DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 32 z 35
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35

 #359921  autor: osachorzow
 16 wrz 2009, 15:18
guregori, napisz po prostu jeszcze raz to samo z tytułem: odwołanie od decyzji z dnia... trafi to do jakiś bardziej kumatych ludzi i masz odrobinę (ale zawsze!) większą szansę na jakąś sensową odpowiedź! Wiem, że to brzmi abstrakcyjnie ale działa ;) Ja się już przyzwyczaiłem, że w play pierwsza odpowiedź jest delikatnie mówiąc kiepska, a następna zaczyna jakoś wyglądać... taki jest play ;)

 #360025  autor: TomiURS
 16 wrz 2009, 22:20
Dziś pierwszy dzien mam Fresha po przesiadce z Simplusa i w związku z tym mam pytanko - czy w Playu istnieje możliwośc włączenia takiej usługi jak miałem w Plusie, mianowicie żeby po każdej zakończonej rozmowie otrzymywać sms z jej czasem, kosztem i pozostałą kwotą na koncie ??

Sagem MC-815 --> Nokia 3330 --> Nokia 6610i --> SE k750i --> SE k800i --> S Wave S8500-GT --> S Galaxy Ace 2 GT-i8160 --> S GT-N7105 Note II LTE --> S Galaxy A3 2015 --> S Galaxy S6 --> Galaxy S7 Edge

 #360428  autor: opop36
 18 wrz 2009, 17:02
a ja mam pytanie, czy przenoszac nr z orange pop do play fresh strace srodki na koncie? czy przejda razem z moim numerem? i czy takie przeniesienie cos kosztuje?

 #360430  autor: tomko111
 18 wrz 2009, 17:07
opop36 pisze:a ja mam pytanie, czy przenoszac nr z orange pop do play fresh strace srodki na koncie?
Wszystkie środki które będziesz miał na koncie w czasie przeniesienia numeru przepadną, więc radzę je wykorzystać, bądź sprzedać na allegro za pomocą usługi PRZELEW SMS.

 #360431  autor: PiotrG-dz
 18 wrz 2009, 17:08
opop36 pisze:a ja mam pytanie, czy przenoszac nr z orange pop do play fresh strace srodki na koncie? czy przejda razem z moim numerem? i czy takie przeniesienie cos kosztuje?
Srodki stracisz a przeniesienie jest za zero zło.tych :D

 #360434  autor: opop36
 18 wrz 2009, 17:17
dzieki ;)

 #360546  autor: tetrus
 19 wrz 2009, 11:18
"Zbieraj Minuty w Play Fresh" oplata 3 zl jest tylko za aktywacje uslugi czy co miesiac 3 zl abonament?
To samo dotyczy uslugi "Program Doładowań", jak jest z oplata?

 #360554  autor: widex
 19 wrz 2009, 11:36
Opłata za Zbieraj minuty jest jednorazowa 3 zł na tak długo, jak masz wazne konto wychodzące. Program doładowań 1 zł na 90 dni

 #360556  autor: bolek2004
 19 wrz 2009, 11:39
tetrus "Zbieraj Minuty" w PF opłata jest jednorazowa 3pln tylko musisz mieć aktywne połączenia wychodzące, jeśli zablokują połączenia wychodzące po doładowaniu konta będziesz musiał ponownie aktywować usługę i pobiorą 3pln.
"Program Doładowań" opłata jest 1pln za 3 miesiące korzystania, po następnych 3 miesiącach znowu 1pln pobierają, ale z tego co mi wiadomo to program doładowań miał być aktywny tylko do końca sierpnia.

 #360590  autor: prz3m3k
 19 wrz 2009, 14:41
"Program Doładowań" jest jeszcze aktywny. Sam osobiście przedłużyłem go dwa dni temu. Tylko uwaga... musisz robić to ręcznie, po trzech miesiącach nie pobiorą Ci automatycznie kasy, tylko zdezaktywują usługę. Oczywiście miałem kasę na koncie.

 #360900  autor: guregori
 21 wrz 2009, 11:29
Oto kolejna odpowiedź z BOU Playa:

,,Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące promocji „Program doładowań”, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej 16 września 2009 roku. Uprzejmie informujemy,że zgodnie z poprzednim zgłoszeniem: 11215440 Konsultant prawidłowo Pana poinformował otym,że zgodnie z danymi zawartymi w naszym systemie bilingowym,usłga „Program doładowań” nie była aktywowana dla numeru 48XXXxxxXXX. Przypominamy, że w celu włączenia promocji należy zatwierdzić w telefonie kod *111*50*1#. Regulamin promocji znajduje się pod adresem: http://web.playmobile.pl/resources/pdf/ ... adowan.pdf. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pomocą strony internetowej, e-mailem lub pod numerem telefonu 790 500 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem Sandra K... konsultant back office ds. obsługi klienta".

Co za bezczelna odpowiedź :evil: . Niby skąd ich zdaniem miałem darmowe minuty do innych sieci??? Oczywiście nawet na to mi nie odpowiedziano. Chyba będę musiał spisać wszystkie połączenia, które wykonałem za darmo do innych sieci dzięki minutom z ,,Programu Doładowań" i zadzwonić. Nie odpuszczę, dopóki konsultant nie powie, jak mi się udało za darmo dzwonić do innych sieci.
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2009, 16:58 przez guregori, łącznie zmieniany 2 razy.

 #360945  autor: osachorzow
 21 wrz 2009, 14:04
guregori pisze:Co za bezczelna odpowiedź
chyba trzeba się już przyzwyczaić do takich odpowiedzi obsługi klienta P4 ;) U mnie druga odpowiedź zawsze była od lidera czegośtam, a nie od kolejnego konsultanta - może to wyjaśnie dlaczego był wyższy poziom odpowiedzi...
guregori pisze:ie odpuszczę, dopóki konsultant nie powie
najpewniej się rozłączy ;) To najlepszy sposób na klientów z trudnymi pytaniami ;)

BTW usuń swój numer telefonu z treści odpowiedzi ;)

 #361809  autor: Abcn
 25 wrz 2009, 23:00
Prezesek pisze:U mnie występowały problemy z aktywacją pakietu 100 minut za 5 zł.... żaden konsultant nie mógł pomóc... skończyło się na rzeczniku. Później za miesiąc pakiet dopiero po tygodniu od zlecenia jego aktywacji został włączony ;|
Witam,
czy ktos z szanownych forumowiczów wie: czy mozna 'pakiet 100 do play' de-aktywowac?
dla mnie idealnie byloby aktywowac go na miesiac , potem przez jakis czas nie placic 5 zl/mc, znowu aktywowac np na Swieta , potem de-aktywowac itd :P
dopisuje sie do tego watku gdyz wyszukiwarka wyrzuca mnóstwo stron gdziekolwiek jest play - minut - 100 - itp

DZiekuje

pozdrawiam
A

 #361810  autor: user_delete19
 25 wrz 2009, 23:02
OIMW to pakiet nie jest automatycznie aktywowany i trzeba go aktywować za każdym razem ręcznie...

 #361811  autor: Abcn
 25 wrz 2009, 23:04
lwiczek pisze:OIMW to pakiet nie jest automatycznie aktywowany i trzeba go aktywować za każdym razem ręcznie...
DZieki ,
ale jak go juz pierwszy raz za-aktywuje to potem moge przerwac , 'zawiesic' i 'odwiesic' :?:

pozdrawiam
A

 #361812  autor: user_delete19
 25 wrz 2009, 23:05
Geez, aktywujesz -- dostajesz 100min an 30 dni, kropka. Jak chcesz kolejne 100min musisz aktywować ponownie...

 #361814  autor: Abcn
 25 wrz 2009, 23:10
lwiczek pisze:Geez, aktywujesz -- dostajesz 100min an 30 dni, kropka. Jak chcesz kolejne 100min musisz aktywować ponownie...
Rozumiem ze masz to obcykane doswiadczalnie -
jesli tak to dla mnie bdb -
Moje duze watpliwosci budziL pkt 11 (z pktem 9) regulaminu
http://web.playmobile.pl/resources/pdf/ ... _Fresh.pdf
11.Kazdorazowo, oplata ... pobierana jest automatycznie z konta uzytkownika.

ale moze ten przecinek po 'kazdorazowo' mnie "ratuje" :roll:

Dodam ze tak dopytuje bo w emailowej "Pomocy" P4 od tygodnia ustalaja moje dane personalne a nie kwestie merytoryczne :smt014
a gdyby oferta ta byla 'raz na zawsze' to nie dla mnie - zjadaloby mi wiecej z konta gdy nie uzywam niz to co mozna zaoszczedzic.

dzieki

pozdrawiam
A

 #361875  autor: widex
 26 wrz 2009, 13:55
Punkt 9 informuje, że w przypadku, gdy połączenia wychodzące kończą się i doładujesz konto, to nie stracisz minut
Punkt 11 informuje, że w momencie włączenia pakietu przyznawane jest kolejne 100 minut, a termin ważności tych minut wynosi 30 dni od dnia aktywacji.

Żeby uzyskać pomoc, nalezy mieć zarejestrowany numer. To jest dobre rozwiązanie.

nie widze w tym nic złego.

 #361900  autor: Abcn
 26 wrz 2009, 16:58
widex pisze:Punkt 9 informuje, że w przypadku, gdy połączenia wychodzące kończą się i doładujesz konto, to nie stracisz minut
Punkt 11 informuje, że w momencie włączenia pakietu przyznawane jest kolejne 100 minut, a termin ważności tych minut wynosi 30 dni od dnia aktywacji.
Żeby uzyskać pomoc, nalezy mieć zarejestrowany numer. To jest dobre rozwiązanie.
nie widze w tym nic złego.
DZieki
pkt 9 zle rozumialem troche ograniczony moja sytuacja
(gdy doladuje 5-10 zl na uruchomienie+uzywanie pakietu 100 to bede mial jeszcze rok waznosci wychodzacych, ale fakt, ktos moze aktywowac pak100 po 364 dniach od ostatniego doLadowania, np z ostatnich zlotowek na koncie )
pkt 11 nie jest dla mnie jednoznaczny ,
ale jesli z praktyki wynika to ze 'kazdorazowo - automatycznie' nie oznacza 'samo-powtarzalnie' a 'za kazda aktywacje 5 zl = (100min)/30 dni' to alleluja!

:wav:



Co do zarejestrowania numeru - nie mam nic przeciwko temu , pisze z kraju gdzie aby kupic sim/starter trzeba sie wylegitymowac/zarejestrowac (po zamachu Mad.Atocha 11 mar).
Z drugiej strony - rejestrowanie przez email?? chyba teraz nie sprawdzaja prawdziwosci na policji ze nie moga odpowiedziec na bardzo ogolne (nie dotyczace profilu uzytkownika) pytanie??
btw uzytkownik - jesli moze istniec -i placic- niezarejestrowany to wyobrazilem sobie ze moze tez poprosic o objasnienie zasad uzytkowania (to prztyk do BOK playa, a nie Was, forumowiczow ktorzy pomagacie :) )
:smt031

pozdrawiam
A
  • Strona 32 z 35
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35