24 maja a nowy zacznie 25 go ( czyli kilka dni po 25 przyjdzie faktura pewnie) to czy moge dziś już iść wypowiadać?sory za to pytanie,bo temat był wałkowany ale torche już zgłupiałem od czytania regulaminów itp.

 #336184  autor: sochaczew
 20 maja 2009, 08:54
Tajemniczy28 - no ja tak zrobiłem jak piszesz. Wypowiedziałem przed datą płatności rachunku i Pani w Plusie mi przyjęła zerwanie umowy. Zapytałem czy to bez kary i powiedziała , że bez :-). Reszta okaże się w praniu :-P

 #336185  autor: kalion
 20 maja 2009, 08:54
Kalion ta rozmowa nie mogła być nagrywana bo Kubik był osobiście w salonie a nie rozmawiał przez telefon a nawet jeśli to myślisz, że by Ci taką rozmowę udostępnili żeby się pogrążyć
A sorry, nie zauważyłem. To jeszcze mam pytanie, czy sugerujecie przejść się na wszelki wypadek do punktu czy czekać nadal cierpliwie na telefon od nich do np. piątku.
Tajemniczy28, chyba sporo osób ma problem ze zrozumieniem tych regulaminów, są tak zagmatwane a do tego napisane taką czcionką(coraz mniejszą), że człowiek głupieje jak już jest przy końcu. Ja już ci powiem, że porównywałem dwa regulaminy które posiadam i po przeczytaniu ich obu, ledwie widziałem na oczy.
Hehe, a co do rozwiązywania umowy właśnie w momencie pisania tego postu, leciała na tvn24 informacja, że w związku ze zmianą regulaminu operatora komórkowego, macie Państwo prawo zerwać umowę, i z tego co zdążyłem zauważyć na końcu było logo jednego z opów ;).
--
EDIT:
Jeszcze się zastanawiam czy nie zadzwonić lub iść do bardziej kompetentnych osób, zajmujących się właśnie sprawami regulaminu i ochroną. Myślę, że rozwialiby wszystkie wątpliwości.
Sochaczew, w salonie też mogą ci mówić inaczej, ja już nie mam mocnego zaufania do salonów.
Ostatnio zmieniony 20 maja 2009, 09:05 przez kalion, łącznie zmieniany 3 razy.

 #336187  autor: sochaczew
 20 maja 2009, 08:58
Kalion - idz do salonu, tam Ci wszystko wyjaśnią od ręki :-). Zeby nie było na mnie :-P :twisted:

EDIT Kalion
To idź do tych kompetentnych i zaraz daj znać co i jak, oki? :-) [/b]

 #336215  autor: ombrenos
 20 maja 2009, 12:37
Byłem dzisiaj, umowę wypowiedziałem. Chociaż kobita się na początku upierała że mogę dopiero po terminie płatności, czyli w tym, wcześniej wspomnianym okresie 7 dni. A że to dzisiaj 20 (termin płatności) więc rezygnacja zatwierdzona. Chociaż jeszcze na początku chciał ode mnie ostatni rachunek + to pismo o zmianie regulaminu co przysłali :shock: no ale po co? Skończyło się na tym, że podałem tylko nr tel. i pesel i poszło, nawet nie poprosiła mnie o jakiś dokument tożsamości :P
Po 30 min dostaję sms żeby pilnie skontaktować się z BOK-iem w sprawie mojej rezygnacji. Dzwonie. A tam tylko pytanie czy na pewno, czy może nie chcę zmienić abo na niższy, czy rezygnuję całkowicie z nr bez przeniesienia do innej sieci - TAK. Więc rezygnacja zatwierdzona. Od 5 lipca - WOLNOŚĆ :D
Natomiast co do aparatu. Się dowiedziałem że sima można ściągnąć w każdej chwili trwania umowy, bezpłatnie w salonie firmowym Plus, tylko że minusem jest utrata gwarancji, niestety w tym przypadku wypowiedzenia umowy jest tak samo.

 #336221  autor: Tajemniczy28
 20 maja 2009, 12:57
To może lepiej było coś potargować dodatkowo.

 #336223  autor: sochaczew
 20 maja 2009, 13:08
ombrenos ja wypowiedziałem przed terminem płatności i nikt się nie upierał :-). Co prawda dowód sprawdzali :-P. Jak na razie nikt do mnie nie dzwonił w sprawie nowych propozycji :-(. Mam tylko potwierdzenie rozwiązania umowy z powodu braku akceptacji Nowego RŚUT :-). A czy ktoś jeszcze wypowiadał umowę przed terminem płatności rachunku???

 #336224  autor: ombrenos
 20 maja 2009, 13:13
Żeby mi się opłacało zostać musiałbym przejść na najniższy abo - kubali25 i do tego dostać obniżkę ok 50% na abo, a znając plusa to na pewno by się nie zgodzili (przy przedłużaniu umowy próbowałem). Teraz mam prawie nowy aparat i przechodze na fresha.

 #336228  autor: Tajemniczy28
 20 maja 2009, 13:44
Ale np było sobie zażyczyć np. załózmy masz taryfe 55 to było sobie zażyczyć taryfe np 75 lub wyżej w cenie 55, albo np do obecnej zazyczyć by dołozycli kilka pakietów ktore są w tej taryfie jako dodatkowe (by dali za darmo).
Np. mając syberyjskie 75 zażyczam sobie syberyjskie 120 w cenie 75 i za 75 zł mam 220 min co daje 0,34 gr/min a dodatkowo włączony pakiet za darmo do plus/stacj i wtedy też dokupujesz 70 min za 10 zł co za 85 zł daje 290 min/660 sms .(co daje 0,29 za min). W playu 0.29 x 290 daje prawie 85 zł (atu massz dodatkowo jeszcze pakiet syberyjski).
czyli płacisz 85 masz 290 min (0,29/min)+zadarmo pakietjaki brałes sobie w syberyjskich jesli w tej taryfie masz

Albo np. zażyczasz sobie obniżkę płacisz za obecną o szcebel niżej plus dodatkowo chesz jakies pakiety sms,minut.

tak wiec może tak trzeba zakombinować,

 #336233  autor: juzef
 20 maja 2009, 14:35
Mam pytanko do osób do których oddzwoniono z BOK z nową ofertą. Jak długo mieliście tel. w Plusie ??

Przyznam że jestem zadowolony z Plusa, rozmowy do ludzi do których dzwonie najczęściej mam za darmo, a pozostałych minut nie przegadam nigdy. Ale... no właśnie ale... sypie się tel. i nie ukrywam że jest to okazja aby go wymienić a tu jeszcze rok.

Odwiedziłem salon Plusa, "miła" pani szantażowała mnie że Plus nie oddzwania, nic nie proponuje. Co gorsze gdybym chciał jeszcze kiedyś kupić w Plusie tel. na abonament to na pewno będzie mnie czekała niespodzianka w postaci KAUCJI. Ehh... ten PLUS... Wrrrr... :evil:

 #336234  autor: kubik
 20 maja 2009, 14:42
w dniu rozwiązania umowy (20.06) minie równe 7 lat korzystania z *tego* numeru. wcześniejsze oferty nie były na tyle atrakcyjne (i brak MNP), więc konieczny był zakup nowej aktywacji.
przypominam, że Dział Utrzymania nadal nie zareagował na rezygnację z iPlusa (110 + netbook) - najwidoczniej *nie zależy im* :P

Co ja pacze? Operator blokuje aktualizację!

http://facebook.com/OperatorBlokujeAktualizacje
  • Strona 7 z 54
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 54
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 54