Użytkownik
Ranga
Spamer ;)
Posty
1257
Rejestracja
08 kwie 2009, 14:20
Lokalizacja
chorzow
Wszystkie środki które będziesz miał na koncie w czasie przeniesienia numeru przepadną, więc radzę je wykorzystać, bądź sprzedać na allegro za pomocą usługi PRZELEW SMS.opop36 pisze:a ja mam pytanie, czy przenoszac nr z orange pop do play fresh strace srodki na koncie?
chyba trzeba się już przyzwyczaić do takich odpowiedzi obsługi klienta P4 U mnie druga odpowiedź zawsze była od lidera czegośtam, a nie od kolejnego konsultanta - może to wyjaśnie dlaczego był wyższy poziom odpowiedzi...guregori pisze:Co za bezczelna odpowiedź
najpewniej się rozłączy To najlepszy sposób na klientów z trudnymi pytaniamiguregori pisze:ie odpuszczę, dopóki konsultant nie powie
Witam,Prezesek pisze:U mnie występowały problemy z aktywacją pakietu 100 minut za 5 zł.... żaden konsultant nie mógł pomóc... skończyło się na rzeczniku. Później za miesiąc pakiet dopiero po tygodniu od zlecenia jego aktywacji został włączony ;|
Rozumiem ze masz to obcykane doswiadczalnie -lwiczek pisze:Geez, aktywujesz -- dostajesz 100min an 30 dni, kropka. Jak chcesz kolejne 100min musisz aktywować ponownie...
11.Kazdorazowo, oplata ... pobierana jest automatycznie z konta uzytkownika.
DZiekiwidex pisze:Punkt 9 informuje, że w przypadku, gdy połączenia wychodzące kończą się i doładujesz konto, to nie stracisz minut
Punkt 11 informuje, że w momencie włączenia pakietu przyznawane jest kolejne 100 minut, a termin ważności tych minut wynosi 30 dni od dnia aktywacji.
Żeby uzyskać pomoc, nalezy mieć zarejestrowany numer. To jest dobre rozwiązanie.
nie widze w tym nic złego.