guregori pisze:Zresztą mam teraz inny problem z Programem Doładowań. Jak pisałem wyżej, aktywowałem go 1 lipca, a wczoraj zauważyłem, że jest on nieaktywny
. Zgłosiłem to do obsługi klienta i tym razem zgłoszenie nie zniknęło. Ile będę musiał czekać na odpowiedź? Dobrze, że mam trochę środków na koncie, bo nie wiem, czy po rozpatrzeniu mojej reklamacji zwróciliby mi kasę za ponowną aktywację lub doliczyli wykonane we wrześniu doładowania do Programu Doładowań.
A oto odpowiedź z BOU Play:
,,Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące promocji „Program doładowań”, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej 2 września 2009 roku. W odpowiedzi informujemy, że zgodnie z danymi zawartymi w naszym systemie bilingowym,usłga „Program doładowań” nie była aktywowana dla numeru 48XXXxxxXXX. Przypominamy, że w celu włączenia promocji należy zatwierdzić w telefonie kod *111*50*1#. Regulamin promocji znajduje się pod adresem:
http://web.playmobile.pl/resources/pdf/ ... adowan.pdf. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pomocą strony internetowej, e-mailem lub pod numerem telefonu 790 500 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie
www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem Beata Prokopowicz konsultant back office ds. obsługi klienta"
Ta odpowiedź, to jakaś kpina
!!! Jeżeli nie aktywowałem ,,Programu Doładowań", to jakim cudem dostałem w lipcu 30 minut do Play i na stacjonarne za darmo, a w sierpniu 30 minut do Play i na stacjonarne oraz 30 minut do wszystkich sieci też za darmo??? Pomóżcie mi sformułować odpowiedź tak, żeby znowu nie odpowiedziano mi bezczelnym kłamstwem.