DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 30 z 171
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 171

 #408702  autor: osachorzow
 04 cze 2010, 16:32
wladziu, dobrze ;) włączając się do play w przed ostatnim dniu miesiąca otrzymujemy pierwsze 20 zł w ostatnim dniu miesiąca, a kolejne 20zł dzień później i w efekcie 60zł mamy na 2 miesiące i 1 dzień ;)

 #408768  autor: DanielR
 04 cze 2010, 23:44
wladziu pisze:Czyli o ile dobrze zrozmialem, to jesli 29 czerwca przeniosisz sie to w dalszym ciagu do konca sierpnia moge rozmawiac, a nie do 29 wrzesnia? W takim przypadku z 3 miesiecy moze sie zrobic 2, jesli aktywuje się SIMa pod koniec danego miesiąca. Dobrze rozumuje?
wladziu, dlatego zanim przeniosłeś się do Play Fresh trzeba było dokładnie poszperać po FORUM.
Wielokrotnie już upominano przenoszących, że najlepiej jest złożyć wnioski o MNP np. w ostatnim dniu miesiąca, tak aby pierwszego dnia następnego miesiąca karta została aktywowana, a drugiego dnia tegoż samego miesiąca przyznane zostało pierwsze 20 zł. Dzięki temu można maksymalne wykorzystać przyznany bonus. Oczywiście zakładam tu wykorzystanie w przeciągu trzech miesięcy, bo można - jak też to zostało wcześniej zważone - przedłużyć bonus o kolejne miesiące, jednak wtedy konieczne jest już doładowanie przez stronę internetową Play kwotą co najmniej 20 zł.

 #408819  autor: Pijo
 05 cze 2010, 13:21
Era TT - Gadu Air (jestem w trakcie MNP, będę uzupełniał kolejne kroki)

31 maja - wypełnienie wniosku na stronie Gadu Air, wplata 1,22 za starter
4 czerwca - kurier przynosi starter i wniosek o MNP i pełnomocnictwo przy przeniesieniu.

10 czerwca, godz. 1.40 , numer aktywny w sieci Gadu Air.
Ostatnio zmieniony 10 cze 2010, 01:56 przez Pijo, łącznie zmieniany 2 razy.

 #408827  autor: muchakk
 05 cze 2010, 13:49
Bonus za przeniesienie numeru do Play Fresh nie przepada i kumuluje się do 3 miesięcy. Nie zwracajcie uwagi na datę ważności tego BONUSU. Bonus jest przyznawany zawsze pierwszego dnia danego miesiąca.

 #409827  autor: kaziu
 09 cze 2010, 19:31
Witam :)

To mój pierwszy post na forum, choć sam portal przegladam już od dłuższego czasu.

Mam pytanie związane z przenoszeniem numeru z Ery do Play Fresh. Mojej dziewczynie skończył się abonament w Erze i przeniosła sobie numer do Tak Tak'a, tylko nie wiemy czy ten numer już jest zarejestrowany u operatora (w Erze) skoro wcześniej był w abonamencie czy musimy go jakoś rejestrować. Czytałem, że to jest nie zbędne aby przenieść numer do Play.

 #409833  autor: osachorzow
 09 cze 2010, 19:53
kaziu, numer przeniesiony z abonamentu do taktak jest zarejestrowany :) przy przenoszeniu wystarczy podać dane z umowy i wszystko powinno odbyć się bez problemów :) Sprawdzone empirycznie ;)

 #410197  autor: Tony Soprano
 11 cze 2010, 21:00
Mam pytanko
Dziś przeniosłem popa do Play fresh, z tym że jutro kończy mi się ważność popa już na połączenia przychodzące. Dostałem od orange esa że rozpatrują moje zgłoszenie o przeniesieniu i że o wynikach poinformuje mnie nowy operator.

No i moje pytanie brzmi, wyrobią się do jutra do 24 (bo chyba wtedy numer szlak trafi), czy lepiej jednak kupić na alledrogo doładowanie przez sms (bo ono najtaniej wyjdzie, a i tak przedłuży konto o 5 dni)?

Dzięki za odpowiedzi.

Ericsson S868, T28s | Siemens S25, S40 | Motorola K1 | SPV E650 | LG Cookie KP500 | Nokia 7650, 3330, 3310, 6210, 3510i, 6100, 6610i, 6310i, N95 8GB, E66 | Sony-Ericson T230, K700i, W200i, K750i, K800i, C702, C902

 #410198  autor: kerim36
 11 cze 2010, 21:11
Tony Soprano,

jutro rano powinienes dostac sms ze zgoda na przeniesienie o ile nigdzie nie bylo pomylki w papierach

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #410232  autor: aga
 11 cze 2010, 23:42
Ja jestem świeżo po przeniesieniu numeru i po prostu tragedia. Cały tydzień zmarnowany przez codzienne wizyty w salonie.

środa
Składam wniosek w Orange i dostaję kartę z tymczasowym numerem. W domu wkładam kartę w telefon i "karta sim nieaktywna".

czwartek
Mamy święto i nic nie mogę zrobić więc czekam.

piątek
Dostaję smsa, że Era odmówiła przeniesienia numeru. Dzwonię do Orange i mówią, że to niezgodność danych. Idę do Ery, a tam zdziwienie, bo sprawdzają z dowodem i wszystko jest ok. Dla odmiany idę do Orange, ale tam nie mogą nic zrobić, bo wniosek jest jeszcze niezamknięty. Za to okazuje się, że karta z tymczasowym numerem nie będzie działać, bo dostałam numer, który do kogoś należy. Ups... Konsultant nie ma pojęcia jak koleżance udało się taki manewr zrobić.

sobota
Kolejna wizyta w Orange. Składają reklamację do Ery, dostaję nową kartę z tymczasowym numerem i w sumie spędzam w salonie prawie 2 godziny. W domu okazuje się, że po raz kolejny "karta sim nieaktywna".

niedziela
Dzwonię do Orange i zapewniają mnie, że karta będzie lada chwila aktywowana.

poniedziałek
Kolejna wizyta w salonie i otrzymuję informację, że mają 7 dni na aktywację karty. Jedyna dobra wiadomość to sms z informacją, że Era od 08.06.2010 zwalnia numer.

wtorek
Karta z Ery nieaktywna, ta z Orange też... Dzwoniąc na mój numer łączymy się z pocztą głosową Orange, czyli przeniesienie się udało. Wytrzymałam do godz. 15, a potem dzwonię do Orange. Pani na linii zdziwiona, bo wszystko jest niby ok i pozostaje tylko włożyć kartę do telefonu i go odpalić. W ciągu 15 minut rozmowy robię to kilka razy, a pani łączy się z różnymi działami żeby wyjaśnić sprawę. Ponoć w systemie nie widać nawet próby zalogowania się mojej karty. Kilka kolejnych minut rozmowy i okazuje się, że moja karta sim i ta przypisana do mnie w systemie mają różne numery. Tak więc idę po raz kolejny do salonu. Po wyprostowaniu sprawy dostaję nową kartę, którą konsultant od razu sprawdza. Wreszcie wszystko działa. Oprócz przeprosin dostaję jako bonus 10 zł na konto główne i zmianę taryfy.

Nie wiem czy to mnie się tak trafiło czy takie rzeczy często się zdarzają, ale gdybym miała po razy kolejny przenosić numer, to nie wiem czy bym się zdecydowała. Na dzień dzisiejszy wybrałabym opcję wyszukania startera z fajnym numerem, ale widocznie przez 13 lat tak się przywiązałam do numeru, że nie przyszło mi to do głowy. W sumie to tylko dzięki przemiłej obsłudze w salonie to przetrwałam i nie wycofałam wniosku. Może to była jakaś ekstremalna sytuacja, ale przeniesienie w 24 godziny to tylko fikcja.

 #410372  autor: Tony Soprano
 14 cze 2010, 23:36
No to tylko ja podsumuję moje perypetie. W piątek poszedłem do PLAY przenieść POP'y do Fresha. Miało być 24h, a skończyło się tak, że dopiero na jutro Orange wyznaczyło termin że mogę się przenieść (4 dni, 96h), przez co zmuszony byłem doładować jedną z kart, bo traciła ważność w sobotę (miałem to wycyrklowane), dodatkowo w Playu nie działała mi stronka gdzie mogłem sprawdzić status przenoszenia. Jedynie zyskali na tym powodzenie, którzy dostali ode mnie smsy z całej kwoty doładowania.

Jutro mam nadzieję w playu będę :)

Ericsson S868, T28s | Siemens S25, S40 | Motorola K1 | SPV E650 | LG Cookie KP500 | Nokia 7650, 3330, 3310, 6210, 3510i, 6100, 6610i, 6310i, N95 8GB, E66 | Sony-Ericson T230, K700i, W200i, K750i, K800i, C702, C902

 #410381  autor: ChrisPL
 15 cze 2010, 00:00
Niestety, muszę się podzielić z Wami moją przygodą :(

W czwartek przeniosłem numer z Simplusa do Play Fresh. Cała procedura przebiegła szybko i sprawnie. Sęk w tym, że od tego czasu nie można się do mnie dodzwonić z Plusa. Jest komunikat "wybrany numer jest nieprawidłowy". O dziwo, smsy i mmsy dochodzą błyskawicznie. Zgłosiłem uwagę w sobotę na Play 24, lecz niestety do teraz zero odzewu. Dzisiaj wnerwiony postanowiłem zadzwonić. Za każdym razem po wybrnaiu *500 zostałem rozłączony po 30 sekundach (zemsta jakaś czy co?). W końcu nie wytrzymałem, poirytowany już dwukrotnie obsługą techniczną Play, wykręciłem numer z mojego drugiego telefonu w abonamencie i wreszcie udało mi się połączyć z konsultantem bez zerwania połączenia. Efekt? Praktycznie ten sam! Nic nie mogą zrobić, konsultantka wrzuciła zgłoszenie do Play 24 i mam czekać. Genialnie :twisted: Nie minął nawet tydzień, a ja już mam dosyć tej sieci. :roll: Na dodatek dzisiaj pod wieczór nie działała transmisja danych :| Całe szczęście, że nie jest to mój podstawowy numer, bo bym chyba podpalił punkt Play-a ;-)

 #410461  autor: elkanguro
 15 cze 2010, 13:05
ChrisPL, witaj w PLAY :D

A tak poważnie to ładny tam mają burdel, także niestety musisz się teraz uzbroić w cierpliwość.

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #410546  autor: ChrisPL
 15 cze 2010, 19:25
A tak poważnie to ładny tam mają burdel, także niestety musisz się teraz uzbroić w cierpliwość.
Już to niestety zauważyłem :|

Odcinek 2 pt zrobiliśmy co w naszej mocy

Pierwsze zgłoszenie przez Play 24 jak było nierozwiązane, tak jest nadal ze statusem "zarejestrowane" (ktoś to w ogole czyta?!!?!?!). Drugie, zgłoszone telefonicznie, dzisiaj rzekomo udało się rozwiązać.

"Uprzejmie informujemy, iż aktualnie połączenia są zestawiane poprawnie, od strony sieci nie stwierdzono nieprawidłowości. Jeżeli problem nadal występuje, prosimy o wskazanie konkretnych przykładów połączeń, na podstawie których będzie możliwość przeanalizowania problemu"

Oczywiście nic nie zrobiono. W kwestii formalnej: telefonu nie odebrałem, bo nie miałem go przy sobie. Co ciekawe, Play dzwoni z numeru zastrzeżonego, więc nawet nie mam jak oddzwonić.

I za jednym zamachem odcinek trzeci pt: Wujek dobra rada
Znów dzwonię do obsługi klienta. Oczywiście z własnego telefonu w Plusie, bo z Play mnie rozłacza po 30 sekundach. Tu konsultant wnikliwie zbadał problem i orzekł: musi Pan doładować telefon po przeniesieniu! Nawet niech będzie to kwota 5 zł. Nieważne, że z innych sieci połączenia dochodzą. Co zrobił biedny i naiwny użytkownik (czyt. ja)? Doładował. Na dzisiaj jestem w plecy 5 zł + koszt rozmów z Plusa na obsługę Play (nie wiem ile tam minuta, 79 gr chyba?).

Czekam do północny, może Plus lub Play coś przestawi w systemie i jakimś cudem zadziała.

 #410547  autor: PLAY
 15 cze 2010, 19:33
ChrisPL pisze:bo z Play mnie rozłacza po 30 sekundach.
Przepraszam że się wtrącę, ale dlaczego rozłącza? Też tak mam, kasę na koncie też i nic.
A chciałem zadzwonić, bo mam sprawę do nich. :roll:

[center]» Darmowy Starter Play Fresh «[/center]

 #410550  autor: ChrisPL
 15 cze 2010, 19:37
Pytanie nie do mnie. 30 sekund i koniec. Niezależnie czy coś wybiorę czy nie. Dwa razy nawet udało mi się już połączyć z konsultantem i rozłączyło w trakcie rozmowy.
 #410687  autor: Simplusowiec
 16 cze 2010, 11:43
4.czerwca złożyłem wniosek internetowy o przeniesienie numeru z simplusa do Gadu Air. Kurier ze starterem Gadu Air i papierami do podpisania przyjechał we wtorek 8.czerwca, w piątek 11.czerwca dostałem od GA maila iż Polkomtel wskazał termin przeniesienia na 16.czerwca (dzis). Od rana dzisiaj nie jest już aktywna karta simplusa, nie jest również jeszcze aktywna karta Gadu Air. Dzwoniłem do BOKu Gadu Air i potwierdzili problem techniczny, nad którym pracują... Czy ktoś miał podobne przejścia? Jak długo numer przenoszony był głuchy?

 #410692  autor: Ruben
 16 cze 2010, 12:12
Simplusowiec, ja także jestem w trakcie przenoszenia numerów do Gadu Air ale z PTC. Z tego co tutaj na forum wyczytałem największe problemy występują z przeniesieniem z Plusa. Może nie jest to regułą ale jest to dosyć częsty problem. Swoją drogą dosyć odległy termin wyznaczyli na zwolnienie numeru a pomimo tego są problemy.
Mam nadzieję, że przenoszenie z PTC przebiega sprawniej.

 #410716  autor: kerim36
 16 cze 2010, 14:27
Simplusowiec pisze:Dzwoniłem do BOKu Gadu Air i potwierdzili problem techniczny
nie chce napisac, ze to standard, ale w znacznej wiekszosci przypadkow przenosin Plus->GA jest dokladnie jak napisales

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #410823  autor: Simplusowiec
 16 cze 2010, 21:54
kerim36 pisze:
Simplusowiec pisze:Dzwoniłem do BOKu Gadu Air i potwierdzili problem techniczny
nie chce napisac, ze to standard, ale w znacznej wiekszosci przypadkow przenosin Plus->GA jest dokladnie jak napisales
To ile czasu będę czekał z głuchym telefonem? Nr 603xxxxxx był aktywny w simplusie od 11 lat;) - do dzisiaj.... Od dzisiaj jest głuchy. Dzwoniąc na niego słyszę: Wybrany numer jest nieprawidłowy. :) Jaka jest przyczyna problemów z przeniesieniem? Czy Gadu Air nie potrafi powiązać karty SIM z numerem przenoszonym, czy to Plus odłączając telefon z własnej sieci, celowo nie dopełnia wszystkich formalności. Niezłe jaja. Ile będę czekać?

 #410849  autor: ChrisPL
 16 cze 2010, 23:35
Spróbuj zadzwonić z innej sieci. Jak widzisz z postów wyżej też mam problem z przeniesieniem z Plusa, lecz do Play. Nawet Play4You2 mi nie pomógł :( Znaczy pomógł, ale bezskutecznie ;)
  • Strona 30 z 171
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 171
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 171