DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 27 z 171
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 171

 #406454  autor: trus1991
 24 maja 2010, 19:17
Czyli jak w środę rano numer będzie w Orange to mogę iść do PLAY
Na pewno nie musi być co najmniej 24h w Orange?

Wielkie dzięki za pomoc

Nokia 3310 -----> Siemens MC60----> Motorola L7 -----> SE K550i -----> SE C902 ------> HTC Desire Z

 #406461  autor: knopers
 24 maja 2010, 20:21
Ja przenosiłem w zeszłym tygodniu do orange jeden numer, we wtorek. W środę aktywny był tymczasowy, w czwartek mój numer z play był już w orange i w czwartek składałem wniosek o przeniesienie do play i w piątek już miałem w play :)

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #406621  autor: trus1991
 25 maja 2010, 17:01
Przed chwila zauważyłem że z telefonu, który przenoszę mogę wszędzie dzwonić, ale gdy do mnie ktoś dzwoni słyszy, że nie ma takiego numeru.
Numer tymczasowy nadal jest aktywny, data przeniesienie jest na jutro
A na sprawdznumer.pl pisze ze numer jest w Orange.

Czemu tak się dzieje?

Nokia 3310 -----> Siemens MC60----> Motorola L7 -----> SE K550i -----> SE C902 ------> HTC Desire Z

 #406623  autor: Pijo
 25 maja 2010, 17:21
Mialem podobnie - sprawdz moj post na stronie 33 tego wątku.

 #406625  autor: trus1991
 25 maja 2010, 17:30
Pijo pisze:
nemo2009 pisze:W Orange przy przenosinach drukują stosy papierów.
W Orange trzeba złożyć 20 podpisów - 5 dokumentów x 4 kopie.

W Play 9 podpisów - 3 dokumenty x 3 kopie.
Ja przy freshu składałem 3x 3 pospisy.
Mama jak przenosiła stacjonarny z TP do Orange to 6x3
To w Salonie ORANGE
A babcia jak przenosiła z TP do Orange Strefa to miała multum dokumentów (bardzo dużo, nie liczyłem ile, ale straciliśmy tam godzinę)
Było to w punkcie dealerskim.
I jeszcze jej nie pasowało że do Orange strefa, bo to nie pójdzie, a potem (chyba specjalnie) zrobiła błąd w umowie i dała zły numer do przeniesienia na umowie, i trzeba było odkręcać wszystko.

Nokia 3310 -----> Siemens MC60----> Motorola L7 -----> SE K550i -----> SE C902 ------> HTC Desire Z

 #406626  autor: Pijo
 25 maja 2010, 17:34
Chodziło mi o pierwszy post na stronie 33 :-)

 #406629  autor: trus1991
 25 maja 2010, 17:47
wiem, czytałem, a to też przy okazji znalazłem :P

Teraz już mogę się dodzwonić na ten numer

Nokia 3310 -----> Siemens MC60----> Motorola L7 -----> SE K550i -----> SE C902 ------> HTC Desire Z

 #407214  autor: pawelf
 28 maja 2010, 23:09
Największa porażka to próba przeniesienia numeru do Orange...stos papierów do podpisu ..i-miałem mieć numer włączony 1 maja -do dzisiaj cisza..co rusz kolejny idiota na infolini mówi a to wina karty-a to ja jakiegoś dokumentu nie dałem,lub sprzedawca pomylił karty i stąd problem,tylko że jak wybieram swój numer to mam komunikat że nie ma takiego numeru.Pomarańczowy zrobił mnie na szaro.

Z system się nie walczy,system trzeba omijać.

Ale z czasem ręce opadają......

 #407218  autor: PLAY
 28 maja 2010, 23:20
pawelf pisze:Pomarańczowy zrobił mnie na szaro.
Twoja wypowiedź na szczęście, wycofała mnie do przenoszenia numeru do Orange.

[center]» Darmowy Starter Play Fresh «[/center]

 #407228  autor: Pijo
 29 maja 2010, 00:03
Z moch dotychczasowych doświadczeń z MNP to Orange działa bardzo dobrze. Jak na razie problemy miałem tylko z Play - i to dwuktronie :
1. kilka dni bez numeru - blednie wprowadzony numer karty sim, na szczęscie sam wpadlem co nie gra i pobiegłem wymienic karte SIM.
2. tydzien bez numeru - dopiero interwencja Play4Uou1 pomogla w przeniesieniu.

Podobno najwiesze klopoty przy MNP można miec w Plusie.

 #407230  autor: PLAY
 29 maja 2010, 00:08
Pijo pisze:Podobno najwiesze klopoty przy MNP można miec w Plusie.
Tu bym się nie zdziwił. 8)

[center]» Darmowy Starter Play Fresh «[/center]

 #407703  autor: Sig
 31 maja 2010, 19:15
Będę aktualizował ten post 'dla potomności'. Proces przenoszenia numeru rozpoczęty:
///
Simplus (aktywny do 10 Lipca) --> Play Fresh
29.05.2010 - złożenie wniosku w salonie Play (Sobota), system rozpoznał termin złożenia chyba jako 28.05.2010 (Piątek)
29.05.2010 - standardowe SMSy o rozpoczęciu procesu
29.05.2010 - informacja o błędzie, prośba o kontakt z obecnym operatorem
29.05.2010 - kontakt z Simplus - (miła i fachowa obsługa) mamy jakiś błąd, Pana numer jest wykazywany jako nieaktywny, chociaż ja sama widzę że jest aktywny do Lipca. Wystawiam zgłoszenie techniczne, ktoś oddzwoni w Poniedziałek.
31.05.2010 - nikt nie oddzwania
31.05.2010 - kontakt z Simplus#1 - niestety nie mogę sprawdzić Pana numeru bo nam system nie działa, oddzwonię jak zadziała - nie oddzwonili
31.05.2010 - kontakt z Simplus#2 - Pana numer jest wykazywany jako aktywny u nas, mało kontaktowy konsultant postanowiłem dzwonić do Play
31.05.2010 - kontakt z Play (salon), sprawdzenie konkretnego powodu odrzucenia wniosku - numer w momencie składania wniosku był oznaczony jako nieaktywny
31.05.2010 - kontakt z Simplus#3 - (miła i fachowa obsługa), po dokładnym sprawdzeniu, faktycznie numer był oznaczony jako nieaktywny, chociaż jest, ponowne zgłoszenie techniczne i obietnica kontaktu. Informacja, że nawet jeżeli sprawa zostanie wyprostowana, nie obejdzie się bez kolejnego wniosku o przeniesienie.

Zamierzam złożyć kolejny wniosek o przeniesienie, nie wiem jeszcze dokładnie kiedy, ale jeżeli i przy kolejnym będą problemy - skarga do UKE.

01.06.2010 - miła niespodzianka. Byłem gotów iść do slaonu Play po południu, złożyć nowy wniosek (skoro zarówno w Plus jak i w Play powiedziano mi, że ze starym nic nie da się zrobić). Około dziesiątej - SMS, Twój numer zostanie dziś przeniesiony do Play. Po południu telefon od konsultanta z Plusa - tego z którym #3 z 31.05.2010. Udało się popchnąć procedurę do końca bez potrzeby nowego wniosku. Bardzo miły kontakt.
02.06.2010 - po północy był jeszcze Plus, sprawdziłem około 9 - karta Plusa już nie aktywna, Play też, jakoś przed 12 - numer aktywny w Play, wszystko ok.
KONIEC

///
Simplus (aktywny do 13 Czerwca) --> Gadu Air
31.05.2010 - rozpoczęcie procedury na stronie internetowej, 2 krok oczekiwanie na kod SMS
31.05.2010 - kod nie przychodzi
31.05.2010 - kontakt z Gadu Air#1 - nic im nie wiadomo o problemach technicznych, obiecują oddzwonić po sprawdzeniu co i jak, dodatkowo (ja np. nie byłem pewien) - starter kosztuje 1,22zł, nie płaci się przesyłkę, operacja moze trwać do 1 tygodnia - 2x3 dni na obrót dokumetami przez kurierów, 1 dzień przeniesienie
31.05.2010 - kontakt z Gadu Air#2 - oddzwaniają, faktycznie system wysyłający kody SMS nie działa (skontaktujemy się z pośrednikiem), jak tylko dostaną kod oddzwonią oraz go wyślą
31.05.2010 - SMS przychodzi po jakiś 2 godzinach, mały problem na stronie przenoszenia (np. dodanie numeru polecajacego), ale wszystko załatwia wstecz/dalej
02.06.2010 - niestety, przy sprawdzeniu stanu procesu nadal pokazuje - "Płatność zakończona. Oczekiwanie na wysyłkę". Co znaczy że obrót dokumentami się jeszcze nie zaczął. Biorąc poprawkę na jutrzejsze święto - w najlepszym razie dostanę umowę w Poniedziałek, 7 Czerwca...

Z powodu różnych zawirowań, które były moją winą proces się przedłużył, ale uczciwie mogępolecić sieć. Kiedy ostatecznie otrzymali dokumenty zadzwoniono na przenoszony numer z informacją, że przeniesienie nastąpi następnego dnia (wcześniej e-mail że nie ma przeszkód), nie wiem dokładnie kiedy, po północy byłjeszcze Simplus, rano sprawdzam - już Gadu Air. E-mail z ich systemu przyszedł jakoś o 2:20, zatem przeniesienie poszło psrawnie i szybko w ok 2 godziny. Do Gadu Air trzeba sie przywyczaić, np. system zakupu usług, czyteż doładowań mają wyjątkowo powolny, ale raczej działający. Strona nie jest szczególnie przejrzysta, ale o wszystko można się dopytać w przyjaznym i łątwo dostępnym (sieć jest mało popularna) BOK. Polecam.

///
Nie wiem na ile starczy mi zaparcia w aktualizowaniu, ale może komuś się przyda.
Post założyłem, bo zapowiadało się na długą historię, ale raczej niepotrzebnie - przenoszenie idzie w miarę sprawnie.
Ostatnio zmieniony 15 cze 2010, 10:44 przez Sig, łącznie zmieniany 6 razy.

 #407709  autor: Pijo
 31 maja 2010, 19:37
Sig pisze:31.05.2010 - kod nie przychodzi
JA dzis rowniez przenosze numer z Ery TT do GGAir. Kod gdzieś błądził po drodze , ale po 15 minutach dotarł . Wniosek złozony , zapłacone 1,22 zl za starter, czekam teraz na kuriera. Mam nadzieje ze Era nie wywinie mi numeru , numer ma nie ważne wychodzące i termin na przychodzące tez minął. Stan konta na TT to 0.00.

Dodam od siebie ze nie chcą juz rejestrować w Erze numerów via email. Dwa razy wysłałem maila z karta rejestracyjną i za kazdym razem inny konsultant kazał wysłac mi karte za pomocą poczty polskiej.
Zarejestrowałem numer w salonie Ery.

 #407716  autor: PLAY
 31 maja 2010, 19:53
Pijo pisze:numer ma nie ważne wychodzące i termin na przychodzące tez minął.
To już zapomnij że przeniesiesz. Ja musiałem mieć dodatnie jak migrowałem do P4.
Pijo pisze:Zarejestrowałem numer w salonie Ery.
To dobrze, bo właśnie się pytają czy numer jest w systemie.

[center]» Darmowy Starter Play Fresh «[/center]

 #407719  autor: osachorzow
 31 maja 2010, 19:57
Play, nie mogą żądać dodatniego stanu konta (0.00 wystarczy), za to aktywnych połączeń przychodzących już tak ;)

 #407720  autor: PLAY
 31 maja 2010, 19:59
osachorzow pisze:nie mogą żądać dodatniego stanu konta
Nie wiem, ale ode mnie żądali. :D

[center]» Darmowy Starter Play Fresh «[/center]

 #407721  autor: Pijo
 31 maja 2010, 20:01
Te aktywne połaczenia przychodzące to troche dziwne sformułowanie . Oznacza to jedynie tyle , ze numer loguje się do sieci.

 #407724  autor: PLAY
 31 maja 2010, 20:10
Pijo pisze:Oznacza to jedynie tyle , ze numer loguje się do sieci.
Tak, ale też że karta była ładowana i użytkowana przez użytkownika.

[center]» Darmowy Starter Play Fresh «[/center]

 #407780  autor: DanielR
 31 maja 2010, 23:17
Pijo pisze:numer ma nie ważne wychodzące i termin na przychodzące tez minął. Stan konta na TT to 0.00.
Według regulaminu usługi MNP PTC, aby przenieść numer pre-paid musisz mieć przynajmniej aktywne połączenia przychodzące. Stan konta może być równy 0 zł - spokojnie przeniesiesz.
Wiem, bo ostatnio (w marcu) przenosiłem numer z Ery Tak Tak (darmowy starter, zamówiony na stronie internetowej Ery) do Play Fresh.
:wink:

 #407785  autor: Pijo
 31 maja 2010, 23:27
jojo pisze:Wiem, bo ostatnio (w marcu) przenosiłem numer z Ery Tak Tak (darmowy starter, zamówiony na stronie internetowej Ery) do Play Fresh.
Na ja właśnie tak starter TT zamówiony na stronie Ery, w tym samym czasie co Ty, przenoszę teraz do GGAir.
  • Strona 27 z 171
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 171
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 171