dokładnie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
jeśli będzie nalegać to poproś żeby zapoznała się z procedurami jeszcze raz
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
jak się będzie nadal upierać to poproś żeby zadzwoniła do OK lub swojego helpdeska gdzie jej wytłumaczą co ma robić
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
przeniosłem dwa numery do play i nigdzie nikt ode mnie nie chciał karty rejestracyjnej, pytali tylko czy numer jest zarejestrowany
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Za pierwszym razem era twierdziła że dane niezgodne, zadzwoniłem do BOA i przeprosili za błąd systemu i poprawili odpowiedź na wniosek dla play, w drugim przypadku dane się zgadzały i była zgoda, tylko oddanie numeru się przeciągnęło. Może też uda Ci się jutro trafić na inną obsługę i problem sam się rozwiąże;)