emarcin pisze:Cytat:
5. Abonent, który przeniesie swój numer z wcześniej obowiązującej Oferty Abonamentowej One Play, One Play PRO, Nowy Play Abonament, Play Abonament, Rozmawiaj i pisz, Rozmawiaj bez końca, na Ofertę LongPlay traci prawo do korzystania z dotychczasowych warunków Oferty Promocyjnej, oraz nie moŜe korzystać z dodatkowych usług oraz pakietów przyznawanych w ramach niniejszej Oferty Promocyjnej.
Drodzy Państwo, już tłumaczę.
Osoba, która będzie migrować z taryfy wymienionej w tym Regulaminie na Long Play bez telefonu, NIE OTRZYMA Pakietów lub upustów, które by standardowo otrzymała, jak przy zawieraniu nowej Umowy. Otrzyma "czysty" Abonament. Oczywiście traci też promocję, jaką uzyskała w ramach dotychczasowego Planu Taryfowego. Jednak, bedzie mogła skorzystać z innych promocji dostępnych w Long Play. Oznacza to, że może wykupić np. Pakiety dostępne w Ofercie (te, na które są Regulaminy, chyba że dany Regulamin Pakietu stanowi inaczej), ale będzie ponosić za nie opłatę zgodną z danym Regulaminem Pakietu lub Cennikiem (np. Stan Darmowy - 20 PLN).
Uff, chyba udało mi się to jakoś jasno wytłumaczyć
.
Pzdr.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.