emarcin, ja znalazłem coś takiego w regulaminie:
Jezeli Abonent przez okres 90 dni
a) od dnia Aktywacji lub ostatniego skorzystania z uslug nie wykona polaczenia glosowego, nie wysle SMS, nie skorzysta z transmisji danych lub Uslugi o podwyzszonej oplacie (o ile Lycamobile bedzie oferowac Uslugi o podwyzszonej oplacie),
b) od dnia Aktywacji lub ostatniego zasilenia Konta nie zasilil ponownie Konta Lycamobile zawiadomi Abonenta poprzez przeslanie SMS lub wiadomosci poczta elektroniczna (jezeli Abonent udostepnil swój adres) o tym, ze Karta SIM zostanie dezaktywowana, co oznaczac bedzie utrate mozliwosci korzystania z uslug Lycamobile. W takiej sytuacji Lycamobile zapewni dodatkowy 30-dniowy termin na wykonanie polaczenia glosowego, wyslanie SMS, skorzystania z transmisji danych, skorzystanie z Uslugi o podwyzszonej oplacie albo zasilenie Konta.
2 Jezeli w okresie dodatkowych 30 dni Abonent wykonana polaczenie glosowe, wysle SMS, skorzysta z transmisji danych, skorzysta z Uslugi o podwyzszonej oplacie albo zasili Konto, bedzie on mial nadal mozliwosc korzystania z uslug Lycamobile a jego Konto pozostanie do wykorzystania.
3 Jezeli w okresie dodatkowych 30 dni Abonent nie wykona polaczenia glosowego, nie wysle SMS, nie skorzysta z transmisji danych, nie skorzysta z Uslugi o podwyzszonej oplacie albo nie zasili Konta, utraci on mozliwosc korzystania z uslug Lycamobile (Karta SIM zostanie dezaktywowana). W takie sytuacji:
a) Abonent nie bedzie uprawniony do odzyskania wartosci jego Konta,
b) numer przydzielony Abonentowi bedzie mógl zostac przyznany innemu Abonentowi.
źródło:
link, punkt 14.