DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 16 z 171
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 171

 #348255  autor: osachorzow
 23 lip 2009, 19:00
Artur051, ja bym nie nastawiał się na jeden dzień w ogóle ;) a jak tak się stanie to potraktowałbym jako niebywałe szczęście ;) proponuję kontrolować stan wniosku na stronie www to jedyne pewne miejsce ;) ja się smsa nie doczekałem w ogóle, bo era szybciej wyłączyła numer niż wyraziła zgodę :D ot taki psikus ery ;)

 #348256  autor: tomko111
 23 lip 2009, 19:09
Artur051, prawda jest taka, że Orange i Plus wysłali do UKE wniosek o zawieszenie uprawnień klientów i tym samym wpływające wnioski mogą rozpatrywać w ciągu tygodnia (prepaid). Jedynie przeniesienie numeru w 24h działa w Playu i w Erze. Nie pozostaje Ci nic innego jak czekać.

 #348258  autor: Artur051
 23 lip 2009, 19:33
Dobrze wiedziec xd Chociaż w związku z kontrolą UKE oczekiwałem, że Plus i Orange usprawnią swoje działania xd

 #348261  autor: tomko111
 23 lip 2009, 19:38
Aktualny operator powinien wyrazić zgodę na przeniesienie numeru w ciągu 6h od otrzymania wniosku, ja już czekam 4 dni, aż orange potwierdzi możliwość przeniesienia numeru, a mają na to 14 dni - zgodnie ze starym prawem. :roll:

 #348264  autor: Artur051
 23 lip 2009, 19:42
To w takim razie w jakim celu UKE od wtorku przeprowadza kontrole? ;]

 #348265  autor: tomko111
 23 lip 2009, 19:45
Chcą sprawdzić czy operatorzy nie utrudniają użytkownikom przenoszenia numerów, a jeżeli tak to będą płacić kary pieniężne.

 #348268  autor: Artur051
 23 lip 2009, 19:53
No to trzeba cierpliwie czekac, aż "lider technologiczny" zwolni mi numer ;] zmieniając temat - niech stery firmy jak najszybciej przejmuje Vodafone, bo Bauc kompletnie kompromituje tę firmę (przynajmniej w moich oczach).

 #348271  autor: trus1991
 23 lip 2009, 20:18
Dziś byłem w PLAY żeby przenieść sów numer . Oto przebieg rozmowy

-Dzien dobry, chciałbym pzenieść sój nume do PLAY
- Dzień dobry, z jakiej sieci jest ten numer?
- ORANGE
- No to proszę formularz rejestracyjny z ORANGĘ i dowód osobisty
- nie mam formularza rej. z ORANGE
- a kiedy Pan rejestrował numer?
- w poniedziałek
- to prosze iść tam gdzie Pan rejestrował numer, i wziąść ksero karty rejestracyjnej, bo bez tego nie mogę zweryfikowac i sprawdzić czy numer jest na Pana zarejestrowany
- Dobrze, do widzenia

Idę do ORANGE

-Dzien dobry, chciałbym prosić o kopię formularza rejestracyjnego karty sim, który składałem tu w poniedziałek
- a w jakim celu?
- Bo chce przenieść numer
- Niestety nie ma takiej możliwośći, do widzenia

wracam sie do PLAY

dzień dobry, w ORANGE powiedziano mi że nie wydadzą mi kopii formularza
- bardzo mi przykro ale ja również nie mogę złożyć wniosku o przenoszenie numeru bez tego formularza.


i co ja mam teraz z tym zrobić??

Pomóżcie!!

Nokia 3310 -----> Siemens MC60----> Motorola L7 -----> SE K550i -----> SE C902 ------> HTC Desire Z

 #348272  autor: tomko111
 23 lip 2009, 20:23
trus1991, Play nie ma prawa prosić Cię o żadną kopię formularza rejestracji numeru.

Proponuję przy pracowniku zadzwonić do BOK i zgłosić skargę, od razu przyjmą Ci zlecenie przeniesienia numeru. :P

 #348274  autor: osachorzow
 23 lip 2009, 20:41
ciekawe czy kiedyś się doczekamy w play obsługi na akceptowalnym poziomie ;) co by nie gadać W3 ma obsługę o lata świetlne lepiej przeszkoloną ;) no i tempo odpowiedzi na zgłoszenia też... era: mail około północy wczoraj, odpowiedź o 9 rano; orange: karta rejestracyjna mailem wczoraj rano, sms że zarejestrowali dziś rano; zgłoszenie przez play24, odpowiedź po 55 dniach ;)

 #348276  autor: trus1991
 23 lip 2009, 20:46
gadałem wlasnie z BOK, i pani mi powiedziała że jeśli tak powiedziano mi w salonie to ona nie ma na to wpływu...

Nokia 3310 -----> Siemens MC60----> Motorola L7 -----> SE K550i -----> SE C902 ------> HTC Desire Z

 #348279  autor: tomko111
 23 lip 2009, 20:50
trus1991, tak jak wcześniej mówiłem musisz złożyć skargę na salon.

 #348280  autor: osachorzow
 23 lip 2009, 20:52
trus1991, panienka na infolinii ma rację, oni nie mają wpływu na działanie salonów, a salony na działanie BOK... każdy tam żyje we własnym świecie i na takie same pytania odpowiadają inaczej ;) Jak radzi tomko111 idź jutro po prostu do play podaj pracownikowi dowód i powoli, wyraźnie numer telefonu ;) jak będzie robił problemy poproś o rozmowę z przełożonym a on niech w międzyczasie sprawdzi procedury ;)

 #348291  autor: trus1991
 23 lip 2009, 21:33
to ja juz se wole druknąć w domu formlarz, napisać na nim to samo co w ORANGE, skserować ładnie i iść z tym do PLAY :):)

a wątpię żeby rozmowa z przełożonym cos dała, dziś na cały salon (Vobis, Netia, N, Germanos PLAY, i Bóg wie co) była tylko jedna babka, a w tych salonach to mają wszystko . .

 #348293  autor: osachorzow
 23 lip 2009, 21:52
trus1991, a jakby Ci kazali przynieść zaświadczenie z przedszkola to też byś kombinował? ;) przecież ta karta rejestracyjna z orange nie jest im do niczego potrzebna! Z tego co pamiętam to mieli pytać czy masz kartę od starego opa żeby na pewno wpisać te same dane, co by potem nie było odrzucenia wniosku z powodu niezgodności danych (choć ja miałem to samo i tu i tu i też odrzucili, ale po telefonie do ery dali zgodę bez poprawiania czegokolwiek). Karta rejestracyjna miała tylko pomóc, ale w żadnym wypadku nie jest potrzebna do przeniesienia numeru!

PS
mi by było szkoda lasów, żeby drukować i kserować bo panienka ma taki kaprys :P

 #348294  autor: trus1991
 23 lip 2009, 21:58
czyli co?

mam tam iśc i powiedzieć że rozmawiałem z BOK i że ta karta nie jest potrzebna?

Nokia 3310 -----> Siemens MC60----> Motorola L7 -----> SE K550i -----> SE C902 ------> HTC Desire Z

 #348297  autor: osachorzow
 23 lip 2009, 22:06
dokładnie :) jeśli będzie nalegać to poproś żeby zapoznała się z procedurami jeszcze raz ;) jak się będzie nadal upierać to poproś żeby zadzwoniła do OK lub swojego helpdeska gdzie jej wytłumaczą co ma robić ;) przeniosłem dwa numery do play i nigdzie nikt ode mnie nie chciał karty rejestracyjnej, pytali tylko czy numer jest zarejestrowany ;) Za pierwszym razem era twierdziła że dane niezgodne, zadzwoniłem do BOA i przeprosili za błąd systemu i poprawili odpowiedź na wniosek dla play, w drugim przypadku dane się zgadzały i była zgoda, tylko oddanie numeru się przeciągnęło. Może też uda Ci się jutro trafić na inną obsługę i problem sam się rozwiąże;)

 #348327  autor: Artur051
 24 lip 2009, 08:44
Dzisiaj 8:04 przyszedł sms: procedura przenoszenia numeru xxxxxxxxx z PLUSA do innego operatora została rozpoczęta hmm. ciekawe kiedy PLAY napisze mi, że Plus zwolnił numer xd

 #348328  autor: nicram
 24 lip 2009, 08:57
Ile się czeka z aktywacją karty. U mojej mamy dzisiaj numer powinien już być przeniesiony, ale nie jest i doczekać się nie mogę. Wczoraj Plus w nocy wyłączył numer, a dzisiaj Play nie zdążył go jeszcze włączyć. Mam czekać jeszcze?, czy może udać się do salonu żeby naprawili ten problem. Jak dzwonię na ten numer przenoszony to mówi lektor że nie ma takiego numeru. Numer z kolei abonamentowy, który też przenosiłem do Play Fresh został aktywowany w terminie, a dokładnie coś około 2 w nocy. Czyżby coś poszło nie tak? ile mam czekać?
Dziękuje z góry za odpowiedzi :-)

[ Dodano: 2009-07-24, 08:58 ]
Na stronie Playmobile w statusie przenoszenia numeru pisze:
Witaj w PLAY! Twój numer już działa w naszej sieci. Przypominamy, iż przyznany w ofercie pakiet minut zostanie aktywowany po godzinie 00:00 następnego dnia po aktywacji. Oznacza to, że połączenia wykonane do tego czasu będą rozliczane według stawek z cennika i nie obejmie ich pakiet bezpłatnych minut. Zapraszamy na stronę www.playmobile.pl gdzie w Play24 możesz swobodnie zarządzać swoim kontem. Oto lista przydatnych numerów: Obsługa Klienta PLAY: e-mail: [email protected] tel.: 790 500 500 lub dla klienta biznesowego: e-mail: [email protected] tel.: 790 600 600

[ Dodano: 2009-07-24, 09:02 ]
Acha i numer został przenoszony według starej procedury. Boję się że skoro w tydzień Plus i Play nie mogli się dogadać, to co będzie z numerami które w jeden dzień mają być przenoszone? ach :| :-D

 #348330  autor: tomko111
 24 lip 2009, 09:07
nicram, Twój numer może być nieaktywny nawet 24h, nie mniej jednak nie dłużej. To niekoniecznie musi być wina Playa, Plus mógł wyłączyć numer, ale nie wysłać komunikatu zwalniającego owy numer do Playa i stąd ten nieaktywny numer.
  • Strona 16 z 171
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 171
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 171