Moi drodzy, wybaczcie tą jakże długą przerwę w mojej obecności tu, na forum. Na usprawiedliwienie mogę powiedzieć tylko tyle, że miałem baaaardzo dużo pracy. Jak zapewne pamiętacie, fora internetowe są moją "dodatkową" pracą, więc musiałem załatwić inne priorytety
. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe
.
Ok, co do tematu, widziałem coś o przenosinach numerów w zamkniętym wątku, cos o zgłoszeniach, jakieś kwestie pakietów, zasięg... Generalnie mam pytanie, czy tamte tematy są nadal aktualne? Tzn, jeżeli macie nadal jakieś kłopoty ze zgłaszanymi sprawami w tamtym wątku, przypomnijcie mi się z nimi. Nie będziemy powielać spraw, które juz są nieaktualne.
Co do kwestii niemerytorycznych, o których proszono mnie abym sie wypowiedział (login uzytkownika), wybaczcie, ale moja obecność tutaj nie jest od tego, abym zajmował się tego tytpu sprawami. Niemniej jednak powtarzam i powtarzałem za każdym razem, abyście NIE PODAWALI danych osobowych a zwłaszcza haseł abonenckich w prywatnych wiadomościach, gdyż forum Telepolis, nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym. Ten wątek jak i moja obecność tutaj jest wynikiem jedynie uprzejmości Administratorów, którzy pozwalają odpowiadać mi na wasze pytania, dotyczące sieci Play. Pioza tym aspektem, żadne inne kwestie nie są powiązane z Telepolis i Play. Reasumując, jeżeli macie jakieś kłopoty, zawsze zgłaszajcie je oficjalnymi kanałami zgłoszeniowymi, a ki możecie co najwyżej podać numer zgłsozenia i to mi w zupełności wystarczy. To by było na tyle, co mam do powiedzenia w tym temacie.
Jeszcze takie drobne informacje, które myślę, że was zaciekawią:
16 6 2011 zrobiliśmy trochę zmian w Play24. Najaważniejsze zmiany to:
W zakładce finanse została utworzona nowa podzakładka „zarządzanie finansami”. Z jej poziomu można:
- włączyć e-fakturę
- wypełnić wniosek o polecenie zapłaty
- zamówić rachunek szczegółowy cykliczny
Lekko zmodyfikowana została również sama tabela z fakturami. Można z jej poziomu teraz:
- zamówić duplikat faktury (usługa jest niedostępna dla e-faktury)
- zamówić rachunek szczegółowy jednorazowy
Ok, zacznijmy więc udzielać odpowiedzi
thonka pisze:prosze trzymac sie tematu i nie wchodzic w zadne bezsensowne dyskusje.
pozdrawiam
Bardzo dziękuję Ci za tą informację i też podtrzymuję tą prośbę do Was, szanowni użytkownicy. Trzymajmy się niniejszego tematu, wówczas dla wszystkich to będzie dobre rozwiązanie.
Ricki1980 pisze:Może na początek ktoś z PLAY skomentuje wczorajszą aferę, bo tak już to można nazwać z modemem 4G Ready kupionym przez Groupon?
Sprawa jest aktualnie weryfikowana. Niestety, ja nie mam w tym termacie nic więcej do powiedzenia. Sugeruję ewentualnie śledzić blog naszego Rzecznika, być może on zamieści szersze informacje na ten temat.
zizu09 pisze:W poprzednim wątku szanowni znawcy od Playa powiedzieli mi, że na odpowiedź na Play24 będę oczekiwać max miesiąc.
Sprawa wygląda tak:
- na reklamację ustawowo mamy czas na odpowiedź do 30 dni kalendarzowych, od daty dostarczenia jej do Operaotra. Po tym terminie reklamacja uznawana jest za zasadną. Składając reklamacje, należy spełnić wszystkie wymogi określone w rozporządzeniu Ministra dot. reklamacji. Dla ułatwienia, rozporządzenie jest pod tym adresem
http://www.petrus.com.pl/_upload/pliki/ ... oz2291.pdf
- na zwykłe zgłsozenie, nie ma określonego terminu na jego rozpatrzenie, niemniej jednak, staramy sie rozpatrzyć sprawę w mozliwie najkrótszym okresie. Zazwyczaj chcemy, aby było to 5 dni roboczych, od daty złożenia. Czsami jednak sprawy wymagają szerszej weryfikacji i czas ten się przedłuża. Średnio zgłoszenia są rozpatrywane około tygodnia, do półtora. Jeżeli masz jakieś zgłoszenie, które jest wyjątkowo długo rozpatrywane, podaj mi jego numer, wówczas sprawdzę, co się z nim dzieje.
4malina pisze:Czy jest jakaś szansa na naprawę tego buga?
Czy problem nadal występuje? Jeżeli tak, to najszybciej będzie, jak udasz się do Salonu, wówczas wszystko załatwisz na miejscu.
playonline pisze:Niestety Play4You jest chyba na wakacjach skoro nie odpisuje tutaj na forum no chyba, ze ma sporo roboty...
No jak już mówiłem, pracy to owszem, mam baaardzo dużo
.
playonline pisze:Zgonic na zasieg, operatora czy telefon nie moga bo telefon jest wylaczony i chodzi TYLKO o to, ze smsy na email nie docieraja. Niektore przychodza odrazu.
Niestety, to należałoby zweryfikować. Zrób zgłsozenie z najbardziej aktualnymi przypadkiem i podaj mi jego numer. Prześlę wówczas sprawę do technicznego.
qper pisze:Jeżeli ręcznie zmienię przekierowywanie na numer 790 998 725 to powracają komunikaty lektorów ale nie działają usługi "już w zasięgu" oraz powiadomienie SMSem o numerze dzwoniącego.
Zgłoś to indywidualnie, to tą usługę można włączyć zdalnie, za pomocą systemów.
Pzdr.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.