DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 31 z 35
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 35

 #353414  autor: Prezesek
 18 sie 2009, 21:30
U mnie występowały problemy z aktywacją pakietu 100 minut za 5 zł.... żaden konsultant nie mógł pomóc... skończyło się na rzeczniku. Później za miesiąc pakiet dopiero po tygodniu od zlecenia jego aktywacji został włączony ;|

 #353415  autor: DanielR
 18 sie 2009, 21:31
marcinb - jedyny "problem" z tych "istotniejszych" jak dla mnie, to prawdopodobna niemożność ustawienia czasu potrzebnego do wywołania Poczty Głosowej.
To znaczy standardowo (jak chyba w każdej sieci) po 20 sekundach włącza się PG.
W Erze Tak Tak można to zmienić, bo jest do tego specjalny kod (chciałem go nawet wypróbować w Play Fresh - niestety nie mam w tej chwili do niego dostępu, a nie chce mi się na razie pisać w tej sprawie kolejnego maila do BOU Ery).
OK sieci Play twierdzi w mailu, że u nich nie ma żadnego kodu aby (w moim przypadku) wydłużyć ten czas do 30 sekund (?) - swoją drogą nie chce mi się w to za bardzo wierzyć.
A tak poza tym, to jak na razie większych problemów z Play Fresh nie mam.
No może trochę brakuje mi głosowego "Biura Obsługi Użytkownika Systemu Tak Tak i Era Mix" - tu jest "jedynie" tekstowy USSD. :D

 #353939  autor: x-men18
 20 sie 2009, 22:56
Po doładowaniu kwotą np: 5 złotych okres ważności konta przedłuża mi się o 1 rok.Z tego wynika z ich oferty.
Ale mam pytanie co będzie jak po roku będę chciał doładować konto to czy znów ważność konta na połączenia wychodzące przedłuży mi o rok???

 #353942  autor: widex
 20 sie 2009, 23:05
x-men18 pisze:Ale mam pytanie co będzie jak po roku będę chciał doładować konto to czy znów ważność konta na połączenia wychodzące przedłuży mi o rok???
Tak, każde doładowanie przedłuża ważność o rok.

 #354292  autor: guregori
 22 sie 2009, 14:41
Program Doładowań jeszcze obowiązuje? 1 lipca włączyłem go za 1 zł na 3 miesiące, doładowałem za 30 zł w salonie Play i dostałem 30 minut do Play i na stacjonarne oraz 15 zł na 30 dni z promocji, a od około miesiąca nie działają mi kody *150*4#, *150*3#, *150*4# :shock: . Teraz mi brakuje tylko doładować za 5 zł, aby osiągnąć próg 30 zł.

Jeszcze mam taki problem, że po doładowaniu za 30 zł 1 lipca dostałem wiadomość, że gdy doładuję za 10 zł dostanę 30 minut do Play i na stacjonarne (czyli kolejne po tych za Programu Doładowań). W smsie niestety nie było napisane, do kiedy mam doładować, więc wydaje mi się, że powinienem je dostać bez względu na to, kiedy doładuję za 10 zł. A doładowałem 18 sierpnia i nie dostałem żadnych dodatkowych minut :smt009 . Co o tym myślicie?

 #354295  autor: widex
 22 sie 2009, 14:46
Program doładowań będzie do końca sierpnia (wg. ustaleń Play). może coś się zmieni, a doładowania z programu dotyczą sumy doładowań w danym miesiącu kalendarzowym.

30 zł - 20 minu do Play i stacjonarne, 60zł to 30 minut do wszystkich oraz 90 zł to 20 zł bonusu.

W przypadku doładowania za 60 zł w ciągu miesiąca - otrzymasz dwa bonusy. w przypadku doładowania za 29 zł - żadnego.

 #354296  autor: guregori
 22 sie 2009, 14:47
Tylko dlaczego te kody (mi) nie działają? Działają one u Ciebie?

 #354300  autor: widex
 22 sie 2009, 14:56
Zapomniałeś o początku USSD. *111*50*x# nie 150 ;)

gdzie x to: *1# włącza, *2# wyłącza *3# sprawdza stan oraz *4# suma doładowań.

Sprawdzaj sobie na Play24 - zawsze szybciej.

P.S. Nie 20 minut do play tylko 30 ;)

 #354305  autor: guregori
 22 sie 2009, 15:10
Dzięki :D . No to problem rozwiązany. Poplątałem kody po prostu :smt005 . Teraz jeszcze pozostaje sprawa tych 30 minut za doładowanie za 10 zł. Masz jakiś pomysł? Powinien chyba być jakiś regulamin takich specjalnych promocji.

 #354306  autor: widex
 22 sie 2009, 15:13
Na Twoim koncie musiało uzbierać się 20 zł z doładowań w tym miesiącu, dlatego przyszło powiadomienie. Miałem tak samo.

Na początku miesiąca, suma doładowań zeruje się.

 #354310  autor: guregori
 22 sie 2009, 15:18
widex pisze:Na Twoim koncie musiało uzbierać się 20 zł z doładowań w tym miesiącu, dlatego przyszło powiadomienie. Miałem tak samo.

Na początku miesiąca, suma doładowań zeruje się.
Wybacz, ale nie bardzo rozumiem, o czym teraz mówisz. Mi chodzi o próbę skuszenia mnie na doładowanie za 10 zł, które dostałem tuż po doładowaniu za 30 zł 1 lipca i nie było określonego terminu. Doładowanie wykonałem 18 sierpnia i moim zdaniem powinienem dostać te minuty.

Właśnie zgłosiłem to przez Play Self Care w zakładce ,,zgłoszenia", pojawił się numer zgłoszenia, ale w Historii zgłoszeń widnieje ,,Brak zgłoszeń do Obsługi klienta" :shock: .

 #354321  autor: Lazz
 22 sie 2009, 15:52
guregori pisze:Wybacz, ale nie bardzo rozumiem, o czym teraz mówisz. Mi chodzi o próbę skuszenia mnie na doładowanie za 10 zł, które dostałem tuż po doładowaniu za 30 zł 1 lipca i nie było określonego terminu. Doładowanie wykonałem 18 sierpnia i moim zdaniem powinienem dostać te minuty.
Ja też takiego smsa dostałem po doładowaniu za 30 zł i kilka innych osób też, ale wygląda to na błąd systemu, bo nikt tych dodatkowych minut nie uzyskał, prócz tych z Programu Doładowań

 #357211  autor: guregori
 03 wrz 2009, 11:25
Mam teraz inny problem z Programem Doładowań. Jak pisałem wyżej, aktywowałem go 1 lipca, a wczoraj zauważyłem, że jest on nieaktywny :shock: . Zgłosiłem to do obsługi klienta i tym razem zgłoszenie nie zniknęło. Ile będę musiał czekać na odpowiedź? Dobrze, że mam trochę środków na koncie, bo nie wiem, czy po rozpatrzeniu mojej reklamacji zwróciliby mi kasę za ponowną aktywację lub doliczyli wykonane we wrześniu doładowania do Programu Doładowań.
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2009, 14:53 przez guregori, łącznie zmieniany 2 razy.

 #357270  autor: widex
 03 wrz 2009, 16:56
widex pisze:Program doładowań będzie do końca sierpnia (wg. ustaleń Play).
Operator ma prawo zrezygnować z promocji bez powiadomienia.
 #357357  autor: guregori
 03 wrz 2009, 21:38
widex pisze:
widex pisze:Program doładowań będzie do końca sierpnia (wg. ustaleń Play).
Operator ma prawo zrezygnować z promocji bez powiadomienia.
Z regulaminu: http://telepolis.pl/grafika/newsy/2009- ... adowan.pdf :
3. a. ,,Usługa jest aktywna do końca miesiąca kalendarzowego, w którym ją aktywowano i przez następne dwa kolejno następujące po sobie miesiące kalendarzowe. W każdym wypadku Usługa jest aktywna maksymalnie trzy miesiące kalendarzowe, w zależności od momentu aktywowania."
19. ,,Operator zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania niniejszej Oferty Promocyjnej w każdym czasie bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem, iż zmiana lub odwołanie nie wpływa na prawa i obowiązki uprzednio nabyte przez użytkownika. Informacja o zmianie lub odwołaniu zostanie opublikowana na stronie internetowej www.playmobile.pl lub w inny sposób podana do wiadomości publicznej."
Na podstawie tych dwóch fragmentów można stwierdzić, że wyłączono mi Program Doładowań bezprawnie.

 #357426  autor: jahu
 04 wrz 2009, 09:37
To ja od razu z pytaniem - na chwile obecną "Program Doładowań" jest dostępny dla klientów? Czy same doładowania można realizować w dowolny sposób czy wyłącznie za pośrednictwem strony playa (czyli dowolny kanał sprzedaży doładowań czy bezpośrednio od operatora)?

 #357441  autor: guregori
 04 wrz 2009, 11:01
Użyj kodu *111*50*1#, to się przekonasz. Doładowania można wykonać w dowolny sposób. Ja preferuję kupowanie kodów doładowujących na Allegro.

 #357886  autor: Matyk
 06 wrz 2009, 10:16
jahu pisze:To ja od razu z pytaniem - na chwile obecną "Program Doładowań" jest dostępny dla klientów? Czy same doładowania można realizować w dowolny sposób czy wyłącznie za pośrednictwem strony playa (czyli dowolny kanał sprzedaży doładowań czy bezpośrednio od operatora)?
tak jest dostępny dla klientów > wystarczy aktywować promocje w "PLAY 24" > http://web.playmobile.pl/pl/moj-play/index.html
doładowania można realizować w dowolny sposób, karta zdrapka, terminal, przelew bankowy
Szczerze napiszę preferuję ten ostatni sposób doładowania > jest szybki i wygodny...

Pozdrawiam

 #357919  autor: widex
 06 wrz 2009, 11:41
Można śmiało na serwisach np. Blue.pl - zawsze 3% zwracają ;) Mając konto w banku to np. mTransfer czy przelew elektroniczny innego banku. Sama wygoda.
Ostatnio zmieniony 06 wrz 2009, 16:55 przez widex, łącznie zmieniany 1 raz.

 #359914  autor: guregori
 16 wrz 2009, 14:54
guregori pisze:Zresztą mam teraz inny problem z Programem Doładowań. Jak pisałem wyżej, aktywowałem go 1 lipca, a wczoraj zauważyłem, że jest on nieaktywny :shock: . Zgłosiłem to do obsługi klienta i tym razem zgłoszenie nie zniknęło. Ile będę musiał czekać na odpowiedź? Dobrze, że mam trochę środków na koncie, bo nie wiem, czy po rozpatrzeniu mojej reklamacji zwróciliby mi kasę za ponowną aktywację lub doliczyli wykonane we wrześniu doładowania do Programu Doładowań.
A oto odpowiedź z BOU Play:
,,Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące promocji „Program doładowań”, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej 2 września 2009 roku. W odpowiedzi informujemy, że zgodnie z danymi zawartymi w naszym systemie bilingowym,usłga „Program doładowań” nie była aktywowana dla numeru 48XXXxxxXXX. Przypominamy, że w celu włączenia promocji należy zatwierdzić w telefonie kod *111*50*1#. Regulamin promocji znajduje się pod adresem: http://web.playmobile.pl/resources/pdf/ ... adowan.pdf. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pomocą strony internetowej, e-mailem lub pod numerem telefonu 790 500 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem Beata Prokopowicz konsultant back office ds. obsługi klienta"
Ta odpowiedź, to jakaś kpina :x !!! Jeżeli nie aktywowałem ,,Programu Doładowań", to jakim cudem dostałem w lipcu 30 minut do Play i na stacjonarne za darmo, a w sierpniu 30 minut do Play i na stacjonarne oraz 30 minut do wszystkich sieci też za darmo??? Pomóżcie mi sformułować odpowiedź tak, żeby znowu nie odpowiedziano mi bezczelnym kłamstwem.
  • Strona 31 z 35
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 35
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 35