DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 45 z 171
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 171
 #497964  autor: xprox3000
 20 sie 2011, 12:44
Mam pytanie odnosnie przeniesienia numeru tak jak w temacie
Czy podczas przeniesienia będe miał ciągle aktywny numer by odbierac połączenia ? dostane karte od orange zastępczą ? czy będzie tak ze numer będzie nieaktywny przez te pare dni kiedy będzie trwać przeniesienie

 #497966  autor: KC-KARLOS
 20 sie 2011, 12:53
Po podpisaniu dokumentów przeniesienia numeru do Orange, dostajesz kartę SIM, po jej włożeniu to telefonu, już będzie aktywna, na niej do czasu przeniesienia Twojego docelowego numeru z GaduAir, będzie aktywny numer tymczasowy, wylosowany z puli Orange, numer tymczasowy zdezaktywuje się po udanym procesie przeniesienia numeru (wtedy przeniesiony numer będzie aktywny w nowej sieci).
Na SIMce Orange dostajesz 10 zł na konto główne ważne aż 365 dni na wychodzące i przychodzące oraz dodatkowe 7 dni na przychodzące, jeśli upłynie data ważności konta na wychodzące w przypadku niedoładowania konta. Środki możesz od razu wykorzystać po włożeniu karty do telefonu.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #497968  autor: elkanguro
 20 sie 2011, 13:02
No i nie powinno to trwać kilka dni a 1 dzień.

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #497970  autor: KC-KARLOS
 20 sie 2011, 13:05
Dokładnie tak, w nocy, następnego dnia od złożenia wniosku o przeniesienie numeru, numer będzie aktywny pełnoprawnie w Orange.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #497974  autor: maker3
 20 sie 2011, 13:24
Jakie dane sprawdzają przy przenoszeniu numeru?
Wszystko musi się zgadzać, słowo w słowo, tak jak rejestrowałem?

Sprawdzają jakoś te dane czy tylko wpisują to co podam?
Problem polega na tym, że jestem zarejestrowany na inne dane niż mam w dowodzie.

Problem polega na tym, że zawsze wymagana jest Ulica, jakoś nikt nie wziął pod uwagę, że ktoś może nie mieć ulicy.
Kilka lat temu widziałem formularz, w którym była rubryka MIASTO, to już w ogóle był kosmos.

Po konsultacji z BOK polecili w pole Ulica wpisać moją miejscowość,
a w pole Miejscowość wpisać miejscowość poczty.
Miejscowości te są w moim przypadku różne.

Teraz zastanawiam się nie odrzucą zgłoszenia z powodu niezgodności danych.
Nie wiem czy wszyscy zrozumieli, to pokażę obrazkowo jak wygląda mój dowód.
Obrazek

 #497998  autor: xprox3000
 20 sie 2011, 14:55
Dzieki za dokładną pomoc,planuje przejsc nie tyle do Orange Go ale do Orange Free na kartę,ale to nic nie zmienia poza tym że zmienie oferte kodem.
Dzięki

PS czy przy przeniesieniu w salonie trzeba zaznaczyc operatora starego tak ? slyszalem że nie ma takiej sieci jak gaduair,czy mogę wtedy wybrać plus ?

 #498001  autor: kerim36
 20 sie 2011, 14:58
maker3,

sprawdzalem w piatek i jedyna rzecza, ktora jest potrzebna to pesel

nawet numer dowodu nie jest potrzebny

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #498009  autor: UndiscloseD
 20 sie 2011, 15:11
maker3 pisze:Teraz zastanawiam się nie odrzucą zgłoszenia z powodu niezgodności danych.
Ja, np. również tak jak Ty nie mam podanej ulicy w dowodzie i w każdym formularzu jaki bym nie wypełniał czy to prawo jazdy, czy jakieś tam inne, rubrykę ulica pomijałem i nie było żadnego problemu.
Tak swoją drogą mogłeś zamazać nr PESEL i serię dowodu, bo nigdy nie wiadomo na kogo trafisz:)

 #498051  autor: mkowalski
 20 sie 2011, 19:54
UndiscloseD pisze:Tak swoją drogą mogłeś zamazać nr PESEL i serię dowodu, bo nigdy nie wiadomo na kogo trafisz:)
To przecież "specimen", czyli skan dowodu specjalnie przygotowany dla takich pokazówek. Żadne dane tam umieszczone nie są prawdziwe, a numer PESEL nawet poprawny nie jest ;P

 #498153  autor: FreeRider
 21 sie 2011, 12:08
Jest wszędzie taka sieć jak gadu air (gadu-gadu), jeżeli nie ma zaznaczasz że inne i gadu air .

666 - nie dzwoń do mnie, jestem poza zasięgiem ;)

 #498234  autor: UndiscloseD
 21 sie 2011, 20:12
mkowalski pisze:To przecież "specimen", czyli skan dowodu specjalnie przygotowany dla takich pokazówek. Żadne dane tam umieszczone nie są prawdziwe, a numer PESEL nawet poprawny nie jest ;P
Fakt nie zauważyłem, że końcowe liczby PESEL to 12345 :D Myślałem, że dodaj zdjęcie swojego dowodu :)

 #498235  autor: potargany
 21 sie 2011, 20:25
UndiscloseD pisze:
mkowalski pisze:To przecież "specimen", czyli skan dowodu specjalnie przygotowany dla takich pokazówek. Żadne dane tam umieszczone nie są prawdziwe, a numer PESEL nawet poprawny nie jest ;P
Fakt nie zauważyłem, że końcowe liczby PESEL to 12345 :D Myślałem, że dodaj zdjęcie swojego dowodu :)
No i imie ANIA KOWALSKA :D

Pieniądze to nie wszystko ...

 #498239  autor: UndiscloseD
 21 sie 2011, 20:40
potargany pisze:
UndiscloseD pisze:
mkowalski pisze:To przecież "specimen", czyli skan dowodu specjalnie przygotowany dla takich pokazówek. Żadne dane tam umieszczone nie są prawdziwe, a numer PESEL nawet poprawny nie jest ;P
Fakt nie zauważyłem, że końcowe liczby PESEL to 12345 :D Myślałem, że dodaj zdjęcie swojego dowodu :)
No i imie ANIA KOWALSKA :D
Hahaha :smt005

 #498607  autor: rogmaniek
 23 sie 2011, 12:17
Moje najdłuższe przeniesienie, bo trwające ponad tydzień, było do CenterNet S.A. Jeśli chodzi o BOK wRodzinie, to mają bardzo "sprawny". Oczywiście trzeba liczyć też kwestię z kurierem. Ale to już do GaduAIR sprawniej przeniosłem numer. A gdy numer był już wRodzinie, to przy próbie połączenia, był komunikat, że numer jest nieprawidłowy. Nawet Im tego nie zgłaszałem, bo to trzeci numer testowy. Co ciekawe, chyba po trzech dniach, coś sami poprawili. Obecnie połączenia przychodzące, na ten numer, realizowane są prawidłowo :smt042

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #498808  autor: Ruben
 24 sie 2011, 10:17
Ja czwarty dzień przenoszę numer z Mobilking do Play. I nadal Mobilking nie wyznaczył terminu uwolnienia numeru. Dzwoniłem do BOK i usłyszałem od jednego konsultanta, że ich dział techniczny ma 2tygodnie na wyznaczenie! W Play także nic nie potrafią pomóc więc czekam dalej. Po kolejnym kontakcie z BOK Mobilking obiecali, że ktoś się ze mną skontaktuje. Nazwa operatora we wniosku (MEC) jest prawidłowa.

 #498821  autor: mkowalski
 24 sie 2011, 10:56
Ruben pisze:Ja czwarty dzień przenoszę numer z Mobilking do Play. I nadal Mobilking nie wyznaczył terminu uwolnienia numeru. Dzwoniłem do BOK i usłyszałem od jednego konsultanta, że ich dział techniczny ma 2tygodnie na wyznaczenie! W Play także nic nie potrafią pomóc więc czekam dalej. Po kolejnym kontakcie z BOK Mobilking obiecali, że ktoś się ze mną skontaktuje. Nazwa operatora we wniosku (MEC) jest prawidłowa.
Zgłoś sprawę do UKE. Według przepisów w ciągu 6. godzin roboczych od złożenia wniosku w Playu powinieneś dostać od Mobilkinga decyzję o zgodzie/odmowie przeniesienia numeru. W przypadku zgody musi być od razu wyznaczona data uwolnienia numeru.

 #498828  autor: Ruben
 24 sie 2011, 11:11
mkowalski pisze:Zgłoś sprawę do UKE. Według przepisów w ciągu 6. godzin roboczych od złożenia wniosku w Playu powinieneś dostać od Mobilkinga decyzję o zgodzie/odmowie przeniesienia numeru. W przypadku zgody musi być od razu wyznaczona data uwolnienia numeru.
Do UKE skany dokumentów tj. wniosku jest potrzebny, czy wystarczy dokładny opis z datami i godzinami wykonanych czynności?

 #498841  autor: mkowalski
 24 sie 2011, 11:53
Dla UKE wystarczy dokładny opis. Oczywiście jeśli masz możliwość zeskanowania dokumentów, to zrób to, jednak nie ma to żadnego wpływu na ich działania.

 #499037  autor: Ruben
 25 sie 2011, 08:51
Wczoraj dzwoniłem jeszcze do BOK Mobilking i okazało się, że o ile przy poprzednich kontaktach otrzymywałem informację, że proces MNP jest "w trakcie", tak wczoraj pani poinformowała mnie, że wniosek do nich żaden nie wpłynął :D i zaleciła kolejny raz złożenie wniosku. Dzwoniłem też do BOK w Play i tam też "zorientowana" stwierdziła, że wniosek MNP muszę wypełnić i pocztą do P4 wysłać :D W Mobilking poprosiłem, żeby skontaktowali sie z działem, który fizycznie zajmuje się przenoszeniem. Pani za godzinę oddzwoniła i przekazała informację, że na moim numerze wystąpił poważny problem techniczny i żebym uzbroił się w cierpliwość ponieważ nie wiadomo ile może to potrwać. Po 3godzinach otrzymałem SMS o wyznaczonej dacie na 25-08-2011 i o godzinie 21 Mobilking wyłączył numer a Play w nocy włączył do sieci. Myślę, że wniosek zwyczajnie zapodział się im a dodatkowo pewnie pracuje tam parę osób i stąd problemy.

 #499514  autor: piotrekkk
 27 sie 2011, 00:04
właśnie mnie też to dotknęło, w salonie niestety nie mieli takiej sieci jak gaduair, facet zaznaczyl jakiejs sms express com i lipa bo nie przeszło :(
  • Strona 45 z 171
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 171
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 171