DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 2 z 241
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 241

 #483249  autor: qper
 20 cze 2011, 09:36
Robaas pisze:
qper pisze: Przeanalizowałem już do mega dokładnie dlatego pytam, czy ktoś zauważył podobny problem ?
Wcześniej też ktoś ostatnio o tym pisał...
u mnie było identycznie, nawet pisaliśmy o tym, wyłączyłem wszystkie przekazy właśnie tym kodem, wyłączyłem PG i Notkę sms i nie miałem komunikatów. musiałem ręcznie przestawić przekierowania.
Pozdrawiam
tylko jak ręcznie przestawię to wtedy nie działają ten usługi...

[ Dodano: 2011-06-20, 09:43 ]
playonline pisze:aka padla odpowiedz? I jak dlugo walczyles? Tzn czy byly jakies reklamacje, odwolania itp?
Poza tym napisalem pismo do admina mojej skrzynki mailowej o wykaz wszystkich maili z @sms.playmobile.pl lacznie z datami i godzinami ich otrzymania i wyslania.
Oczywiście, że były reklamacje, odwołania itp.

Jedna z odpowiedzi
Kod: Zaznacz cały
dziękuję za zgłoszenie, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 19 października 2010 roku dotyczące trudności w odbieraniu wiadomości SMS.

W odpowiedzi zapewniam, że dokładnie zapoznałam się z treścia zgłoszonej przez Panią sprawy.
Na wstępie pragnę przeprosić za długi termin oczekiwania na odpowiedź. Gwarantuję, że nasza sieć dołoży wszelkich starań by podobne zdarzenie nie powtórzyło się w przyszłości.
Uprzejmie informuję, że analiza konta wykazała, że w wyniku chwilowych nieprawidłowości w ustawieniach Centrum SMS. Warto jednak dodać, że na chwilę obecną zaistniałe trudności nie powinny występować. 
Pragnę również powinformować, że w przypadku gdy wspomniane trudności powtórzą się proszę o korespondencję zwrotną wraz z podaniem dokładnej daty i godziny wystąpienia trudności w korzystaniu z usługi.
Kolejna reklamacja
Kod: Zaznacz cały
Zapewniamy. że zapoznaliśmy się z Pana sprawą ze szczególną uwagą. Miło nam poinformować, że Pana reklamacja została uznana za zasadną. Po sprawdzeniu naszych systemów stwierdziliśmy 27 kwietnia 2010 roku usterkę na Pana koncie. Polegała ona na braku możliwości wysyłania SMS-ów do odbiorców. Po wykryciu awarii niezwłocznie podjęliśmy działania naprawcze, które w chwili obecnej zostały zakończone. W przyszłości podobne zdarzenia nie będą miały miejsca. 
zanim jednak ją uznali pisali tak..
Kod: Zaznacz cały
Sprawdziliśmy dokładnie reklamowane przez Pana SMS-y, potwierdzamy że zostały one wysłane i dostarczone poprawnie do odbiorców. Takie informacje otrzymaliśmy z Centrum Wiadomości. Nie odnotowaliśmy żadnych niedogodności. Usługa została wykonana prawidłowo, opłaty naliczyły się zgodnie z Cennikiem obowiązującym w Pana taryfie. 

 #483258  autor: playonline
 20 cze 2011, 09:58
qper - Pierwsza odpowiedz podoba mi sie. :)
Uprzejmie informuję, że analiza konta wykazała, że w wyniku chwilowych nieprawidłowości w ustawieniach Centrum SMS.
Ktos zapomnial szablon uzupelnic.. ;)

[ Dodano: 2011-06-20, 16:29 ]
Ok, mam odpowiedz od admina poczty. Wszystko jest ok, skrzynka dziala prawidlowo i nie ma opoznien w dostarczaniu maili. Propozycja - kontakt z Play.

 #483377  autor: play4you2
 20 cze 2011, 16:35
Moi drodzy, wybaczcie tą jakże długą przerwę w mojej obecności tu, na forum. Na usprawiedliwienie mogę powiedzieć tylko tyle, że miałem baaaardzo dużo pracy. Jak zapewne pamiętacie, fora internetowe są moją "dodatkową" pracą, więc musiałem załatwić inne priorytety ;-). Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe :P.

Ok, co do tematu, widziałem coś o przenosinach numerów w zamkniętym wątku, cos o zgłoszeniach, jakieś kwestie pakietów, zasięg... Generalnie mam pytanie, czy tamte tematy są nadal aktualne? Tzn, jeżeli macie nadal jakieś kłopoty ze zgłaszanymi sprawami w tamtym wątku, przypomnijcie mi się z nimi. Nie będziemy powielać spraw, które juz są nieaktualne.

Co do kwestii niemerytorycznych, o których proszono mnie abym sie wypowiedział (login uzytkownika), wybaczcie, ale moja obecność tutaj nie jest od tego, abym zajmował się tego tytpu sprawami. Niemniej jednak powtarzam i powtarzałem za każdym razem, abyście NIE PODAWALI danych osobowych a zwłaszcza haseł abonenckich w prywatnych wiadomościach, gdyż forum Telepolis, nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym. Ten wątek jak i moja obecność tutaj jest wynikiem jedynie uprzejmości Administratorów, którzy pozwalają odpowiadać mi na wasze pytania, dotyczące sieci Play. Pioza tym aspektem, żadne inne kwestie nie są powiązane z Telepolis i Play. Reasumując, jeżeli macie jakieś kłopoty, zawsze zgłaszajcie je oficjalnymi kanałami zgłoszeniowymi, a ki możecie co najwyżej podać numer zgłsozenia i to mi w zupełności wystarczy. To by było na tyle, co mam do powiedzenia w tym temacie.

Jeszcze takie drobne informacje, które myślę, że was zaciekawią:

16 6 2011 zrobiliśmy trochę zmian w Play24. Najaważniejsze zmiany to:

W zakładce finanse została utworzona nowa podzakładka „zarządzanie finansami”. Z jej poziomu można:
- włączyć e-fakturę
- wypełnić wniosek o polecenie zapłaty
- zamówić rachunek szczegółowy cykliczny

Lekko zmodyfikowana została również sama tabela z fakturami. Można z jej poziomu teraz:
- zamówić duplikat faktury (usługa jest niedostępna dla e-faktury)
- zamówić rachunek szczegółowy jednorazowy

Ok, zacznijmy więc udzielać odpowiedzi 8)
thonka pisze:prosze trzymac sie tematu i nie wchodzic w zadne bezsensowne dyskusje.
pozdrawiam
Bardzo dziękuję Ci za tą informację i też podtrzymuję tą prośbę do Was, szanowni użytkownicy. Trzymajmy się niniejszego tematu, wówczas dla wszystkich to będzie dobre rozwiązanie.
Ricki1980 pisze:Może na początek ktoś z PLAY skomentuje wczorajszą aferę, bo tak już to można nazwać z modemem 4G Ready kupionym przez Groupon?
Sprawa jest aktualnie weryfikowana. Niestety, ja nie mam w tym termacie nic więcej do powiedzenia. Sugeruję ewentualnie śledzić blog naszego Rzecznika, być może on zamieści szersze informacje na ten temat.
zizu09 pisze:W poprzednim wątku szanowni znawcy od Playa powiedzieli mi, że na odpowiedź na Play24 będę oczekiwać max miesiąc.
Sprawa wygląda tak:

- na reklamację ustawowo mamy czas na odpowiedź do 30 dni kalendarzowych, od daty dostarczenia jej do Operaotra. Po tym terminie reklamacja uznawana jest za zasadną. Składając reklamacje, należy spełnić wszystkie wymogi określone w rozporządzeniu Ministra dot. reklamacji. Dla ułatwienia, rozporządzenie jest pod tym adresem :wink: http://www.petrus.com.pl/_upload/pliki/ ... oz2291.pdf

- na zwykłe zgłsozenie, nie ma określonego terminu na jego rozpatrzenie, niemniej jednak, staramy sie rozpatrzyć sprawę w mozliwie najkrótszym okresie. Zazwyczaj chcemy, aby było to 5 dni roboczych, od daty złożenia. Czsami jednak sprawy wymagają szerszej weryfikacji i czas ten się przedłuża. Średnio zgłoszenia są rozpatrywane około tygodnia, do półtora. Jeżeli masz jakieś zgłoszenie, które jest wyjątkowo długo rozpatrywane, podaj mi jego numer, wówczas sprawdzę, co się z nim dzieje.
4malina pisze:Czy jest jakaś szansa na naprawę tego buga?
Czy problem nadal występuje? Jeżeli tak, to najszybciej będzie, jak udasz się do Salonu, wówczas wszystko załatwisz na miejscu.
playonline pisze:Niestety Play4You jest chyba na wakacjach skoro nie odpisuje tutaj na forum no chyba, ze ma sporo roboty...
No jak już mówiłem, pracy to owszem, mam baaardzo dużo :|.
playonline pisze:Zgonic na zasieg, operatora czy telefon nie moga bo telefon jest wylaczony i chodzi TYLKO o to, ze smsy na email nie docieraja. Niektore przychodza odrazu.
Niestety, to należałoby zweryfikować. Zrób zgłsozenie z najbardziej aktualnymi przypadkiem i podaj mi jego numer. Prześlę wówczas sprawę do technicznego.
qper pisze:Jeżeli ręcznie zmienię przekierowywanie na numer 790 998 725 to powracają komunikaty lektorów ale nie działają usługi "już w zasięgu" oraz powiadomienie SMSem o numerze dzwoniącego.
Zgłoś to indywidualnie, to tą usługę można włączyć zdalnie, za pomocą systemów.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #483396  autor: playonline
 20 cze 2011, 17:44
play4you2 pisze:Niestety, to należałoby zweryfikować. Zrób zgłsozenie z najbardziej aktualnymi przypadkiem i podaj mi jego numer. Prześlę wówczas sprawę do technicznego.
- 32045989 - smsy, ktore nie wychodza z telefonOW a sa w historii polaczen,
- 32045800 - niedostarczanie lub opoznianie w dostarczeniu emaili na skrzynke pocztowa. (otrzymalem dzis potwierdzenie od admina, ze maile sa wysylane do mnie odrazu jak je otrzymuja od Play, czyli Play za pozno je wysyla)
- 32046114 - problem z wylogowaniem sie z bramki Play.

 #483406  autor: muchakk
 20 cze 2011, 18:30
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=51553&start=0


Kiedy się WRESZCIE TYM ZAJMIECIE? AWARIA ta ma miejsce od 24 maja! Człowieka aż trafia jak ma gdzieś zadzwonić. Sorry, ale ja rozwiązuje z wami umowy z waszej winy. Jutro zaczynam rozmowy w tej sprawie. JAK możecie robić ze mnie idiotę i informować, że wszystko jest ok jak nie działa pół sieci a druga połowa jest tak obciążona że non stop są problemy!!!! Sorry, ale nie dam z siebie robić idioty!!!

Już chyba z 20 zgłoszeń zrobiłem do tej sprawy!!

 #483412  autor: patrix-83
 20 cze 2011, 18:59
PlayForYou

Mam prośbę do Ciebie, przyśpiesz rozwiązywanie 2 poniżej wymienionych zgłoszeń ponieważ na rozwiązanie ich czekam już ponad miesiąc lub prawie miesiąc, to jakaś kpina:
1. Zgłoszenie nr 30736096 - czekam od dnia 11.05.2011.
2. Zgłoszenie nr 31164985 - czekam od dnia 23.05.2011.

Pomimo że zgłaszałem przez play24 i telefonicznie do BOK *500 prośbę o szybsze rozwiązanie zgłoszeń nr 30736096 i 31164985 to nic to nie pomogło.

PlayForYou zdziałaj coś w tym temacie.

 #483415  autor: sumix
 20 cze 2011, 19:08
Play4u, ja nie chce nic ponad to zeby w 2G Play normalnie dzialal wap, internet oraz zeby prawidlowo dzialaly MMSy w BRZEGU DOLNYM. (Data w 2G Play leży i kwiczy)

Przelaczenie sie na roaming Plusa powoduje kłopoty z zasiegiem, dzwoniący do mnie słyszą komunikat, że jestem poza zasiegiem mimo pełnego zasięgu i bycia zalogowanym w plusie, nie wspomne juz o karygodnej jakosci polaczen.

Forumowicze, jak dlugo operator moze wodzic za nos zamykaniem zgłoszen technicznych przed rozwiazaniem umowy w związku niedostarczaniem usług zgodnie z umową ?

 #483417  autor: playonline
 20 cze 2011, 19:36
sumix pisze:Przelaczenie sie na roaming Plusa powoduje kłopoty z zasiegiem, dzwoniący do mnie słyszą komunikat, że jestem poza zasiegiem mimo pełnego zasięgu i bycia zalogowanym w plusie
Przytrafilo mi sie to kilka razy ale w wlkp. Zadzwonilem z jednego telefonu na drugi i taki komunikat mialem. Oba telefony kolo siebie byly.

 #483421  autor: sumix
 20 cze 2011, 19:48
W Brzegu Dolnym na moim osiedlu najsilniejszy sygnał ma Play w związku z tym telefony siedza zalogowane do Play. Zwykle telefony (bez 3G) nie odbierają ani nie wysylaja MMSow, bo w 2G przesyl danych kompletnie nie dziala. Surfowanie po WAP prędzej zawiesi telefon niż wyświetli strone.
Zgloszenie techniczne jest zamknięte po lakonicznym stwierdzeniu, ze technicy wprowadzili zmiany i teraz powinno byc cacy.

 #483422  autor: qper
 20 cze 2011, 19:51
play4you2 pisze:Zgłoś to indywidualnie, to tą usługę można włączyć zdalnie, za pomocą systemów.
właśnie cały czas próbuję to naprawić i ciągle jakieś problemy po waszej stronie.
Jak możesz to przekieruj to do jakieś osoby co to sprawnie załatwi - zgłoszenie 32045801


Co do zgłoszenia 31210048 które już ponaglałeś 2 razy to nadal nic, wręcz przeciwnie dostałem jeszcze smsa, że to potrwa. Sprawa się już ciągnie od 18 maja...



Zgłoszenie 31952216 - to sprawa tych 3 maili wysłanych do BOK, które nie zostały zarejestrowane.

PS

Miło, że jesteś bo już miałem się przenieś na wasz profil na FB na którym pomagacie ;)

 #483432  autor: play4you2
 20 cze 2011, 20:42
playonline pisze:- 32045989
Zostanie przekazane w najbliższym czsie.
playonline pisze:- 32045800
Już zgłoszono do weryfikacji.
playonline pisze:- 32046114
Będzie zgłoszone w najbliższym czasie.
muchakk pisze:Kiedy się WRESZCIE TYM ZAJMIECIE?
Uwierz mi, że sie tym zajmujemy. Niestety, robimy to, na co zezwala nam prawo. Nic więcej nie mogę dodać w tej kwestii.
muchakk pisze:Sorry, ale ja rozwiązuje z wami umowy z waszej winy.
Zawsze masz prawo złożyc stosowna skargę do rozpatrzenia. Aktualnie wygląda to tak, że masz udostepniony zasięg naszego partnera roamingowego. Jednak jak wspomniałem, masz prawo do złożenia stosownych roszczeń, w celu ich rozpatrzenia.
Patryk83żółwik pisze:Zgłoszenie nr 30736096
Ok, widzę że sprawa jest już nieaktualna, więc poproszę o zamknięcie tego.
Patryk83żółwik pisze:Zgłoszenie nr 31164985
Juz poprosiłem o szybsze rozwiązanie. Aktualnie jest to w dziale technicznym, więc jeszcze cos jest weryfikowane.
sumix pisze:Play4u, ja nie chce nic ponad to zeby w 2G Play normalnie dzialal wap, internet oraz zeby prawidlowo dzialaly MMSy w BRZEGU DOLNYM.
Jeżeli składałeś jakieś zgłoszenie, podaj mi proszę jego numer.
sumix pisze:Zgloszenie techniczne jest zamknięte po lakonicznym stwierdzeniu, ze technicy wprowadzili zmiany i teraz powinno byc cacy.
Skoro nie jest "cacy", zrób proszę nowe zgłoszenie i podaj mi jego numer.
qper pisze:zgłoszenie 32045801
Przekazałem do analizy. Myslę, że tym razem będzie ok.
qper pisze:Co do zgłoszenia 31210048 które już ponaglałeś 2 razy to nadal nic
No niestety, w tym przypadku rzeczywiście uzbrój się trochę w cierpliwość. Z tego co mi wiadomo, wymagana jest szersza analiza sprawy.
qper pisze:Miło, że jesteś bo już miałem się przenieś na wasz profil na FB na którym pomagacie
Dzięki, ale jakbys zauważył, tam działa "jedynka" a ja raczej rzadziej :mrgreen:. Za to ja jestem tutaj bardziej aktywny a on nie :wink:. Mimo wszystko nie martw się, z pewnością stąd nie zniknę :P. Moze być tak, że mnie nie będzie "jakiś" czas, ale zawsze do was wrócę 8).

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #483446  autor: forum_tg
 20 cze 2011, 21:03
mam pytanko, chyba najlepiej byłoby jak by się play4you2 wypowiedział, otóż chciałbym dowiedzieć się czy rzecznik prasowy Pan M. Gruszka odpowiada na zapytania w jakimś konkretnym czasie, czy jak mu się podoba?

Ponadto wytłumacz mi proszę dlaczego dla Play są "równi i równiejsi"? nie wszystkich w ewidentny sposób traktuje sie tak samo. Przykładem może być zgłoszenie: 31796004 oraz informacja że innym osobom z mojego miasta uznano reklamacje. A dotyczyły tej samej sprawy w tym samym miejscu i czasie!
Jak to można wytłumaczyć?

 #483453  autor: Blank
 20 cze 2011, 21:11
tomektg pisze:mam pytanko, chyba najlepiej byłoby jak by się play4you2 wypowiedział, otóż chciałbym dowiedzieć się czy rzecznik prasowy Pan M. Gruszka odpowiada na zapytania w jakimś konkretnym czasie, czy jak mu się podoba?
Pan Marcin Gruszka może odpowiedzieć w terminie jaki mu odpowiada, lub nie odpowiedzieć w ogóle. Rzecznik Prasowy odpowiada za kontakty z mediami, a nie pojedynczymi użytkownikami.

Play ma ok. 5 milionów klientów. Zakładając, że 2 miliony osób chciałoby zadać mu pytanie, uważasz, że powinien każdemu odpowiedzieć?

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #483458  autor: play4you2
 20 cze 2011, 21:22
tomektg pisze:mam pytanko, chyba najlepiej byłoby jak by się play4you2 wypowiedział, otóż chciałbym dowiedzieć się czy rzecznik prasowy Pan M. Gruszka odpowiada na zapytania w jakimś konkretnym czasie, czy jak mu się podoba?
No przykro mi, ale jeżeli chodzi o naszego Rzecznika, to nie wypowiadam się na jego temat. Mam zasadę, że kwestie związane z działalnością Marcina są po jego stronie i nie komentuje jego działań ani żadnych wypowiedzi.
tomektg pisze:Ponadto wytłumacz mi proszę dlaczego dla Play są "równi i równiejsi"?
Wybacz, ale z tym stwierdzeniem zdecydowanie się nie zgodzę. Rozumiem, że Twoja sprawa była rozpatrzona w ten, nie inny sposób, jednak pewne czynniki spowodowały, że otrzymałeś właśnie taką, a nie inną odpowiedź. Wybacz, ale o szczegółach odpowiedzi i sprawy nie mogę rozmawiać na forum. Mam jednak pytanie, czy to, co zgłaszałeś w reklamacji nadal wystepuje?

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #483495  autor: Kamil_K
 20 cze 2011, 22:45
Zgłoszenie nr 31356619.

Zgodziliście się, że jest problem i obiecaliście coś zrobić.
Od tego czasu jest tylko gorzej.

Zgłoszenie nr 31361073.

Fragment odpowiedzi: Proszę zatem o próbę połączenia z internetem za pomocą innego modelu telefonu.
Czy ja piszę cokolwiek o Internecie? NIE.

Fragment odpowiedzi: Proszę zatem o sprawdzenie czy trudności mogą być spowodowane wadliwym działaniem telefonu lub karty SIM.
Czy komunikaty w słuchawce mogą być powodowane wadliwym działaniem telefonu lub karty SIM? NIE.

A opisywana sytuacja wciąż ma miejsce...

 #483501  autor: playonline
 20 cze 2011, 23:10
play4you2 pisze:Zostanie przekazane w najbliższym czsie.
play4you2 pisze:Już zgłoszono do weryfikacji.
Będzie zgłoszone w najbliższym czasie.
Dzieki i mam nadzieje, ze tym razem "te" dzialy podejda bardziej profesjonalnie do sprawy... YouTube chyba maja dostepnego.
Swoja droga chyba wiecie, ze nie pisalbym zgloszen z byle powodu... (?)

[ Dodano: 2011-06-21, 00:04 ]
PS Dzis (tj w zasadzie wczoraj 20.06.2011) otrzymalem kolejne emaile w ktorych byla tresc z smsow wyslanych do mnie kilka dni temu... :/

 #483524  autor: Pajuch
 21 cze 2011, 01:53
zawsze można się zaopatrzyć w darmowy internet jak cos z play nie teges ;) http://www.aero2.pl/www/ubdi.html

 #483528  autor: sumix
 21 cze 2011, 06:39
play4u2

FYI zgłoszenie podałem w poprzednim wątku, przed jego zamknięciem.

1 16.06.2011 31972584 Zgłoszenie techniczne E-mail Rozpatrywane
2 16.06.2011 31958140 Zgłoszenie techniczne Telefon Rozpatrywane
3 02.06.2011 31528982 Kwestie techniczne WWW Zakończone

Nie wiem co technicy nawywijali, nie znam się. Wiem, że trace czas, pieniądze i nerwy.
Dziękuje i pozdrawiam.

 #483546  autor: play4you2
 21 cze 2011, 10:35
Kamil_K pisze:Zgłoszenie nr 31356619.
Przyznaję, że w czsasie kiedy to zgłaszałeś, były robione pewne zmiany, więc mozliwe, że tak było. Na chwilę obecną, raczej nie powinno już nic wystepować.
Kamil_K pisze:Zgłoszenie nr 31361073.
Sprawa była weryfikowana i opierano się na samych danych z systemu, które nie potwierdziły problemów. Przyznaję, że w odpowiedzi niepotrzebnie wspomniano o internecie, gdyż rzeczywiście, nic na ten temat nie pisałeś. Przekazałem juz tą kwestię przełożonemu tej osoby, aby zwrócił jej uwagę na to, co odpiosuje i w jaki sposób. Niemniej jednak, pomijając ten aspekt z informacją o internecie, konsultant udzielił Ci prawidłowej informacji.
Kamil_K pisze:A opisywana sytuacja wciąż ma miejsce...
Ok, poproszę, aby ktoś się z Toba skontaktował i poromzawiacie o sprawie. Pewnie zostaniesz poproszony o podanie kilku danych, wówczas sprawę przekażemy zapewne do technicznego.
sumix pisze:31972584 Zgłoszenie techniczne E-mail Rozpatrywane
Jeszcze dzisiaj w tej sprawie ktoś się z Tobą skontaktuje.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #483548  autor: kuwejt
 21 cze 2011, 10:51
P4U, przegapiłeś trochę pytań/zagadnień z końcówki poprzedniego tematu :/ --> http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php ... start=4860
mniej więcej od strony 314 gdzie była Twoja ostatnia wypowiedź. :|

M.in.:
p4u czy jest jakakolwiek szansa, że w najbliższym czasie w play online na karte dostępna będzie usługa wysyłania sms? Czym podyktowany jest jej brak?

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB
  • Strona 2 z 241
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 241
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 241