Użytkownik
Ranga
Cichy Czytelnik
Posty
95
Rejestracja
20 sie 2011, 12:42
Lokalizacja
Warszawa
Ja, np. również tak jak Ty nie mam podanej ulicy w dowodzie i w każdym formularzu jaki bym nie wypełniał czy to prawo jazdy, czy jakieś tam inne, rubrykę ulica pomijałem i nie było żadnego problemu.maker3 pisze:Teraz zastanawiam się nie odrzucą zgłoszenia z powodu niezgodności danych.
To przecież "specimen", czyli skan dowodu specjalnie przygotowany dla takich pokazówek. Żadne dane tam umieszczone nie są prawdziwe, a numer PESEL nawet poprawny nie jest ;PUndiscloseD pisze:Tak swoją drogą mogłeś zamazać nr PESEL i serię dowodu, bo nigdy nie wiadomo na kogo trafisz:)
Fakt nie zauważyłem, że końcowe liczby PESEL to 12345 Myślałem, że dodaj zdjęcie swojego dowodumkowalski pisze:To przecież "specimen", czyli skan dowodu specjalnie przygotowany dla takich pokazówek. Żadne dane tam umieszczone nie są prawdziwe, a numer PESEL nawet poprawny nie jest ;P
No i imie ANIA KOWALSKAUndiscloseD pisze:Fakt nie zauważyłem, że końcowe liczby PESEL to 12345 Myślałem, że dodaj zdjęcie swojego dowodumkowalski pisze:To przecież "specimen", czyli skan dowodu specjalnie przygotowany dla takich pokazówek. Żadne dane tam umieszczone nie są prawdziwe, a numer PESEL nawet poprawny nie jest ;P
Hahahapotargany pisze:No i imie ANIA KOWALSKAUndiscloseD pisze:Fakt nie zauważyłem, że końcowe liczby PESEL to 12345 Myślałem, że dodaj zdjęcie swojego dowodumkowalski pisze:To przecież "specimen", czyli skan dowodu specjalnie przygotowany dla takich pokazówek. Żadne dane tam umieszczone nie są prawdziwe, a numer PESEL nawet poprawny nie jest ;P
Zgłoś sprawę do UKE. Według przepisów w ciągu 6. godzin roboczych od złożenia wniosku w Playu powinieneś dostać od Mobilkinga decyzję o zgodzie/odmowie przeniesienia numeru. W przypadku zgody musi być od razu wyznaczona data uwolnienia numeru.Ruben pisze:Ja czwarty dzień przenoszę numer z Mobilking do Play. I nadal Mobilking nie wyznaczył terminu uwolnienia numeru. Dzwoniłem do BOK i usłyszałem od jednego konsultanta, że ich dział techniczny ma 2tygodnie na wyznaczenie! W Play także nic nie potrafią pomóc więc czekam dalej. Po kolejnym kontakcie z BOK Mobilking obiecali, że ktoś się ze mną skontaktuje. Nazwa operatora we wniosku (MEC) jest prawidłowa.
Do UKE skany dokumentów tj. wniosku jest potrzebny, czy wystarczy dokładny opis z datami i godzinami wykonanych czynności?mkowalski pisze:Zgłoś sprawę do UKE. Według przepisów w ciągu 6. godzin roboczych od złożenia wniosku w Playu powinieneś dostać od Mobilkinga decyzję o zgodzie/odmowie przeniesienia numeru. W przypadku zgody musi być od razu wyznaczona data uwolnienia numeru.