Witam
Opiszę swój przypadek, może P4U mi pomoże, bo do ludzi z BOK-u nie mam już sił.
Jakiś czas temu pisałem reklamację do Play w związku z niesłusznym naliczeniem opłat. Sprawa została załatwiona, dostałem jako rekompensatę pakiet 80 minut do wszystkich sieci. Akurat w tym miesiącu zdarzyło mi się sporo połączeń, minuty z abo w większości szybko zleciały z pakietu, więc postanowiłem wykorzystać owe 80 minut z rekompensaty.
25 lipca zadzwoniłem na infolinię, przedstawiłem jak wygląda sprawa. Od konsultantki dostałem odpowiedź, że pakiet najpóźniej następnego dnia zostanie uruchomiony.
26 lipca dostałem sms-a: “Witamy, informujemy, ze w ramach rekompensaty został przyznany pakiet 80 minut na okres od 20.08.11 do 19.09.11.”
No więc tego samego dnia zgłosiłem sprawę przez Play24. Napisałem, że pakiet miał być włączony w
bieżącym, a nie
przyszłym okresie rozliczeniowym, prośbę o szybkie skorygowanie pomyłki, itd.
28 lipca dostałem odpowiedź:
Szanowny Panie,
przede wszystkim na początku chcę Pana przeprosić za nieprawidłowości związane z uruchomieniem rekompensaty przez naszego Pracownika.
Zgodnie z Pana dyspozycją zmieniłam usługę na Pana koncie. Rekompensata w postaci 80 minut zacznie obowiązywać od dziś (czyli 28 lipca b.r.) do 19 sierpnia b.r.
Jeszcze raz serdecznie przepraszam za niedogodności.
Działanie Konsultanta było incydentalne i nie miało na celu zdenerwowanie Pana.
Ufam, że powyższa pomyłka nie wpłynie znacząco na nasze dalsze relacje.
(...)
Myślę ok, nie ma problemu, zdarza się. Zaraz pewnie włączą, na dodatek przepraszają i piszą, że nie chcieli zdenerwować, choć póki co jeszcze zdenerwowany nie byłem.
Przez cały dzień pakiet włączony jednak nie został. Wchodzę na stronę dzisiaj, dodatkowych 80 minut nadal nie ma. Jako, że do konta mam przypisane dwa numery, a byłem akurat zalogowany, to pomyślałem, że zerknę co się dzieje na moim drugim numerze. I co się okazuje? Oczywiście przypisano pakiet nie do tego numery co trzeba!
Uprzedzę od razu ewentualne pytania: rekompensata dotyczyła mojego głównego numeru telefonu, z tegoż łączyłem się na infolinię, zaznaczałem, że to do niego ma być przyznany dodatkowy pakiet.
Dzisiaj poszło kolejne zgłoszenie [33377395]. Ciekawe tylko ile osób w Play musi zostać zaangażowanych do jednego prostego zgłoszenia - przypisania 80 minut do odpowiedniego numeru na odpowiedni okres.
Pozdrawiam