DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 53 z 171
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 171

 #514339  autor: pawcio1978
 09 lis 2011, 11:46
Wiem, że MNP to przeniesienie numerku. Ale czy możecie rozszyfrować w całości skrót MNP?

 #514341  autor: KC-KARLOS
 09 lis 2011, 11:51
pawcio1978, MNP - Mobile number portability (z ang.)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #514346  autor: pawcio1978
 09 lis 2011, 12:05
Dziękuje. Niech ci to Bóg w dzieciach wynagrodzi ;)

Dodano: 2011-11-09, 12:09
[quote="rogmaniek"][quote="osachorzow"]Wniosek: najgorzej ma (były lub obecny) klient orange przenoszący numer który uciekł od Orange i wraca :)[/quote]

[b]osachorzow[/b], też mam dość prób powrotu do PTK Centertel. W czterech Salonach [color=orange][b]Orange[/b][/color] nie potrafią przenieść numeru. Pojawia się jakiś błąd, już po podpisaniu dokumentów, z którym nie mogą sobie poradzić. Brak słów, że temu operatorowi nie zależy na powrocie Klientów do macierzystego operatora (biorąc pod uwagę prefiks), nawet gdy to znów pre-paid :smt009[/quote]

Z tego co mi kiedyś konsultantka orangutana mówiła to ich nie interesuje czy klient jest nowy czy był kiedyś w tej sieci. dla nich każdy klient jest nowym klientem.

 #514430  autor: osachorzow
 09 lis 2011, 17:55
pawcio1978 pisze:Z tego co mi kiedyś konsultantka orangutana mówiła to ich nie interesuje czy klient jest nowy czy był kiedyś w tej sieci. dla nich każdy klient jest nowym klientem.
To powiedz to ich systemowi informatycznemu ;) Choć coś w tym jest... skoro byłemu (i obecnemu) system próbuje założyć nowe "konto" (bo każdy to nowy), a inna część systemu wie że taki klient już istnieje i nie pozwala założyć "konta"... stąd zabawa w generowanie dokumentów w centrali gdzie jakoś omijają ten problem.

Pochwalę się, że dziś drugi SIM (ten z byłym numerem Orange) zalogował się do sieci. Oczywiście bez dezinformacji się nie obyło: karta nie chciała się rano zalogować więc zadzwoniłem do BOK, tak dostałem info, że jest problem z tą nową kartą i mam iść do salonu gdzie to sprawdzą i najprawdopodobniej wymienią SIM na nowy. Chciałem się umówić z konsultantką na konkretną godzinę ale skutecznie banowała moje telefony. Zrezygnowany po kilku godzinach włożyłem SIM do telefonu i... karta zalogowała się sieci! Takie cuda tylko w Orange.

Czy dokumenty do przeniesienia kolejnych numerów zostały już wygenerowane nie wiem... może jutro uda mi się dodzwonić do konsultantki bo o czymś takim jak oddzwonienie to niestety nie słyszała :(
 #516163  autor: PawelBW62
 17 lis 2011, 18:36
Witam!!!

Mam telefon na kartę w T-Mobile i mam na kwocie pewna sumę na minusie.
chce zmienić siec. nic się nie stanie jak nie spłacę tej kwoty minusowej?????

Konto mam ważne do 12-12-2012

Z góry dzięki!!!

 #516166  autor: aquick
 17 lis 2011, 18:56
Gdy niedawno przenosiłem numer do Play to T-Mobile uwolniło numer mimo kwoty minusowej ;)

Obrazek

 #516169  autor: PawelBW62
 17 lis 2011, 19:03
czyli mogę śmiało przenieść numer do innej sieci jak mam ok -15zł i nic sie niestanie.

 #516172  autor: darkangel
 17 lis 2011, 19:14
Ciężko powiedzieć.
Teoretycznie nie powinno się udać przenieść nr z saldem na minusie, jak widać w praktyce to się zdarza :).

Nic na tym nie tracisz, najwyżej operator obecny nie odda twojego nr nowemu operatorowi, będziesz musiał załadować konto i dopiero przenieść, ale jak to mówiłem spróbować możesz.

 #516262  autor: aquick
 18 lis 2011, 00:09
Takiego wielkiego debetu wtedy nie mialem wiec do konca nie jestem pewien czy nr zostalby ci przeniesiony. a zmieniajac lekko temat przy moim mnp z t do play na wniosku play przez pomylke byla wpisana inna seria dowodu niz w t a mimo to nr przeniesiono.

Obrazek

 #516267  autor: knopers
 18 lis 2011, 00:14
Byłem dzisiaj w punkcie orange. Pani próbowała przenieść mój nr z play fresh do prepaida orange i nie mogła utworzyć nowego konta, ponieważ mam już inny nr zarejestrowany w orange na kartę. Wysłała jakiegoś meila do centrali i mają coś tam jej odesłać, żeby mogła mi przenieść nr. Jak coś więcej będzie wiedziała to zadzwoni. A ja jak coś więcej będę wiedział to napiszę ;)

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #516389  autor: osachorzow
 18 lis 2011, 18:05
knopers, powodzenia :) wygenerowanie dokumentów to dopiero połowa sukcesu! Musisz jeszcze dostać właściwą kartę SIM :) Poza tym konsultantka musi jeszcze pamiętać aby Cię poinformować ;) 'moja' ma sklerozę (a mi się nie spieszyło) więc dotarłem do niej po miesiącu od pierwszej wizyty ;)

Przenosiłem kilka numerów w dwóch turach i w każdej z nich dostałem jedną złą kartę... przy podpisywaniu papierów Pani wymieniała mi złą, na dobrą... co oznaczało kilka dni (2-5) z 'nie ma takiego numeru' bo znów nowy numer simki w systemie zmieniała centrala. Przy pierwszej paczce jedna z kart miała zły HLR. Przy drugiej paczce Pani stwierdziła że zły SIM z pierwszej paczki podepnie do jednego z numerów co okazało się błędem, bo nie można drugi raz podpiąć tej samej SIMki. W efekcie mam o jeden SIM za dużo, z numerem tymczasowym i 10 zł do wydzwonienia. Potraktowałem to jako rekompensatę za problemy ;)

 #516461  autor: knopers
 18 lis 2011, 21:36
No ta pani powiedziała mi wczoraj, że "dzisiaj albo jutro zadzwonię do pana, żeby przyszedł pan podpisać dokumenty i odebrać kartę". A ani wczoraj, ani dzisiaj nie dzwoniła. Jutro jak znajdę chwilę to podskoczę i zapytam co z przeniesieniem. A jak nie to napisze się jakieś pisemko, zbierze się podpisy kilku osób, które też mają problemy z przeniesieniem i pośle się do UKE. Na pewno się postarają, żeby orange sobie nie leciał w .... z ludzi ;)

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #516465  autor: user_delete19
 18 lis 2011, 21:42
knopers pisze:A jak nie to napisze się jakieś pisemko, zbierze się podpisy kilku osób, które też mają problemy z przeniesieniem i pośle się do UKE. Na pewno się postarają, żeby orange sobie nie leciał w .... z ludzi
Ja się dziwię, że wy aż tyle cierpliwości macie i już nie posłaliście siakiegoś pisemka ;)
(albo to ja jestem w goracej wodzie kąpany i wychodzę z założenia, że ma działać ;D )

 #516471  autor: knopers
 18 lis 2011, 21:58
Jak dla mnie też ma po prostu działać. Ale ten jeden numer dla "testów" przenoszę i chcę zobaczyć jak wybrną z tego. Jutro jak pójdę do tej pani to poproszę, żeby napisała mi że wniosłem chęć MPN w dniu 17.11.2011, żebym miał podkładkę do tego, jak orange interpretuje przeniesienie numeru w jeden dzień.

[ Dodano: 2011-11-22, 17:52 ]
Byłem wczoraj w orange i akurat jak wszedłem to Pani mi powiedziała, że dostała meila z centrali z dokumentami :) chęć przeniesienia złożyłem w czwartek, 17.11, a w poniedziałek 21.11 już podpisałem dokumenty i odebrałem kartę SIM :) dzisiaj po 13 zadzwoniłem z tej karty na swój inny nr i był jeszcze tymczasowy, a po 17 dostałem smsy, że mój numer przenoszony jest już w orange :)

więc nie było tak źle :)

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #517616  autor: KamaZ
 23 lis 2011, 22:26
Ostatnio przeniosłem numer z Play do Heyah. Zgłoszenie zostało przyjęte 18.11 i termin oddania numeru wyznaczone na 22.11 i tego dnia karta przestała się logować a nowa sim z Heyah przyszła dzisiaj. Czyli na ponad dobę zostałem bez numeru. Dobrze, że to dodatkowy numer a nie główny.
 #520443  autor: bzyk91
 05 gru 2011, 19:14
Witam

Odrazu przepraszam jeżeli to nie ten dział.

Złożyłem wniosek o przeniesienie numery z Play do Heyah. Dziś wniosek wysłany, rozpatrzony, dostałem SMSa z wyznaczona datą przeniesienia na 6 grudnia br.
Rozchodzi się o to że nie otrzymałem jeszcze karty SIM od heyah. Dzowniłem do heyah, poinformowałem o tym i konsultant powiedział że numer będzię aktywny na aktualnej karcie SIM (Play).
Czy to jest możliwe? Czy zostane bez telefonu?
Proszę o szybką odpowiedź i ewentualną radę co z tym fantem zrobić.
Pozdrawiam

 #520448  autor: kwistas
 05 gru 2011, 19:25
Pierwszy raz słyszę, żeby operator był zmieniany na starej karcie SIM.
Z tego co wiem to Heyah wysyła nową kartę pocztą i numer zostanie aktywowany na nowej karcie sim.

Zadzwoń jeszcze raz, albo napisz do Heyah, gość wprowadził Cię w błąd.
Teraz można szybko interweniować przez profil Heyah na facebooku.

 #520451  autor: bzyk91
 05 gru 2011, 19:32
Serwis klienta heyah? Mam wypełnić ten formularz?

 #520454  autor: Ruben
 05 gru 2011, 19:47
bzyk91, kartę otrzymasz listem poleconym priorytetem. Jeżeli wniosek złożyłeś dzisiaj przed południem, to w środę 7grudnia otrzymasz kartę. Pewnie zaznaczyłeś opcję przeniesienia w 1 dzień i stąd ten problem ponieważ Heyah nie posiada punktów naziemnych, w których mógłbyś odebrać kartę SIM.
 #522279  autor: pastuch
 15 gru 2011, 15:32
Witam,
umowe z Erą - Migracja do Tak Tak Fon z telefonem zawarłem w dniu 08-12-2009 w mixie na czas okreslony 24mce do 25-01-2012 (drobnym druczkiem jest napisane ze jesli dzien ten przypada w trakcie Cyklu Rozliczeniowego, to umowa zostaje przedluzona do konca cyklu rozliczeniowego).
Wczoraj wyrazilem chec przejscia do Play Fresh, tzn. w salonie zawarlem z nimi umowe i dzisiaj dostalem wiadomosc, ze moj dotychczasowy operator wyznaczyl date oddania numeru na dzien 2012-03-07.
Moje pytanie dlaczego jest to az tak odlegly termin skoro chec rezygnacji z uslug zglaszam ponad miesiac przed koncem umowy ? Czy powinienem zrobic to jeszcze wczesniej (na mojej umowie nic na ten temat nie pisze). Czy moge zerwac umowe przed terminem ? jesli tak to jaka kara umowna mi za to grozi, czy to sie oplaci ?

Prosze o szybka odpowiedzi z gory dziekuje.

Pozdrawiam, pastuch.
  • Strona 53 z 171
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 171
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 171