Użytkownik
Ranga
Spamer ;)
Posty
2682
Rejestracja
02 sie 2009, 22:44
Lokalizacja
Pomorze Zachodnie
Pzostalo Ci 21,94 zl do wykorzystania do 21,94. Dodatkowo w ramach srodkow promocyjnych masz 21,94 zl do wykorzystania do 21,94
To znaczy co masz na myśli? Co miałem jeszcze napisać? Miałem opisywać całą "procedurę" potrzebną do sprawdzenia stanu konta? Przecież tutaj każdy wie jak to zrobić.kerim36 pisze:bardzo tresciwe
w abo Ery pod *100# też nie działa to uproszczenie i też się trzeba przebijać przez kolejne pozycje menu :/ podzielam opinię.. to jest wkurzające :/ezaq pisze:A przy okazji wspomnę o czymś czego mi brakuje w menu Playa dostępnym pod *111#, a jest w Twoim Menu w Orange. Mianowicie, dla przykładu, aby sprawdzić stan konta można bezpośrednio wybrać *100*1*1#, zamiast po kolei *100*# następnie 1 i ponownie 1. W Play to nie działa. Trzeba przebijać się przez każdy poziom menu za każdym razem.
w abonantowym *100# Era pozwala cofnąć się o jeden poziom (wybierając 8 ) .jojo pisze:Gdy np. "wchodzisz" głębiej w kolejne podmenu danego menu, to chcąc powrócić o poziom "wyżej" nie jest to możliwe, bo zostajesz cofnięty od razu do menu głównego.
Mnie się już czekanie znudziło.Artur051 pisze:Na świeżo przeniesionym numerze z TakTaka do pf widzę znów ten błąd w Play24 menu zamiast daty jest powtórzenie ile mam na koncie, natomiast na *101# wszystko działa jak należy.