Użytkownik
Ranga
Spamer ;)
Posty
1304
Rejestracja
14 paź 2009, 16:42
Sieć
P4
Lokalizacja
Warszawa
Przyznam szczerze, że je czytałem, ale jak zauważyłeś, wspomniałem w tym wątku, w pierwszym poście, że jeżeli pewne kwestie nadal wystepują, to poprosiłem o ich przedstawienie już w tym wątku, żeby nie "kopiować" spraw, które być może są już nieaktualne. Tak więc, jeżeli ktoś ma pytania na które nie odpowiedziałem w zamkniętym wątku a są nadal aktualne, proszę o ich ponowne zamieszczenie.kuwejt pisze:P4U, przegapiłeś trochę pytań/zagadnień z końcówki poprzedniego tematu :/ -->
Niestety, jest to pytanie z zakresu marketingu i ofert, tak więc nie mogę udzielić na nie odpowiedzi, ze względu na Tajemnicę Telekomunikacyjną. Zapewniam Cię jednak, że jak pojawią się nowe Oferty, najszybciej o nich dowiesz się na blogu naszego rzecznika.kuwejt pisze:p4u czy jest jakakolwiek szansa, że w najbliższym czasie w play online na karte dostępna będzie usługa wysyłania sms? Czym podyktowany jest jej brak?
Niekoniecznie musiałeś podawać go Play. Mogłeś podać innej firmie, z którą współpracujemy a ta firma w oparciu o Twoją zgodę reealziuje konkretne zlecenia lub po prostu "sprzedałeś" gdzieś swoje dane, które zostały przekazane nam, do celów marketingowych. Generalnie zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, masz prawo do informacji, skąd i na jakiej podstawie są te dane. W tym celu nalezy wysłać pismo z prośbą o złożenie wyjaśnień, podając szczegółowe informacje dotyczące sprawy.wojciech pisze:- na numer stacjonarny którego play nie podawałem;
Nie, jest to komunikkacja IVR i jest stosowana w marketingu sprzedaży. Reguluje to Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Link do Ustawy ---> http://www.abc.com.pl/serwis/du/2000/0271.htmwojciech pisze:czy PT nie zabrania stosowania komunikatów automatycznych?
Tak, został wieeeki temu opublikowany w 'ksiażce telefonicznej' (bo wtedy było opt-out zamiast aktualnego opt-in) i wystarczy wygrzebać starą książke i można dzwonić... cudownie co nie?play4you2 pisze:Niekoniecznie musiałeś podawać go Play.
można via zgłoszenie play24? :>play4you2 pisze: tym celu nalezy wysłać pismo z prośbą o złożenie wyjaśnień, podając szczegółowe informacje dotyczące sprawy.
Rozumiem, że możesz nie przypominać sobie takiej sytuacji, niemniej jednak uwierz mi, że wystarczy nawet twoja zgoda np. w TP na przekazywanie tych danych innym podmiotom i na tej podstawie już mozemy uzyskać Twój numer telefonu. Nie ma co zresztą dywagować, takie informacje są do sprawdzenia.wojciech pisze:Tak, został wieeeki temu opublikowany
Niestety, zgodnie z Ustawą, Art. 32, takie zapytanie nalezy zgłaszać tylko i wyłącznie pisemnie, na adres korespondencyjny. Nie zapomnij zamieścić w pismie oprócz samego zapytania, również swojego numeru PESEL (wymóg ustawowy). Na odpowiedź w tej kwestii również korespondencyjnie (wyłącznie), mamy 30 dni od daty otrzymania zapytania.wojciech pisze:można via zgłoszenie play24? :>
Przykro mi, ale możemy kontaktować się wyłącznie na numery krajowe.playonline pisze:Poprosilem w reklamacjach aby kontakt byl na numer zagraniczny, no chyba, ze zechcecie mi rekompensowac utracone zlotowki... Czy mozesz przekazac informacje?
Generalnie jest tak, że rzeczywiście obowiązuje limit aktywacji, nawet jak 3 usługa to tylko Abonament bez telefonu. Niemniej jednak, Sprzedawca w Salonie może wystąpić w Twoim imieniu o umożliwienie zwiększenia zawarcia Abonamentu. Może to jednak potrwać 1 lub 2 dni robocze, no ale tu juz powinine ten Sprzedawca się z Tobą skontaktować, jak otrzyma informację, że np. może dokonac takiego działania. W kwestii kaucji to też jest prawda. W tym przypadku, jak wpłacisz kaucję, będziesz mógł tego samego dnia zawrzeć tą Umowę. Zwrot kaucji możliwy jest przynajmniej po 3 miesiącach, od daty wystawienia opłaty za 1 fv.Ranger pisze:Proszę mi powiedzieć, czy taką sprawę załatwię od ręki w salonie, czy też obowiązuje tu limit aktywacji na firmę?
Przedstawiełm zaistniałą sytuację. Z tego co widzę, sprawa jest jeszcze w toku. Jak zostanie rozwiązana, z pewnością otrzymasz odpowiedźqper pisze:Play4you chyba podzialales coś w zgłoszeniu 32045801 ale problem nie został rozwiązany.
Ok, wiec kontakt za pomoca emaila tez moze byc. No chyba, ze zwrocicie srodki za polaczenie z BOK (ale to raczej jest niemozliwe).play4you2 pisze:Przykro mi, ale możemy kontaktować się wyłącznie na numery krajowe.
Moznaby bylo ustawic wszedzie takie same ustawienia i po klopocie.qper pisze:Generalnie na wszystkich umerach Fresh tak to działa tylko nie na numerze dziadka.
Chyba obalę twoją teorię u mnie nie działa zarówno przy przekierowaniu 790 998 725 i 790 998 729. Dziwne jest to, że jakiś miesiąc temu działało. Nie chce mi się już tego dalej wyjaśniać ponieważ szans na wyjaśnienie w BOK nie widzę W mBank mobile też zniknęły mi komunikaty lektora.qper pisze:Wylaczenie notki powoduje brak komunikatów lektora.
Problem w tym ze SMS wylaczajacy notke powinien zmienić przekierowanie z numeru 790 998 729 na numer bez notki 790 998 725
Ustawialem ale przy ręcznym nie działa usługa już w zasięgu i nie przychodzą SMS z numerami które próbowały się połączyć.playonline pisze:Ok, wiec kontakt za pomoca emaila tez moze byc. No chyba, ze zwrocicie srodki za polaczenie z BOK (ale to raczej jest niemozliwe).play4you2 pisze:Przykro mi, ale możemy kontaktować się wyłącznie na numery krajowe.
[ Dodano: 2011-06-21, 17:41 ]Moznaby bylo ustawic wszedzie takie same ustawienia i po klopocie.qper pisze:Generalnie na wszystkich umerach Fresh tak to działa tylko nie na numerze dziadka.
Nie ma sprawy. Jeżeli mogę, to pomogę. Dostałem raport w twojej sprawie i powinno być juz ok, a przynajmniej duuużo lepiej. Musisz tylko spełnić te warunki, o których mówił Ci konsultant w rozmowie i będzie ok .Kamil_K pisze:P4Y2, dzięki za świetne załatwienie sprawy. Mam nadzieję, że tym razem będzie lepiej.
Zapewniam cię, że takich osób jest bardzoooo dużo. Niestety, problem w tym, że zazwyczaj tego typu sytuacje, co są opisywane np. w tym wątku, wynikają właśnie z tego, że natrafiliście na osoby, które nie do końca potrafiły poradzić sobie z pewnymi kwestiami. Oczywiście to nie usprawiedliwia nikogo, niemniej jednak zapewniam Cię, że konsultantów bardzo dobrze wykonujących swoja pracę jest bardzo dużo i zdecydowanie są oni w znacznej większości (tak wiem, zaraz napiszecie, że tak nie jest), co weryfikowałem osobiście nie raz.Kamil_K pisze:Niemniej jednak dzięki, że w tej firmie ktoś jednak potrafi profesjonalnie podejść do problemu Klienta .
nie ma czegoś takiego jak w opisanym zgłoszeniu, ale są pojedyncze trudności które da sie zaobserwować. Np problemy z połączeniem (tzn. dajesz połącz, a po chwili jest przerwanie połączenia)play4you2 pisze: Mam jednak pytanie, czy to, co zgłaszałeś w reklamacji nadal wystepuje?
No to myślę, że to jest najważniejsze.tomektg pisze:ale co najważniejsze rozmowy nie są zrywane, smsy dochodza szybciutko i nie ma już efektu podwójnych smsów.
Być może to kwestia nasilenia ruchu na nadajnikach o okreslonych porach, no ale wiadomo, żeby mieć pewność, należałoby to zweryfikować. Cieszy mnie jednak fakt, ze to, co opisywałeś, juz ustąpiło w znacznym stopniu.tomektg pisze:Rozmawiałem z kilkoma znajomymi i też zauważyli drobne problemy z nawiązaniem polączenia.
Spokojnie . Wiesz, że zawsze odpowiadam na wszystkie PRV . Na Twój również odpowiem.davidoff9 pisze:P4Y, wysłałem Tobie w poniedziałek PRV a jeszcze wisi w do wysłania. Zajrzyj tam w wolnej chwili;)
Dzięki
Mialem raczej na mysli to aby w Play ustawili wszedzie takie same opcje.qper pisze:Ustawialem ale przy ręcznym nie działa usługa już w zasięgu i nie przychodzą SMS z numerami które próbowały się połączyć.
Domyślnie jak wyłączysz Notkę to powinny się zmienić z automatu przekierowania i tak to działa.playonline pisze:Mialem raczej na mysli to aby w Play ustawili wszedzie takie same opcje.qper pisze:Ustawialem ale przy ręcznym nie działa usługa już w zasięgu i nie przychodzą SMS z numerami które próbowały się połączyć.